Miksi nainen ei halua seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Eetu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta olen ihan kaunis nuori nainen.minulla on kivat pakarat, kivat ei suuret muttei laudat pyöreät rinnat.olen hoikka mutta kurvikas pitkäsääri..tykkään enmmän alastomuudesta ku pitsihärpäkkeistä.haluan kahdenkeskistä monimuotoista seksiä.sellaista joka vie tajunnan ihan eri tasoille.kaunista ja kiihottavaa. sellaista monipuolista missä vartalot sulautuvat yhteen..öljytyt vartalot koskettavat toisiaan jännityksellisesti.
missä tunteet ja kropat saavta uuden muodon..asennot tulevat itsestään ja niitä löytyy aina uusia..tai ne tulevat itsestään..orgasmist ovat tappavan ihania..vagina supistelee niin rajusti ettei mies voi olla tulematta..kysymykseni kuuluu...MIKÄ minussa on siis vikana?naiset märisee yleensä kun ei jaksa, ja ei halua, minä haluaisin joka päivä..antaisin vaikka aamua iltaa.. ehkäpä olen sitten huono muuten..liian tulinen ja tuittu..milloinkaan ei vissiin ole miehille hyvä..?? vai miten se sitten meneekään..Naiset: olen KÄRSINYT taraumaperäisestä huonosta itsetunnostani yli 20v. en koskaan valinnut että minun elämäni olisi kärsimystä..mutta nyt kun uskallan olla alasti ja nautin siitä..minä kyllä haluasin sitä miestä olan takaa:) Joten älkää jääkö nurisemaan seksitöntä elämäänne sohvalle vaan kunnon juoksulenkki niin alkaa hormonit hyrrätä..jos miehet ei halua niin perkele..etitään sitte me akatkin uudet miehet.....niin kerta-..jokainen ihminen on kaunis ja seksikäs..se tulee sisältä!

Näin, ja vielä siten että nainen vaatii saada hyväksyntää eli uusilta miehiltä huomiota (ja munaa). Naiselle arkiseksi on tylsää koska oma itsetunto ei pysy ylhäällä kuten miehellä pysyy. Naiselle se, että oma mies haluaa seksiä ei kai ole kiva juttu, parempi olisi että sivulliset miehet huomioisivat raukkaa.

Siis mitä? Nainen kaipaa sitä rakkautta ja itse en oikeastaan edes koskaan ole nauttinut irtoseksistä. Ei tunnu miltään, kun ei päässä tunnu oikealta. En siis hyötyisi siitä muuten kuin saisin huomiota, mutta jos sitä huomiota haluaisin, niin saisin sitä ilman pettämistäkin. Naisille se, että oma mies haluaa seksiä on kiva juttu, jos nainen pitää itse myös siitä. Jos ei haluta ja inhottaa puoliso, niin ei kai sitä halua, että toinen haluaa koko ajan.

Aloittajalle. Kerran viikossa meillä miehen halusta. Itse voisin ottaa vaikka joka päivä.

[QUOTE="Eetu";29352590]Tilanne oli lapsen syntymän jälkeen samanlainen kuin ennen raskauttakin mutta sitten imetyksen lopettamisen jälkeen avovaimo kyllä lihoi runsaasti. Mut ei kai se nyt siitä kiikasta? Kehun naista joka ikinen päivä ja hän on mielestäni seksikäs. Meillä on hellyyttä myös muutenkin, tunnepuoli kunnossa.[/QUOTE]

Jos nainen ei itse tunne oloaan seksikkääksi, on vaikea nauttia seksistä. Sinä, et välttämättä voi sille yhtään mitään, toki edesautat sanomalla häntä kauniiksi ja muuta.

No käyttääkö nainen jotain hormonaalista ehkäisyä? Ne vie monesti halut. Masennus?

Olisit oikeasti tyytyväinen tuohon kerta viikkoon. Tuo ei ole vielä vakavaa vaan lievää haluttomuutta, jonka voi laskea ihan normaaliksi pikkulapsiperheessä.

