Missäpäin Suomea ylipäätään virpominen on tapana? Meilläpäin ei ole koskaan näkynyt virpojia....?
Hienoa että mainitsit lelujen olevan just Maileg-merkkisiä. Rahaa on vissiin kuin roskaa ja lisää tulee, kun "tanssii" tangon ympärilläRahaa en anna. Itse annan pieniä Mailegin leluja lapsille. Ei ole tapana karkit antaa eikä rahoja, mutta pieniä yllätyksiä kyllä joka kerta, tänään illalla laitamme pienet yllätykset lahjapussiin lasten kanssa ja ne jaetaan
Minä en ketään ukkoa tarvitse pärjätäkseni tässä elämässä. En räkälästä (sinähän ne olet kolunnut läpi) enkä mistään muualtakaan!Alkuperäinen kirjoittaja Löysä;29776366:" Alkuperäinen kirjoittaja Voi luaja
Vai että rahaa, kaikkee ne yh mammat keksii
Sossusta sitä saa. Ottavat huomioon, jos laittaa hakemukseen esmes "virpomispalkka 30 egee"."
No nii, siinä kaksi asiantuntijaa. Paljon oli viime kuun sossusaldo? Ei mitään varteenotettavaa ukkoa eilen lähiräkälästä löytynyt?
ei välttämättä parempi mutta ainaski isompi yllätysTässä on meidän lahjoja, jotka laitamme tänään pikkupusseihin ja teemme pieniä pääsiäsikortteja . Mun mielestäni se on ainakin parempi yllätys kun karkit tai rahaa
IMG 1983 - Aijaa.com
Ne on aika pienet lelut.ei välttämättä parempi mutta ainaski isompi yllätys
Kerrostalossa ei montaa minuuttia mene ja neljän porukka maksimoi hommansa siten, että jakaantuvat soittelemaan useampaa ovea ja virpovat sitten ensin avanneelle, jokainen tietysti on sitä palkkaa vailla. Samaten yksi porukka antaa vain yhden oksan paikkaansa, niin ei niitä niin hirveitä määriä tarvitse. Ja vitsavarastoa käydään aina väliin täydentämässä. Eikä niitä niin hirveästi ole koristeltu, on tainnut palstan valitukset rumista lähes koristeettomista oksista jäänyt lukematta Sitten on meitä, jotka eivät edes sitä oksaa huoli keräämään pölyä, niitä on ikävä ja vaikea roskaanpussiinkin tunkea, kun tahtovat rikkoa pussin.
Tunnissa on 60 minuuttia. Jos oletetaan virpomisajaksi 5 min, niin tunnissa käy kahdellatoista ovella. Olettaen, että ovet eivät ole kovin kaukana toisistaan. Viidensadan asiallisen oksan valmistaminen on aikamoinen urakka ja semmoisen puntan raahaaminen ei ole ihan pikkulapsen hommia.