Strippari pilasi parisuhteen.

hyi
[QUOTE="huoh";29766005]Vain täysin munaton vässykkämies kieltäytyisi ystäviensä järjestämästä stripparista sen takia että "se ei ole sopivaa" tai koska "puoliso paheksuisi". Kyse on kuitenkin viihteestä, ei huoraamisesta tai pettämisestä.[/QUOTE]

Enpä menisi sellaisen paskakasan kanssa naimisiin, jolle ei olisi tärkeää meidän yhteiset sopimuksemme ja se mikä loukkaa minua, etenkin juuri ennen häitä. Jos kaverien mielen pahoittaminen on pahempi asia kuin minun, niin heipä hei sitten vain. Kyllä oman perheen pitäisi mennä etusijalle ja miehelleni minun hyvinvointini on aina tärkein asia ja noin tekeminen tuntuisi jo julmetun pahaltakin. Petos se olisi tehdä jotain, mistä on sovittu että niin ei tehdä ja jokainen tosiaankin sopii itse sen mikä on ja mikä ei. Meillä vieraissa käyminen on ihan ok. jos asiasta puhuu, mutta romanttisesta illallisesta ilman mitään ihmeempää fyysistä vieraan kanssa tulisi ero aivan saman tein, vaikka jollakin se menisi aivan toisin.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
"Hömelö"
Huoh, eikö ole vähintään ihan yhtä munatonta jos mies ei pysty kieltäytymään kavereiden takia stripparista? Ja mitä tekemistä juhlimisella ja hauskanpidolla on vähäpukeisten naisten kanssa? Jotenki sun logiikka vaikuttaa vähän yksinkertaselta. Jotku ihmiset jopa kunnioittaa puolisoa eikä tahallisesti halua tehä asioita mitkä loukkaa. Jos itellä on pakkomielle johonki semmoseen asiaan mitä puoliso ei voi hyväksyä, niin minusta on sillon parempi jatkaa erillään. Lapsellista ajatella, että haluan ton eukon kotiin pyykkäämään ja kokkaamaan ilmaseks, mutta mitään en itse aio vastineeksi itsestäni antaa vaan toteutan pelkästään omia mielitekoja.

• Tykkää
Peyote
[QUOTE="huoh";29766005]Ei tuossa olekaan kantista kyse. Vain täysin munaton vässykkämies kieltäytyisi ystäviensä järjestämästä stripparista sen takia että "se ei ole sopivaa" tai koska "puoliso paheksuisi". Kyse on kuitenkin viihteestä, ei huoraamisesta tai pettämisestä.

Jos juhlinta, hauskanpito ja vähäpukeiset naiset eivät miestä itseä kiinnosta edes noinkin merkittävää elämäntapahtumaa juhlistettaessa niin kannattaisi todellakin tarkistaa oma jalkoväli ja jos sieltä löytyy pallit niin palauttaa ne välittömästi tarpeettomina.[/QUOTE]

Sori mutta musta tää on just ihan toisinpäin. Munaton juuri suostuu kavereiden mieliksi.

miehet osaa..
Mielenkiinnosta kysyn teiltä jotka olette sitä mieltä ettette hyväksy strpparia polttareihin miehellenne (varmaan ei muutkaan juhlat käy), että miten oikeastaan stripparin katselu eroaa siitä, että mies katselee alastonta naista (tai strippaavaa) esim.tietokoneen näytöltä? Onko siinä eroa, että nainen ketkuttelee edessä livenä verrattuna siihen, että sama tulee lasin takaa? Stripparillehan se on ihan sama, työtään vaan tekee..
Ja tämän kysyn siis täysin mielenkiinnosta, ottamatta kantaa itse asiaan sen kummemmin :)

Joo, olisihan se ihan sama katsoa vaikka Johnny Deppiä telkkarista kuin, että hän livenä heiluisi vähissä vaatteissa reisieni välissä.. Eli on eroa, tietysti :)