Sillä tekeekö mies kotityöt ja vahtii lapset, ei ole mitään merkitystä jos teidän välillä on tunnepuolella ongelmaa ja niitä puhumattomia asioita. Meillä ei mies muuta teekään kuin kotitöitä, mutta kun pitää vääntää samoista asioista koko ajan eikä tyyppi vaan tajua niin eipä ole mun halutkaan kovin korkealla. Jospa sun naista vaan vituttaa sinä.

Täh.. ei se vaihtamalla kummene! Siinä seuraavassa on taas joku muu vika.. Seksin määrää ei voi etukäteen tietää. Siihen vaikuttaa niin moni asia. :-) Onneksi meillä halut menee samaan tahtiin. 1-2 krt/ vko on hyvä tahti. Mietin myös, mitä kerran päivässä panevat miehet ajattelevat? Tarviiko pönkitystä itsetunnolleen? Taas pitäisi naista alistaa ja 'rankaista' munapyssyllään. Yök! Semmoset miehet saa mennä kuuseen. Tai tukkimetsään, eiköhän halut kaikkoa fyysisellä rankalla työllä! :-D

Mitä tehdä, kun vuosien pikkuhijaa hiipuva seksielämä lopahtaa naisen haluista johtuen täysin? Vaihtoehtoina ovat elämä lapsen ja äidin kanssa unohtaen oman miehuutensa, tai elää yksin harrastaen irtosuhteita. Olen 29v mies, jolla takana vuosien suhde ja maailman ihanin vaimo ja lapsi.

Nyt liki kolme vuotta olemme olleet tilanteessa jossa seksiä saattaa olla 0-3 kertaa puolessa vuodessa. Elämän perusasiat ovat kunnossa, seksiä ei vain ole. Pettänyt en ole kertaakaan, tilaisuuksia ja mahdollisuuksia olisi työn puolesta viikoittain.
Tilanne on kannaltani todella tuskainen siksi, koska tiedän etten sietäisi itseäni jos hylkäisin lapseni ja vaimoni seksin takia, mutta 30v lähestyessä minusta tuntuu että ihmisyydestäni kuluu vuosia hukkaan seksittömyyden takia. Tottakai suhde on alkanut näyttää hiipuvalta tästä asiasta johtuvien riitojen takia. Vastakkainasettelu on perinteistä "en voi pakottaa itseäni haluamaan" - "seksi kuuluu normaaliin elämään" - väittelyä.

Rehellisesti uskon tietäväni ettei viehättävyys tai muut pinnalliset seikat vaikuta tilanteeseemme,toki yli kymmenvuotiseen suhteeseemme mahtuu paljon asioita, mutta petetyksi ei ole joutunut kumpikaan.

Olen vakavasti harkinnut myös itsemurhaa tämän takia.

Viidakon viisaus on energian suuntaaminen harrastuksiin ja oma nyrkki. Kukaan ei ole koskaan, ikinä tullut kertomaan, että haluttoman naisen halut olisivat syttyneet uudestaan kuin vasta kymmenen vuotta lasten teon jälkeen.

[QUOTE="apua";29782093]Mitä tehdä, kun vuosien pikkuhijaa hiipuva seksielämä lopahtaa naisen haluista johtuen täysin? Vaihtoehtoina ovat elämä lapsen ja äidin kanssa unohtaen oman miehuutensa, tai elää yksin harrastaen irtosuhteita. Olen 29v mies, jolla takana vuosien suhde ja maailman ihanin vaimo ja lapsi.

