kesä tulee & kammottavat vaateviritelmät myös

• Viestiketjun aloittaja munakokkeli
  • Ensimmäinen viesti
munakokkeli
mikä kumma siinä on, että 90% naista luulevat että hoitamattomiin jalkoihin isketyt croksit, narutoppi & kalsareilta näyttävät legginsit ovat se asu, jossa voi mennä niin linnanmäelle kuin terassillekin?! :O

tuon päälle vielä mauttomat tatskat tyyliin lapsen nimet rinnassa/ tribaalit käsivarressa, huikea juurikasvu, allit & siiderivatsa niin AU. että keski-ikäinen siideripissis, päivää! hyvät naiset, se 5v sitten ostettu, 2 numeroa liian pieni kulahtunut narutoppi jonka alta vastaväriset rintsikat loistavat ei sovi muuhun kuin grillaamiseen kotipihassa. tai roskien viemiseen. jos uskotte muuta, ette ole seksikkkäitä vaan naurettavia

Ja isomahaiset miehet niissä tennissukissaan ja halpahallisandaaleissaan tai crockseissaan, joku hauska "väkivalta lopettaa vittuilun"-t-paita ja reisitaskulliset beiget shortsit jaloissaan kalju päälaki kiiltäen on kyllä jotenkin niin ilo silmille ettei mitään rajaa

Ja isomahaiset miehet niissä tennissukissaan ja halpahallisandaaleissaan tai crockseissaan, joku hauska "väkivalta lopettaa vittuilun"-t-paita ja reisitaskulliset beiget shortsit jaloissaan kalju päälaki kiiltäen on kyllä jotenkin niin ilo silmille ettei mitään rajaa
Eikäkö siinä kaljun päällä on joku Hankkijan lippis, iiihhanaa.

• Tykkää
Reactions: emmiina
Tai päällä ei oo paitaa ollenkaa ja iso maha paljaana kuljetaan joka paikas.

Mun viime kesän lempiasu oli mikrot, narutoppi, biksut alla jotta pääsi uimaan heti kun siltä tuntui ja jalassa pikkuiset ballerinat, ei meikkiä vain isot lasit suojaamassa ja hiukset pikku nutturoilla.

Mun viime kesän lempiasu oli mikrot, narutoppi, biksut alla jotta pääsi uimaan heti kun siltä tuntui ja jalassa pikkuiset ballerinat, ei meikkiä vain isot lasit suojaamassa ja hiukset pikku nutturoilla.
Mä ajattelin kans jotain ton tyyppistä täksi kesäksi, jos meinaan on kamalan lämmin kesä tiedossa ni varmasti tulee oltua mahdollisimman paljon vedessä.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
jaaaaaa
Aika kamala ajatus, että esim. naimisissa olevan äiti-ihmisen pitäisi pukeutua tietyllä tapaa vain siksi, että joku tuntematon mies(?) voi pahoittaa muuten mielensä. Vielä kun mukaan vedettiin ylipaino ja allit, niin meni asiattoman puolelle.

Vittuako esim. mun läskit tai pukeutuminen sulle kuuluu?

Sarjaana
kun ongelmat tätä luokkaa. Katsos, kaikilla ei ole rahaa laittaa uusiin vaatteisiin jos on pakko maksaa vuokrat, sähkölaskut, ruoat ym. eikä niiden jälkeen välttämättä jää mitään. Jos rahatilanne on tällainen, 10 vuotta vanha toppi tuskin ensimmäisenä murheena on.. Aloittaja varmaan iältään jotain 18 vee? Ongelmat sitä tasoa.

Hasselnöt
[QUOTE="vieras.";29766582]Mitä semmoisen ei niin timmin äiti-ihmisen pitäisi sitten pistää päälleen helteellä? Säkki?[/QUOTE]

Ehdottomasti partioaitan kautta ja puolijoukkueteltta matkaan ;)

Itsekin jo harkitsen sitä, kun kaupoista löytyy vain nuorille ja laihoille tarkoitettuja tiukkoja ja niukkoja riepuja, joista paistaa jokainen kurvi ja makkara läpi. Grrrrrrr.

Legginssejä en käytä missään olosuhteissa, ne on mun mittapuulla pitkät kalsarit. En myöskään käytä puolikkaita sukkahousuja mekon tai hameen alla. Crockseilla menen korkeintaan postilaatikolle. Maailmassa on niin paljon ihania kenkiä, miksi tunkisin jalkaani muovisämpylät?

Mulla on usein mekko tai hame ja se parjattu narutoppi, tatuointejakaan en aio piilotella siksi että joku saattaa niitä paheksua. Siitä vaan, kaikilla on siihen oikeus. Muutenkin, jos mun olemus jotain haittaa niin katseen saa aina kääntää pois.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Yhteistyössä