Miten usein teillä seksiä viikossa? Onko tilanne molempien mieleen?

• Viestiketjun aloittaja aloittaja.
  • Ensimmäinen viesti
aloittaja.
Meillä ollut lasten syntymien jälkeen välillä pitkiäkin taukoja, mutta nyt alkaa taas ns. normalisoitua tilanne. Yhdessä oltu 7 vuotta ja seksiä kerran viikossa. Tuntuu, että monillakin on paljon enemmän, mutta viimeksi kun asian nostin esiin kysymällä mieheltä, montako kertaa viikossa hän mieluiten haluaisi sänkypuuhia niin vastaus oli tuo kerran viikossa ja itsekin olen siihen tyytyväinen.

Ollaanko ainoat, jotka tyytyväisiä tällaiseen tahtiin?

"vaimo"
[QUOTE="vaimo";29782466]Ei ole kertaakaan viikossa, ei edes kertaa kuukaudesta. Viimeksi seksiä on ollut 4 kk sitten. En ole tyytyväinen tilanteeseen.[/QUOTE]

Yli 20 v yhdessä.

"nainen"
Pari kertaa viikossa ja 30 yhteistä vuotta.
Samoin täällä. Tämä nykyinen tilanne on sopimuksen tulos: mies haluaisi enemmänkin, ja mulla oli välillä halut kokonaan kadoksissa. Puhuttiin, puhuttiin ja puhuttiin, ja saatiin suurimmat parisuhdetta hiertävät ongelmat ratkottua. Mua helpotti se, ettei sitä painostusta ja vonkaamista ollut enää jatkuvasti, ja nyt tuo 2-3 kertaa viikossa on mullekin oikein hyvä, joskus vois vaikka olla enemmänkin. :)

Näin
Samalla voisitte laittaa, montako vuotta olette olleet yhdessä. Kyllä meilläkin ensimmäinen vuosi oli seksiä melkein joka päivä :)
Pari vuotta oltu yhdessä, nelikymppisiä ollaan. Kolme lastakin löytyy, tosin ei yhteisiä.
Ei näytä olevan seksin määrä ainakaan vähenemään päin, eli ei se automaattisesti mene niin että eka vuosi ollaan kuin puput ja sitten menee tahtiin kerta viikkoon.

Mäkin sanon joka päivä, välillä jää päivä tai pari väliin ja välillä harrastetaan useampi kerta päivässä. Reilu 5v menty näin ja toinen lapsi syntymäisillään.

Mitä ollaan keskusteltu kavereidenkin kanssa niin aika ihmiskohtaista se määrä on että kenellekin mikä sopii. Tärkeintä on että ne halut ja tarpeet kohtaa kumppanin kanssa.

gfds
3-5 krt tällä hetkellä ja kyllähän se harmittaa kun haluaisi haluta enemmän, mutta kun ei niin ei ja aikaakaan ei aina ole. Miehelle kelpaisi aivan joka ilta ja joskus kaksikin kertaa, mutta on oikein tyytyväinen tähänkin kun panostetaan sitten laatuun enemmän kuin määrään.

aloittaja.
3-5 krt tällä hetkellä ja kyllähän se harmittaa kun haluaisi haluta enemmän, mutta kun ei niin ei ja aikaakaan ei aina ole. Miehelle kelpaisi aivan joka ilta ja joskus kaksikin kertaa, mutta on oikein tyytyväinen tähänkin kun panostetaan sitten laatuun enemmän kuin määrään.
Voi kauhea jos olis ittelläni mies, joka haluaisi noin useasti että 5 krt tuntuisi vähältä määrältä! :D onneksi on löytynyt sopiva kumppani. Ihan sen takia tän kyssärin laitoinkin, että näkisin vähän mihin muut ovat päätyneet. Itse en jaksa viikolla edes miettiä seksiä eikä mieskään, viikonloppuna sitten kun saa aamullakin nukkua pitkään. Näin me ollaan erilaisia.

"vieras."
13 vuotta yhdessä ja seksiä pari kertaa viikossa. Mies haluaisi useammin, mutta ei tee kuitenkaan koskaan mitään innostaakseen mua, tarkoitan, että mun pitäisi aina tehdä aloite.

"Susku"
Aika usein. Lie epänormaalia että vähintään 3 kertaa pä'ivässä. Viikonloppusin ollaan aamusta iltaan pelehtimässä välillä käydään vaan syömässä. Sillon tulee paneskeltua ihan koko ajan. Ei edes lasketa kertoja. Ollaan vaan toisissamme kii.

Vm -82
Viime viikolla esim. oli neljästi, kaikki nyt viikonloppuna.
Taitaa semmonen keskiverto olla viidesti viikossa. Puuhailun kesto on 10 minuutista pariin tuntiin.

8 vuotta yhdessä, lapsia 2.

gaiea
Mä oisin tyytyväinen kertaan viikossa. Mutta kun ei saa. :( Joskus on sellasia 4krt/vko, sitten menee kuukausi ilman. Mä haluaisin säännöllisemmin, mutta elämäntilanne, stressi yms on vissiin vieny miehen ja munkin haluja.

Yhteistyössä