Nyt liki kolme vuotta olemme olleet tilanteessa jossa seksiä saattaa olla 0-3 kertaa puolessa vuodessa. Elämän perusasiat ovat kunnossa, seksiä ei vain ole. Pettänyt en ole kertaakaan, tilaisuuksia ja mahdollisuuksia olisi työn puolesta viikoittain.
Tilanne on kannaltani todella tuskainen siksi, koska tiedän etten sietäisi itseäni jos hylkäisin lapseni ja vaimoni seksin takia, mutta 30v lähestyessä minusta tuntuu että ihmisyydestäni kuluu vuosia hukkaan seksittömyyden takia. Tottakai suhde on alkanut näyttää hiipuvalta tästä asiasta johtuvien riitojen takia. Vastakkainasettelu on perinteistä "en voi pakottaa itseäni haluamaan" - "seksi kuuluu normaaliin elämään" - väittelyä.

Rehellisesti uskon tietäväni ettei viehättävyys tai muut pinnalliset seikat vaikuta tilanteeseemme,toki yli kymmenvuotiseen suhteeseemme mahtuu paljon asioita, mutta petetyksi ei ole joutunut kumpikaan.

Olen vakavasti harkinnut myös itsemurhaa tämän takia.[/QUOTE]

Älä luovu elämästäsi, vaikka vaikealta tuntuisikin.

Olet jäänyt kiltin miehen loukkuun. Et kuitenkaan kerro (ymmärrä?) asioita ihan rehellisesti. Sinä nimittäin olet tullut petetyksi. Jos ryhtyy parisuhteeseen toisen kanssa ja odottaa uskollisuutta, on silloin myös vastuussa kumppanin seksielämästä.
Kumppanisi on pettänyt sinua jättämällä sinut seksuaalisesti.

Käy naisesi kanssa vakava, rauhallinen keskustelu. Ei siis kuvaamasi väittelyn tavoin. Kerro, että sinä tarvitset seksiä. Jos se ei hänelle sovi, on sinulla oikeus hakea sitä muualta. Eli aseta selkeät vaihtoehdot: joko seksiä kohtuullisesti (esim. kerran viikossa) tai sinulle oikeus avoimesti käydä vieraissa ja tuoda seksikumppani vaikka kotiin. Tuo jälkimmäinen voi sinustakin kuulostaa kovalta mutta tilanteessasi sinun pitää olla valmis erottamaan toisistaan rakkaus puolisoosi ja seksi. Niin voit selviytyä.

Minä selvisin monen riuduttavan ja katkeran vuoden jälkeen:
http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...a-olis-miehen-vastaus/sivu2.html#post28788251

[QUOTE="Mies35";29782099]Kukaan ei ole koskaan, ikinä tullut kertomaan, että haluttoman naisen halut olisivat syttyneet uudestaan kuin vasta kymmenen vuotta lasten teon jälkeen.[/QUOTE]
No nyt tulee. Tosin ei se ihan kymmentä vuotta vienyt, mutta olisi toisaalta voinut viedä kauemminkin.

Asialla ei loppujen lopuksi ainakaan meillä ollut sitten myöhemmin juurikaan tekemistä lasten saamisen kanssa, vaan taustalla olivat monet muut parisuhteessamme jo kauan hiertäneet seikat, jotka pikkuhiljaa sammuttivat halut kokonaan. (Meillä pahimpana miehen puolelta hienovaraista mutta selkeää AIHEETONTA mustasukkaisuutta ym. siihen liittyvää, teillä ehkä sitten jotain muuta.)

Nainen on kokonaisvaltainen olento, joka ei voi irrottaa seksuaalisuuttaan muusta olemisestaan (kuten mies ilmeisesti pystyy tekemään?) Jos suhde kumppaniin ei ole henkisellä tasolla kunnossa, ihan turha kuvitella että (ainakaan jokainen) nainen voi haluta seksiä. Voi hän siihen suostua, mutta intohimo ja halu puuttuu.

PUHUKAA!

Jos nainen ei halua, täytyy mihen katsoa itseään peilistä. Naiselle on osoitettava jatkuvaa huomioita eikä pelkästää silloin kun halutaan vain seksiä. Lisäksi miehen on huomioitava naista myös kaikissa kodin töissä. Muutama yllättävä kukkien tuonti, ravintolaillallisten järjestäminen, pyyteetön lapsista huolehtiminen ja antaminen myös naisella vapautta omiin menoihin antavat varmasti naisen puolelta romanttista kaikua.

