Onko ilmaista seksiä olemassa?

  • Viestiketjun aloittaja "aviomies"
  • Ensimmäinen viesti
Tarkoitin, että palstalla on keskusteltu, ei minua kaveripiireissä niinkään.

Mutta erikoisena sinä pidät noita? Koska sä aiot mennä vaimollesi kertomaan, että lähdet pariksi viikoksi thaimaaseen ja se on sun naisellesi OK? :D Veikkaan, että mulle kasvaa pillu otsaan ennemmin kuin tuo tapahtuu aidosti.
Mie käsitin, että Data piti outona niitten naisten suhtautumista, että naisen onnellisuus on heidän mielestään miehen velvoite. Datalla on tiukka linja siinä, että jokainen on vastuussa omasta onnellisuudestaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
Vierasmiess
ja jos nainen lähtisi ulkomaille, niin se mies jäisi kotiin hoitamaan ne lapset sitten? Aika hiljasta on.

Susta kyllä paistaa oikein viha naisia kohtaan.
Kyllä ainakin minä olisin lasten kanssa jotta vaimo pääsisi lomalle rentoutumaan jos haluaisi.

Miten musta paistaa viha naisia kohtaan kun olen ylläolevaa mieltä? Mä en tykkää naissovinisteista joiden mielestä mies on suurinpiirtein hyötyesine jolle ei tarvitse suoda omaa elämää kun ollaan parisuhteessa.
 
Vierasmiess
Olikohan se tämä ketju jossa joku kyseli miksi naiset selviävät erosta paremmin vaikka moni mies pitäisi naista (mukamas) pilluna.

Itse näkisin asian jopa niin, että mies kiintyy naiseen voimakkaammin kuin nainen ja rakastaa aidommin ihmisenä. Nainen rakastaa miestä jos tekee sitä ja tätä kivaa, muuten mies laitetaan kiertoon koska "ei ollut hyödyllinen ja kiva" eikä edes huomioinut naista taukoamatta.
 
"sivullinen"
Olikohan se tämä ketju jossa joku kyseli miksi naiset selviävät erosta paremmin vaikka moni mies pitäisi naista (mukamas) pilluna.

Itse näkisin asian jopa niin, että mies kiintyy naiseen voimakkaammin kuin nainen ja rakastaa aidommin ihmisenä. Nainen rakastaa miestä jos tekee sitä ja tätä kivaa, muuten mies laitetaan kiertoon koska "ei ollut hyödyllinen ja kiva" eikä edes huomioinut naista taukoamatta.
Mikä sulla on huonosti elämässä? :( Voimia jatkoon sullekin. Toivottavasti joskus olet sellaisessa suhteessa ja elämäntilanteessa että osaat päästää irti noista katkeruuksistasi ja alat elää. :hug:
 
Olikohan se tämä ketju jossa joku kyseli miksi naiset selviävät erosta paremmin vaikka moni mies pitäisi naista (mukamas) pilluna.

Itse näkisin asian jopa niin, että mies kiintyy naiseen voimakkaammin kuin nainen ja rakastaa aidommin ihmisenä. Nainen rakastaa miestä jos tekee sitä ja tätä kivaa, muuten mies laitetaan kiertoon koska "ei ollut hyödyllinen ja kiva" eikä edes huomioinut naista taukoamatta.
hehheh, sä oot kyllä uskomaton. Haukut naisia, koska he luulevat ja tekevät sitä sun tätä ja ajattelevat miehistä jollain tietyllä tapaa, mutta sitten kuitenkin olet itse aivan samanlainen naisten suhteen :O
Missä kohtaa meni mönkään?
 
vierasd
Olikohan se tämä ketju jossa joku kyseli miksi naiset selviävät erosta paremmin vaikka moni mies pitäisi naista (mukamas) pilluna.

Itse näkisin asian jopa niin, että mies kiintyy naiseen voimakkaammin kuin nainen ja rakastaa aidommin ihmisenä. Nainen rakastaa miestä jos tekee sitä ja tätä kivaa, muuten mies laitetaan kiertoon koska "ei ollut hyödyllinen ja kiva" eikä edes huomioinut naista taukoamatta.
Ei pidä paikkaansa. Miehen on helppo heivata akka mäkeen ja hommata uusi, paremman näköinen dooris.
 
"Jenis"
Olikohan se tämä ketju jossa joku kyseli miksi naiset selviävät erosta paremmin vaikka moni mies pitäisi naista (mukamas) pilluna.

Itse näkisin asian jopa niin, että mies kiintyy naiseen voimakkaammin kuin nainen ja rakastaa aidommin ihmisenä. Nainen rakastaa miestä jos tekee sitä ja tätä kivaa, muuten mies laitetaan kiertoon koska "ei ollut hyödyllinen ja kiva" eikä edes huomioinut naista taukoamatta.
Tuntemani naiset ovat laittaneet ukkonsa kiertoon, koska eivät ole jaksaneet enää huolehtia täysikasvuisesta kakarasta omien lastensa ohella. Heidän tapauksissaan miehet eivät ole kiintyneet vaimoihinsa ihmisinä, vaan kodin- ja lastenhoitajina joita pääsee joskus myös höyläämään, samalla kun itse voi elellä poikamiehen elämää aina niin halutessaan :D
 
Vierasmiess
Mitä helvettiä :LOL: mä vain annoin vastaukseni, mielipiteeni, selitykseni, siihen miksi miehet ottavat eron rankemmin.
Toki siihen voi vaikuttaa myös se, että nainen yleensä vain ottaa lapset itselleen ja mies jää yksin.
 