Olen miesvaltaisella alalla ja teen paljon työmatkoja Keski-Eurooppaan miespuolisten kollegoiden kanssa ja kyllä on sen verran strippareita ja prostituoituja näidenkin "hyvien ja kilttien", koulutettujen perheenisien ja aviomiesten seurassa vuosien varrella näkynyt, että omaa miestäni ei tekisi mieli päästää enää koskaan mihinkään :D

[QUOTE="huoh";29766005]Ei tuossa olekaan kantista kyse. Vain täysin munaton vässykkämies kieltäytyisi ystäviensä järjestämästä stripparista sen takia että "se ei ole sopivaa" tai koska "puoliso paheksuisi". Kyse on kuitenkin viihteestä, ei huoraamisesta tai pettämisestä.

Jos juhlinta, hauskanpito ja vähäpukeiset naiset eivät miestä itseä kiinnosta edes noinkin merkittävää elämäntapahtumaa juhlistettaessa niin kannattaisi todellakin tarkistaa oma jalkoväli ja jos sieltä löytyy pallit niin palauttaa ne välittömästi tarpeettomina.[/QUOTE]

Siis ihanko tosissaan olet sitä mieltä, että kaverit ja se että he eivät loukkaannu olisi tärkeämpää kuin se että puoliso ei pahoita mieltään? Oikeesti?

Jos mies tietää, että puoliso ei tuommoista hyväksy ja kavereista se on silti ollut muka niin kamalan hauskaa, niin ei sillä miehellä ole muuta vaihtoehtoa kuin loukata jotakuta. Ja jos sen naisensa kanssa on yhtään tosissaan, niin kyllä se valinta on aika selvä. Huolissani olisin, jos mies jonka kanssa olisin menossa naimisiin asettaisi kavereidensa tunteet vaimonsa edelle. Semmoset miehet on niitä, jotka lähtee joka ilta kavereiden kanssa baariin kun vaimo hoitaa yksin jaksamisen äärirajoilla pieniä lapsia. Kun vähät siitä, että vaimoa väsyttää, kun en mä viittinyt sanoo ei, kun Rane pyysi bisselle.

Onneksi kaikki miehet ei ole tuollaisia.

Olen ollut kyllä katselemassa stripparia itsekin, eli sikäli en heittäisi ensimmäisenä kiveä...
Tosin en meidän aikana, mutta ei mies siitä suuttuisi sen enempää kuin toisipäinkään.
Katsoa saa, koskea ei :saint:
Mutta joo, ei kyllä mikään laadukas polttariohjelma, muuten vaan korkeintaan

"Pia"
Toi strippari ei ole edes paha.

Miheni on ollut parissakin polttareissa jossa on sankarille järkätty maksullinen nainen. Teki mieli soittaa enen häitä morsiammelle. Ihan pelkästään sukupuolitautien varalta. Tosin enhän voi olla varma miehestänikään.

hmph
Siis hetko...
Onko polttareissa se tuleva sulhanen ainut, joka on ei-sinkku?!
Taatusti siellä vetää ne avioliitossa jo olevat ihan yhtälailla kuolaten sen stripparin perään?!

Tästä voi vetää sen johtopäätöksen, että sulhasen/bestmanin on syytä käydä polttarikuvat suurennuslasilla läpi ennenkuin ne morsmaikun silmiin osuu :popcorn:
Kyl mä väittäsin et parempi strategia olisi niin polttareissa kuin siinä tulevassa avioliitossakin toimia sovittujen sääntöjen mukaan, niin ei tarvii kokoajan elää pelko perseessä, et milloin se toinen jostain saa selville, mitä on tullut tehtyä. :)

Toisissa parisuhteissa stripparit on ok, toisissa ei. Yhdessä ne suhteen säännöt on päätetty tai ainakin hyväksytty, eli jokainen (toivottavasti!) elää suhteessa joka itselle sopii ja jossa on hyvä olla.