Valitettavasti ainakin suomalaiset mihet eivät huolehdi parisuhteestaan millään tavoin ja ainoa kosketus tapahtuu silloin kun halutaan seksi. Yrittäkää suomalaiset mihet edes jollain tavoin huomioida naista, älkääkä olko ensimmäisen valittamassa palstoilla ettei naisilta heru seksiä. Lusikka kauniiseen käteen ja omaa naista huomoimaan, tuosta on ainakin hyvä aloittaa.

PS. Se kaljan kittaaminen ja kavereiden kanssa oleilu ei ainakaan paranna parisuhdetta!

[QUOTE="mies";29352759]Tunteet puuttuvat. Etsi itsellesi nainen joka haluaa sinua seksuaalisesti. Naisella halu liittyy pääasiassa ihastumiseen ja rakastumiseen.[/QUOTE]

Näinpä. Tarkennuksena, vaikuttaisi että naisille ei ole niinkään tärkeää rakastaako mies oikeasti vai ei, kunhan on uutuudeen kipinöintiä ja miehen huomiota ilmassa. Helpomminhan nainen kellistyy sinkkuna vieraan uuden miehen alle kuin oman miehen alle jos oma mies liian huomioimaton. Sinänsä ihan outoa, että naiset väittävät heille tunteiden olevan tärkeitä, mutta sitten onkin niin että siihen riittää kun uusi kiva mies sanoo "oot kaunis, otatko kaljan" niin johan on tussu märkänä ja mies ansainnut panonsa.
Ja kun kotona se oikeasti rakastava mies ei hoe sitä samaa fraasia, että "oot kaunis tms", niin johan se karvalaukku kuivuu umpeen.

Naisen ei tarvitse olla rakastettu vaan ihailtu. Ihan sama rakastaako mies, kunhan osoittaa (näyttelee) jotain huomiota niin tuhero on käyttövalmis vaikka tuntemattomalle raiskaajalle/pedolle/tms sialle.

[QUOTE="mies";29352759]Tunteet puuttuvat. Etsi itsellesi nainen joka haluaa sinua seksuaalisesti. Naisella halu liittyy pääasiassa ihastumiseen ja rakastumiseen.[/QUOTE]

Näinpä. Tarkennuksena, vaikuttaisi että naisille ei ole niinkään tärkeää rakastaako mies oikeasti vai ei, kunhan on uutuudeen kipinöintiä ja miehen huomiota ilmassa. Helpomminhan nainen kellistyy sinkkuna vieraan uuden miehen alle kuin oman miehen alle jos oma mies liian huomioimaton. Sinänsä ihan outoa, että naiset väittävät heille tunteiden olevan tärkeitä, mutta sitten onkin niin että siihen riittää kun uusi kiva mies sanoo "oot kaunis, otatko kaljan" niin johan on tussu märkänä ja mies ansainnut panonsa.
Ja kun kotona se oikeasti rakastava mies ei hoe sitä samaa fraasia, että "oot kaunis tms", niin johan se karvalaukku kuivuu umpeen.

Naisen ei tarvitse olla rakastettu vaan ihailtu. Ihan sama rakastaako mies, kunhan osoittaa (näyttelee) jotain huomiota niin tuhero on käyttövalmis vaikka tuntemattomalle raiskaajalle/pedolle/tms sialle.

Jos nainen ei halua, täytyy mihen katsoa itseään peilistä. Naiselle on osoitettava jatkuvaa huomioita eikä pelkästää silloin kun halutaan vain seksiä. Lisäksi miehen on huomioitava naista myös kaikissa kodin töissä. Muutama yllättävä kukkien tuonti, ravintolaillallisten järjestäminen, pyyteetön lapsista huolehtiminen ja antaminen myös naisella vapautta omiin menoihin antavat varmasti naisen puolelta romanttista kaikua.