[QUOTE="Jenis";29769858]Tuntemani naiset ovat laittaneet ukkonsa kiertoon, koska eivät ole jaksaneet enää huolehtia täysikasvuisesta kakarasta omien lastensa ohella. Heidän tapauksissaan miehet eivät ole kiintyneet vaimoihinsa ihmisinä, vaan kodin- ja lastenhoitajina joita pääsee joskus myös höyläämään, samalla kun itse voi elellä poikamiehen elämää aina niin halutessaan :D[/QUOTE]

no juu.. ja sit sitä siivoamista, ruoanlaittoa, lastenhoitoa aletaan arvostamaan kun on jo erottu ja joutuu ihan oikeasti ne hommat tekemään aivan yksin.
 
Vierasmiess
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29769868:
no juu.. ja sit sitä siivoamista, ruoanlaittoa, lastenhoitoa aletaan arvostamaan kun on jo erottu ja joutuu ihan oikeasti ne hommat tekemään aivan yksin.
Ja ihanko oikeasti uskotte, että erosta murtunut ja ikävöivä mies itkee niitä puhtaita astioita tai lämmintä ruokaa?
 
Näinkö se naisilla menee? Äkkiä uusi mies tekemään ns. miesten hommat, koska se on erossa pahinta?
No minulla ei edellisessä liitossa ollut miesten hommia, mutta naistenhommat oli.

Jos ei liiton aikana osaa niitä asioita arvostaa, niin suhteen päättyessä viimeistään toivonmukaan tajuaa että mitä se toinen teki hänen eteensä.
Esim justiinsa ruoanlaitto ja siivous, ei minkäänlaista arvostusta liiton aikana, suunnilleen kirotaan jos kotona on sekaista (miksi ei siivoa itsekkin välillä), tai möykätään kun ei olekkaan mitään valmista ruokaa. Ero kun tulee niin viimein tajuaa, että olipas se mukavaa kun se toinen siivosi eikä itse tarvinnut siivota jne.
 
Vierasmiess
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29770000:
No minulla ei edellisessä liitossa ollut miesten hommia, mutta naistenhommat oli.

Jos ei liiton aikana osaa niitä asioita arvostaa, niin suhteen päättyessä viimeistään toivonmukaan tajuaa että mitä se toinen teki hänen eteensä.
Esim justiinsa ruoanlaitto ja siivous, ei minkäänlaista arvostusta liiton aikana, suunnilleen kirotaan jos kotona on sekaista (miksi ei siivoa itsekkin välillä), tai möykätään kun ei olekkaan mitään valmista ruokaa. Ero kun tulee niin viimein tajuaa, että olipas se mukavaa kun se toinen siivosi eikä itse tarvinnut siivota jne.
Vielä kertaalleen, se uskoakseni erittäin vähäinen syy miksi on ikävää ja pahaa oloa erossa.

Näetkö sä elämän muutenkin noin pinnallisena?
 
Meille ei tule eroa ainakaan seksinpuutteen takia tai siksi että kotitöistä olisi eripuraa. Jos nyt kuitenkin ero jostain syystä tulisi niin pärjäisinhän mä itseksenikin mutta kyllä mulle vaan tulisi tuota ukkokultaa ikävä. Ihan koko pakettia hyvine ja ärsyttävine tapoineen. Sen verran kauan ollaan tätä elämää yhdessä taaperrettu että olisi se ihan kamala ajatus että enää ei naurettaisi yhdessä jutuille joita kukaan muu ei tajua tai että puhelin ei soisikaan jostain tien päältä enkä kuulisi sitä "moi kulta onks kotona kaikki ok? Mites ipanat?" Saattaisin ikävöidä jopa sitä että mun hiusharja on täynnä ukon hiuksia tai että pesukoneessa on mun mittapuulla väärät pyykit ;) taloudellisesti ja muuten pärjäisin, henkisesti ottaisi koville
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
"wieras"
[QUOTE="Heidi";29765553]Miten niin kotiaskareista johtuu suurin osa naisesta?[/QUOTE]

Katsos, kun mies hakee grilliltä ruuan, niin sitten ei tarvitse muuta kuin nakata tyhjä loota roskiin. Kun nainen tekee perheelle ruuan, niin silloin pitää käydä kaupassa ja tehdä ruoka. Astioita menee likaiseksi ja ne pitää tiskata sekä pyyhkiä pöydät. Kukas ne tekee? Tietenkin nainen, sehän se ne sotkikin ruokaa tehdessään.
 

Yhteistyössä