• Tykkää
Tästä voi vetää sen johtopäätöksen, että sulhasen/bestmanin on syytä käydä polttarikuvat suurennuslasilla läpi ennenkuin ne morsmaikun silmiin osuu :popcorn:
Tai sitte vois vaa pitää hauskaa aidosti. En tajua miks siihe tarttee jonkuu aikuisviihdeammattilaisen ja kasan päihteitä, että on hauskaa? Mitä oon kuullu ni hauskaa on ollu tuttavilla ihan vaan värikuulasotaa tai jotaa lentotuntia tms.

Tai sitte vois vaa pitää hauskaa aidosti. En tajua miks siihe tarttee jonkuu aikuisviihdeammattilaisen ja kasan päihteitä, että on hauskaa? Mitä oon kuullu ni hauskaa on ollu tuttavilla ihan vaan värikuulasotaa tai jotaa lentotuntia tms.
Tai sitten se strippari on miehen mielestä ihan hauska pila, mutta tulevan vaimon mielestä kyseessä on yhdessä sovittu pelisääntö (jota ei ole muistettu miehelle kertoa). Ikävän usein nuo yhdessä sovitut pelisäännöt on toisen, vahvemman osapuolen omia henk.koht mielipiteitä.

Joidenkin mielestä päihteet ja strippari voi olla aidosti hauskaa. Tietenkin sitten jos polttarisankarin itsensä mielestä tilanne on nolo ja ahdistava, siinä ei ole mitään hauskaa

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Wieruus
Miksi kuvittelet että mies ei voisi olla aidosti pitämässä hauskaa stripparia katsellen ja olutta naukkaillen? Tuskin kyseistä ammattikuntaa olisi olemassakaan jos joku ei kokisi heitä hauskaksi ja tarpeelliseksi.

• Tykkää
Reactions: Bitch ja Lispetti
mies...
Hyvä että tuossa vaiheessa tuli ero. Jos morsmaikku on tuota sorttia, niin voin taata 110% varmuudella ettei tuo tule olemaan ainoa ja viimeinen asia josta herne menee nenään. Todennäköisesti edessä olisi alistamista, turhautumista, taantumista ja lopulta kun kamelin selkä katkeaisi ja mies ei enää alistuisi, niin sitten hirveää riitelyä, lautasten heittelyä jne. Homman kliimaksi tulisi sitten muutamien vuosien päästä, kun se tantta veisi puolet rahoista, lapset ja vaatisi vielä kuukausimaksuja taskurahaksi kipukorvauksina...

Parempi näin...

"vvieras"
No tekisin selväksi miehen kavereille että jos stripparin hankkivat niin häitä ei tule. Saavat pitää tyrannivaimona mutta itseltäni menisi maku koko häihin jos sen takia on pitänyt jotain sylitanssia ottaa.

Yksissä polttareissa sulho vietiin thaihierontapaikkaan. Nuori, hemaisevan kaunis thaitar suoritti hänelle perusteellisen hieronnan suuseksineen – tai niin sulho ainakin luuli. Kun side poistettiin hänen silmiltään, paljastui, että suihin olikin ottanut mies. Häät pidettiin, mutta polttariporukalla ei ollut juhliin mitään asiaa. Heidän kutsunsa peruttiin.

Mua ei jotenkin haittais, ei ite touhu eikä kuvat. Kuvat varmaankin naurattaisi. Jos olisi joittenkin muitten kuin ammattilaisten kanssa samaan malliin niin se haittais. Ihan sama kuin jos joku toinen nainen hierois miestä niin seuraukset olis melkoiset mutta jos mies kävis naishierojalla niin se ei haittais yhtään.

Yksissä polttareissa sulho vietiin thaihierontapaikkaan. Nuori, hemaisevan kaunis thaitar suoritti hänelle perusteellisen hieronnan suuseksineen – tai niin sulho ainakin luuli. Kun side poistettiin hänen silmiltään, paljastui, että suihin olikin ottanut mies. Häät pidettiin, mutta polttariporukalla ei ollut juhliin mitään asiaa. Heidän kutsunsa peruttiin.
tälle ei voi kuin nauraa, olisin sen sulhon ilmeen halunnu nähdä

Yhteistyössä