Valitettavasti ainakin suomalaiset mihet eivät huolehdi parisuhteestaan millään tavoin ja ainoa kosketus tapahtuu silloin kun halutaan seksi. Yrittäkää suomalaiset mihet edes jollain tavoin huomioida naista, älkääkä olko ensimmäisen valittamassa palstoilla ettei naisilta heru seksiä. Lusikka kauniiseen käteen ja omaa naista huomoimaan, tuosta on ainakin hyvä aloittaa.

PS. Se kaljan kittaaminen ja kavereiden kanssa oleilu ei ainakaan paranna parisuhdetta!

tai sitten vaan käy huorissa.ei tarvitse pelleillä näiden "naisten tunne elämän kanssa"

Itse 12 v suhteessa eläneenä, voin sanoo että jos mies ei anna läheisyyttä, kehuja välillä ( huom välillä, ei joka päivä ) menee halut, näin on mulla käyny, oon miehelle sanonu ja ei tee elettäkä, mutta ei halua erotakka. Mää kyllä rupeen pikkuhiljaa haluaan. Oon varmaan ekstaasissa ku joku mies koskee ja kiihottelee ja kiusaa, eikä oo kylmä paska. Mut sitä saa mitä tilaa, en ole mäkään ihana miehelle ollut, pettänyt olen.

[QUOTE="vvieras";29573052]No käyttääkö nainen jotain hormonaalista ehkäisyä? Ne vie monesti halut. Masennus?

Olisit oikeasti tyytyväinen tuohon kerta viikkoon. Tuo ei ole vielä vakavaa vaan lievää haluttomuutta, jonka voi laskea ihan normaaliksi pikkulapsiperheessä.[/QUOTE]

Kerta viikossa ei ole edes haluttomuutta, vaan ihan normaali tahti, jopa vilkasta jollekin.

Sama pätee miehiin.

Annan neuvon jokaiselle miehelle, joka kokee saavansa parisuhteessa liian vähän seksiä.

- Kantakaa vastuu kodista, kotitöistä, lapsista, ruuista, siivoamisesta ja kaikesta mahdollisesta muusta, niin eiköhän sillä vaimollakin ala riittää energiaa sekstaamiseen. Ja ei, en tarkoita "auttelua" tai tiskikoneen tyhjentämistä kerran viikossa. Tarkoitan, että ottakaa täysi vetovastuu kaikista kotitöistä. Tosin saattaa olla, mettä kääntyy roolit toisinpäin, mutta kannattaa kokeilla.

Annan neuvon jokaiselle miehelle, joka kokee saavansa parisuhteessa liian vähän seksiä.

- Kantakaa vastuu kodista, kotitöistä, lapsista, ruuista, siivoamisesta ja kaikesta mahdollisesta muusta, niin eiköhän sillä vaimollakin ala riittää energiaa sekstaamiseen. Ja ei, en tarkoita "auttelua" tai tiskikoneen tyhjentämistä kerran viikossa. Tarkoitan, että ottakaa täysi vetovastuu kaikista kotitöistä. Tosin saattaa olla, mettä kääntyy roolit toisinpäin, mutta kannattaa kokeilla.

juuri näin, parisuhteen ongelmat - olipa ne sitten mitä lajia tahansa - on aina miehen vika

• Tykkää
Reactions: kepsis

Sun ei kannata kertoa omia teorioitasi täällä. Kaikki kokemuksesi naisista perustuu siihen, että olet ollut itse kokoonpanossa mukana... ja silloin, kun sinä olet mukana, en yhtään ihmettele, että tyttöystäviäsi kiinnosta seksi. Siitä syystä en myöskään ihmettele, miksi sinusta kaikki naiset on niiiiiin sitä ja niiin tätä ja kamalia lumppuja ja pesänjakajia. Tiedätkö, kun ainut yhdistävä tekijä naistesi välillä on sinä... joten oletko koskaan ajatellut katsoa peiliin?

Yhteistyössä