kesä tulee & kammottavat vaateviritelmät myös

• Viestiketjun aloittaja munakokkeli
  • Ensimmäinen viesti
crocsit
kun täällä herjataan niitä crocseja, niin koskeeko se vaan niitä ihan peruskarmeuksia, vai onko se että kenkä on crocsin valmistama se juttu? Kun crocseja on aika eri näköisiä..

Mä oon kesällä löllö, vastasynnyttänyt rantautunut valas. Jos on kuuma, vaatteet päällä vähenee. Ja tatuointikin löytyy selästä, sellua perseestä ja reisistä. Kannattaa sulkea silmät tai kääntää pää kun mä tulen kohti. Selvitään kaikki paljon vähemmällä itkulla ja nillityksellä.

Annetaanhan kaikkien kukkien kukkia, jookos?

Jo on kumma, kun tehdään vähän ns. kieli poskessa naisten pukeutumista kritisoivat aloitus, niin kaikki palstamammat ovat heti puolustuskannalla? "Miltä sitten pitäisi näyttää?" "Kaikkia ei kiinnosta näyttää seksikkäältä"... jne.. :D

Onhan se nyt tunnettu fakta, että suomalainen nainen ei ole ainakaan tyylikkyydestään tunnettu, sääli kyllä.

-.-
Jo on kumma, kun tehdään vähän ns. kieli poskessa naisten pukeutumista kritisoivat aloitus, niin kaikki palstamammat ovat heti puolustuskannalla? "Miltä sitten pitäisi näyttää?" "Kaikkia ei kiinnosta näyttää seksikkäältä"... jne.. :D

Onhan se nyt tunnettu fakta, että suomalainen nainen ei ole ainakaan tyylikkyydestään tunnettu, sääli kyllä.
Mua henkilökohtaisesti näissä risoo se, että ei hyväksytä ihmisiä sellaisena kuin ne on. Mitä se ketään kaivelee miten muut pukeutuu, kunhan pukeutuu? Keskittykööt omaan tyyliinsä.

Naiset tässä asiassa ovat ilkeitä. Tuijotellaan toisten läskejä, suonikohjuja, selluliittiä, kunhan vain joku vika löytyis. Miksi? että tunnettaisiin itsensä vähän paremmaksi.

Pointti on juuri siinä: puolustuskannalle SAAKIN mennä, jos jatkuvasti kieli poskella tehdyt, lähes sanatarkasti samanlaiset aloitukset alkaa pänniä.

Kampanjointi tyylikkyyden puolesta voisi olla erilaista joskus. Vai miksi minä, tyylikäs ihminen (no ei ainakaan narutoppeja yms) menin myös puolustuskannalle?

Yhteistyössä