Ärsyttävä, ärsyttävä, ärsyttävä MIES!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja allu hukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

allu hukka

Vieras
Olemme lähdössä koko perhe reissuun. Miehellä vapaapäivä lapsen kanssa. Oli puhe, että voin päästä töistä ajoissa, ni päästään ajoissa lähtemään. Otin 2h ylitöitä pois ja 1h miinuksia, että pääsin puolilta päivin lähtemään. Ja mitä tekee hän? On nukuttanut lapsen päiväunille jaa itsekin kuulemma just nukahtamassa. Siis mitä helvettiä??? Meidän 3v lapsi nukkuu 2-3h päikkärit, joten sama se olisi mun ollut sitten olla siellä töissä ja parempaan tarpeeseen niitä ylityötunteja. Puhumattakaan siitä tunnista, jonka nyt joudun turhan takia tekemään ensiviikolla.

Plus se, että nyt sitten ajellaan pari tuntia kyläpaikkaan takapenkillä tylsistyvän kersan kanssa, kun sen sijaan se olisi voinut NUKKUA sen pari tuntia. Tai vaihtoehtoisesti nukkuukin ja valvoo puoleen yöhön.

Miksi pitää olla itsekeskeinen ääliöpaskiainen, jolla ei ole minkäänlaista suunnittelu tai ennakointi kykyä??

Sovittiin jo illalla, että ei päikkäreitä. Mutta ku miestä väsyttää. Enkä mitään säälipisteitä kerää, vaan puran mun lynkkausraivoa. Oikeasti haluaisin jättää ukon matkasta kokonaan. Ja jos ei nouse ku lapsi nousee (kuten yleensä) niin jätänkin.

Hyvähän se on miehen kylässä kerätä reippauspisteet kun on saanut levätä kunnolla ja äiti on taaaaas pinna tiukalla.

Mut hei.. mene kahvilan kautta kotia. Osta joku hyvä herkku, lue joku lehti rauhassa., käy ostas itsellesi kukka kotimatkalla. Mene kotia, ota sinäkin pikkupäikkärit ja sit tietoisesti uusin mielin reissuun

Voi härtsyygel jos pitää alkaa elää elämää jonku ääliön pillin mukaan, ettei voi edes suunnitella mitään. Ennemmin otan vaikka avioeron ja hoidan elämäni yksin.

Ehdin tulla jo kotiin, ärsyyntyä pilalle nii et ei pysty kyl nukkuu. Peruin koko homman. Lähden mun kaverille yksin iltaa istumaan. Mies sanoi, että "ole hiljaa tai mene yksin". Toteutan molemmat. Koska on ollut niin ärsyttävä jo monta viikkoa, et herran jumala. Toivottavasti on toinen nainen, voi sen kanssa toteuttaa itseään.

Ihmettelen kyllä, mikä totaki miestä väsyttää. Tänäänki ollut vapaa,,eilen meni mua ennen nukkuu ja heräsi ainakin 3h mun jälkeen. Opiskelee, joten viikkottainen aika, kun joutuu tekemään hommia on 1/3 vähemmän ku mulla (kotitehtävät mukaan lukien) eikä kuitenkaan esim pese pyykkiä, imuroi, tiskaa, siivoa jälkiään, järjestele paikkoja tai mitään muutakaan. Kiukuttelee vaan.
Mä oon niin kypsä,,et olen tummunut pinnasta! Mur saatana!

Mä niin TIEDÄN ton tunteen!

Ku ite pitää huolehtia kaikista asioista, muuten ne jää hoitamatta. Ja ei, en aio antaa asioiden olla ja relata niinkun joku äijä kohta tulee tähän nillittämään.

Kun ne asiat on sellasia jotka koskee myös muita ihmisiä: lapsia, isovanhempia, ystväviä, hoitotätejä jne. jne.

Ni sitte kun käyttää kaiken luovuutensa jotta saa mahdollisimman sujuvasti kaiken (jota on liian paljon) hoidettua ajallaan, just joku mies tyrii kaiken tollasella täysin turhalla aikatauluttomuudella. Sitte ihmetellään kun laps on ihan holtiton ja mitään ei ehditä ja kaikki soittelee että missä me viivytään.

Saatana!

Pääsin ihan kivasti tähän ap:n tunnelmaan ilman omaa kriisitilannetta. Ehkä taidankin jättää kaikki omat suunnitelmat ja vastuunkannot hoitamatta, kunnei niistä kuitenkaan mitään tule. Korkkaan punkun ja heittäydyn sohvaan. AAAh! ;D

No,itse olet miehesi valinnut!Et voi väittää että aikasemmin ei ole ollut minkäänlaista uumoilua tulevasta,tai siitä että olis tollanen heppu kyseessä!Oikeesti.

Jos olette illalla sopinu että ei päiväunia,mies ollut samaa mieltä,tiennyt että otat töistä vapaata,ni vähintä mitä mies voi tehä,olis laittaa muksu valmiiks siiheks ku tuut kotiin.Syötettynä,juotettuna,valmiina lähtöön!Ei sillon enää voi alkaa pöllöilee että "nukuttaa".
Paskat,mä en kattos tota sekuntiakaan,en todellakaan!

No mutta mun mies on lepopäivänään herännyt viemään pommiin nukkuneen lapsen kouluun. Tullessa ulkoiluttanut eläimen. Käynyt kuntosalilla ja kaupassa. Silittänyt kaikkien vaatteet useammalta viikolta. Laittaa nyt ruokaa perheelle. Silläaikaa mä olen aamulla käyny suihkussa ja lukemassa lehden, siirtynyt takaisin nukkumaan-herännyt puoli kolme. Seurustellut perheen kanssa samanaikaisesti nettisurfaten. Tarttisko mun tehdä tänään jotain?

Ihmettelen kyllä, mikä totaki miestä väsyttää. Tänäänki ollut vapaa,,eilen meni mua ennen nukkuu ja heräsi ainakin 3h mun jälkeen. Opiskelee, joten viikkottainen aika, kun joutuu tekemään hommia on 1/3 vähemmän ku mulla (kotitehtävät mukaan lukien) eikä kuitenkaan esim pese pyykkiä, imuroi, tiskaa, siivoa jälkiään, järjestele paikkoja tai mitään muutakaan. Kiukuttelee vaan.
oon niin kypsä, et olen tummunut pinnasta! Mur saatana!

:laugh: Sori :D

• Tykkää
Reactions: IhanaaMahtavaa
Tuskin tämä hikka matkustamissuunnitelmissa oli ensimmäinen laatuaan, varmaan on tullut jo selväksi miten mies tykkää toimia.

Joten eihän siinä voi muutakuin niellä kiukun tai miettiä suhdetilanne uusiksi.

Yhteistyössä