Onko ilmaista seksiä olemassa?

  • Viestiketjun aloittaja "aviomies"
  • Ensimmäinen viesti
"aviomies"
Väite: Ilmaista seksiä ei ole olemassa. There Is No Such Thing As Free Sex

Onko ilmaista seksiä loppujen lopuksi edes olemassa? Kuka mies todellisuudessa saa seksiä, joka ei maksa mitään? En minä ainakaan. Olen kyllä naimisissa, enkä käy vieraissa tai muutakaan, mutta kyllä minä seksistä maksan. Luultavasti enemmän kuin mitä maksaisin, jos harrastaisin seuralaispalveluja.

Vastikkeetonta seksiä ei ole mielestäni vielä se, että siitä ei tarvitse suoraan lyödä rahaa kouraan. Aina seksistä kuitenkin odotetaan jonkinlaista vastiketta. Tai oikeastaan jopa siitä, että pelkkä mahdollisuus seksiin on olemassa. Oli se sitten kotitöitä, autonkorjausta, lomamatkaa, ravintolaillallista tai mitä vaan. Palveluntarjoaja voi itse määritellä hintansa, mutta väitän, että jokaisella se hinta on ja jos sitä ei makseta, lopulta seksihanat menevät kiinni. Kunnes maksu on taas suoritettu.
 
Blue
Onko mikään ilmaista tässä maailmassa? Niin, voihan sitä aina filosofoida, ihan viimeiseen pisaraan asti silläkin että aina siitä antamisesta odotetaan ainakin orgasmia vastineeksi. Mutta kannattaako ajatella noin? Mielummin mä ainakin ajattelen niin että kumpikin meistä tekee oman osansa hommista ja seksi on sitten sitä yhteistä nautintoa. En mä ainakaan sitä harrastaessani ajattele että nyt se sitten saa vaihtaa ne renkaat ja pestä auton tästä hyvästä. Mä vaan oletan että se tekee ne sen takia että ne pitää tehdä ja jokainen hoitaa hommansa tässä perheessä.
 
ei tekemistä toistensa kanssa
Hohhoijjaa... taas nainen on antaja ja pihtari. Hohhoijjaa.

Näkisin asian ennemminkin niin, että ehkä naarasta ylipäätään ei vaan kiinnosta laiska ja lössykkä uros. Jos se ei saa keittiössä mitään aikaan, niin miten sitten sängyssä. Mieluumminhan sitä ottaa semmoisen viriilin yksilön.
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Oma valinta
Jos ei saa kuin huoria, voi toki tullaa illuusio että kaikki naiset on huoria. Ihan luonnollista. Normaali kiva mies ei joudu seksistä maksamaan, ei rahalla, ei illallisilla eikä edes joutumalla tekemään kotitöitä enemmän kuin hänen normaali osuutensa niistä olisi. Normaali mies saa/ottaa naisen joka nauttii itsekin seksistä, eikä ole vaatimassa siitä jotain vastapalveluksia. Jos mies taas ei saa / älyä vaatia itselleen tuollaista naista, niin sitten on yhä ihan oma valinta ottaa naikkonen joka pitää seksiä kauppatavarana.
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Peyote
Jos sitä sanotaan maksamiseksi, että mies on mulle kiva ja kohtelee mua hyvin niin joo, seksi maksaa sitten. Kertokaa ihmeessä, mikä sitten on ilmaista? Tuskin ilmaiseksi mitään saa jos alkaa tolla tavalla laskea omia antamisiaan.
 
pyyyyyyyh
no maksanko mä sit miehelle jotakin seksistä? meillä kun aloitteita seksiin tekevät molemmat ja seksielämä on vilkasta... enpäs ole ajatellut asiaa tuollaiselta kantilta. Meillä molemmat käy töissä ja tienaa leivän pöytään, molemmat osallistuu lasten- ja kodinhoitoon ihan tasapuolisesti, mies tekee autohommia ja pihatöitä, minä taas mielelläni hoidan ruokapuolen, siivoilua tehdään molemmat tasapuolisesti.
 
"aviomies"
Jos ei saa kuin huoria, voi toki tullaa illuusio että kaikki naiset on huoria. Ihan luonnollista. Normaali kiva mies ei joudu seksistä maksamaan, ei rahalla, ei illallisilla eikä edes joutumalla tekemään kotitöitä enemmän kuin hänen normaali osuutensa niistä olisi. Normaali mies saa/ottaa naisen joka nauttii itsekin seksistä, eikä ole vaatimassa siitä jotain vastapalveluksia. Jos mies taas ei saa / älyä vaatia itselleen tuollaista naista, niin sitten on yhä ihan oma valinta ottaa naikkonen joka pitää seksiä kauppatavarana.
Luulen, että ajattelette tätä liian konkreettisesti. Että seksiä harrastaessanne teillä on jo hinta mielessä. Ei se sitä vastikkeellisuus sitä tarkoita. Kyse on toki myös perspektiivistä, mutta faktahan on se, että ei naiset seksiä hyväntekeväisyydestä harrasta. Jotain te siltä mieheltä saatte, joka aiheuttaa sen, että suostutte seksiä hänen kanssaan harrastamaan.

Voi toki sanoa, että kyllä minä ilmaiseksi annan, enhän vaadi muuta kuin normaalit työt ja että minua pidetään hyvänä ja rakastetaan. Eli miehen täytyy nähdä vaivaa pitääkseen teidät tyytyväisinä, jotta voisi saada seksiä. Siihen sisältyy ehto.
 
Blue
juuri näin, mikään ei ole (miehelle) ilmasta
Ja taas oletetaan ettei naisen tarvitse tehdä mitään. Miksi ihmeessä aina palstalla käy näin?? Pitäisi aina muistaa laittaa loppuun selitys että tämä tietysti koskee myös naisia jotta tampiotkin tajuavat sen oleva vastavuoroista vaikka puhuisi vain omasta osastaan... :headwall:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Data

Yhteistyössä