Mies rakastaa mua "ihan sikana"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nanna"

Vieras
:D
Ehkä turhin avaus ikinä, mutta niin ennalta arvaamatonta tekstiä miehen suusta, että pakko siitä on jonnekin kertoa!

Kyseessä siis kaveri joka mun rakkaudentunnustuksiin vastaa tyyliin joopajoo, niin vissiin, samoin tai kiitos :D
Ehkä kahdesti on tässä kymmenen vuoden aikana sanonut rakastavansa. Eikä siinä mitään, tiedän kyllä sanomattakin että rakastaa.

Mutta eilen ehtoolla sängyssä kun oltiin maate menossa, nappasi kainaloon ja sanoi että rakastaa mua ihan sikana :heart:
Tuli niin puskista että häkellyin vallan, ja hiukan kyllä hymyillytti tuo "sikana".
Arvatkaas muuten mitä vastasin... No kiitos samoin :D

Mutta vallan kivaa oli kuulla, että rakastaa =)

Ompa mukavaa ku on kivaa!:heart::flower:

funny-love-quotes.png.jpg

[QUOTE="Teija";29782968]Mun mieltä taas lämmitti erityisesti, kun mies kesällä sanoi, että minulla on maailman paras perse. On kuulemma aina ollut (tavattiin 16 vuotiaana) ja on edelleenkin (nyt olen 42 v).[/QUOTE]

Mukavaa tuokin =)

Nimenomaan arvostaa. Sen kyllä oppii, jos ei sanat merkitse mitään, niin ne jää sit väistämättä pois. Samoin tekojen puolella, et jos kuulee usein tuhlanneensa rahaa turhaan. "Tälläkin rahalla ois saanu mnta purkkia maitoa"

Mä arvostin suunnattomasti pyykinkuivausrumpua jonka mies salaa mulle osti. Hän nimittäin tiesi kuinka suuresti vihaan pyykin kuivumaan ripustamista. Suuri rakkaudenosoitus! Eikä tullut mieleenkään napista niistä satasista jotka panosti mun arjen helpottamiseen =)

Ihanaa ap!! :heart:

Mun sydämessä läikähtää vieläkin lämpimästä heti kun muistan yhden miehen täysin spontaanin rakkaudentunnustuksen viime kesältä. Se tuli niin yllättäen ja sellaisella intensiteetillä että se löi multa jalat alta vaikka lähemmäs parikymmentä vuotta ollaan yhtä pidetty.

Noilla tommoisilla pääsee helposti useamman karikon yli. :)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Nimenomaan arvostaa. Sen kyllä oppii, jos ei sanat merkitse mitään, niin ne jää sit väistämättä pois. Samoin tekojen puolella, et jos kuulee usein tuhlanneensa rahaa turhaan. "Tälläkin rahalla ois saanu mnta purkkia maitoa"

Jospa se lahja ei miellyttänyt?
Jotkut miehet osaa ostella mitä kummallisimpia juttuja välillä.

Lahja tulee toiselle, joten pitäsi tuntea ja tietää mistä toinen tykkää jotta toinen ilahtuu lahjasta, eikä pelästään siitä että on tullut huomioiduksi.

Ihanaa ap!! :heart:

Mun sydämessä läikähtää vieläkin lämpimästä heti kun muistan yhden miehen täysin spontaanin rakkaudentunnustuksen viime kesältä. Se tuli niin yllättäen ja sellaisella intensiteetillä että se löi multa jalat alta vaikka lähemmäs parikymmentä vuotta ollaan yhtä pidetty.

Noilla tommoisilla pääsee helposti useamman karikon yli. :)

:heart: Ihana mies sullakin!

Lahja tulee toiselle, joten pitäsi tuntea ja tietää mistä toinen tykkää jotta toinen ilahtuu lahjasta, eikä pelästään siitä että on tullut huomioiduksi.

Nojaa, lahja kuin lahja, vaikka vähän vikaan menisi valinta, niin pitää olla aika paskaa paketissa että saavalla osapuolella on mitään oikeutta hermostua asiasta :D

• Tykkää
Reactions: Sekä että
Nojaa, lahja kuin lahja, vaikka vähän vikaan menisi valinta, niin pitää olla aika paskaa paketissa että saavalla osapuolella on mitään oikeutta hermostua asiasta :D

No eihän se ole hermostumista jos toteaa että olis tuolla rahalla saanut monta litraa maitoa.:D

Onhan se näinkin. Ei ne kukat ja suklaa ole kaikille mieleen. Toisaalta olen kuullut myös, ettei halua saada ylipäänsä mitään lahjoja.

[QUOTE="Nanna";29783093]Mä arvostin suunnattomasti pyykinkuivausrumpua jonka mies salaa mulle osti. Hän nimittäin tiesi kuinka suuresti vihaan pyykin kuivumaan ripustamista. Suuri rakkaudenosoitus! Eikä tullut mieleenkään napista niistä satasista jotka panosti mun arjen helpottamiseen =)[/QUOTE]

Täällä kävi samalla tavalla, vihaan pyykkäämistä niin mies hommas kuivausrummun. Ja ota kaikki ilo irti noin ihanasta rakkauden tunnustuksesta :)

Mun aviomies oli ravintolan punaisissa valoissa katsonut minua takaapäin. Oli luullut joksikin toiseksi kun tosiaan olin näyttänyt punapäältä ja hiukseni oli eri tavalla kuin normaalisti. Oli ajatellut että piru miten hyvännäköinen ja timmiperseinen nainen ja sitten oli hoksannut että oma vaimohan se siinä! :D Tuli aikalailla hyvä mieli! :)

Mun aviomies oli ravintolan punaisissa valoissa katsonut minua takaapäin. Oli luullut joksikin toiseksi kun tosiaan olin näyttänyt punapäältä ja hiukseni oli eri tavalla kuin normaalisti. Oli ajatellut että piru miten hyvännäköinen ja timmiperseinen nainen ja sitten oli hoksannut että oma vaimohan se siinä! :D Tuli aikalailla hyvä mieli! :)
Tästähän riemu repeis monessa taloudessa :D

Yhteistyössä