Hitokseen kun säikähdin, että oot salaa kuvannut minnuu :O. Mutta sitten hokasin, että siun hiukset taitaa olla tosi paksut .
Haa haa.. On aika paksut.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29745517:
Hitokseen kun säikähdin, että oot salaa kuvannut minnuu :O. Mutta sitten hokasin, että siun hiukset taitaa olla tosi paksut .
Miulla on ohuet, mutta onneksi niitä on aika paljon .Haa haa.. On aika paksut.
Se on sisäänrakennettu ominaisuus pikkulapsissa, joka käskee terrorisoida äitien oman ajan :kieh:.Mikä siinä on et laps menee kiltisti sänkyyn, on yli tunnin nukkumassa ja sitten alkaa se huuto kun väsyny mamma olis menossa suihkuun ) Fuc...
sanoppa muuta, onneks itellä on jo niin isoja että ne ei enää kesken kaiken heräileMikä siinä on et laps menee kiltisti sänkyyn, on yli tunnin nukkumassa ja sitten alkaa se huuto kun väsyny mamma olis menossa suihkuun ) Fuc...
taijjan jättää välliinTuolla on pääkuvaketju. Laitetaanko kuvat?
Mie en arvaa niin rohkea olla :ashamed:.Tuolla on pääkuvaketju. Laitetaanko kuvat?
alakertakuvat on aina paikallaanAjattelin tuota samaa hiuskuvaa. :xmas:
Vai laittaisko kuvan alakerrasta?
Niin tietysti..alakertakuvat on aina paikallaan
Laita laita, mä laitan sit kans.Tuolla on pääkuvaketju. Laitetaanko kuvat?
Ajattelin tuota samaa hiuskuvaa. :xmas:
Vai laittaisko kuvan alakerrasta?
En mää julkisesti.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29745591:
Tiedät mitä tehdä :xmas:.En mää julkisesti.
Pistä privana tänneEn mää julkisesti.
Haluut nähä mun piparin?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29745641:Tiedät mitä tehdä :xmas:.
Haluut nähä mun piparin?
Ei ole tuoretta kuvaa naamasta. Hiuksista vaan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29745675:
No, jos nyt vaikka aloitetaan päästä kasvojen kanssa .
:hug:En taaskaan keksi yhtään mitä sanoa :|
Eikö pääsis helpommalla ku ottais vaan kokovartalokuvan jossa näkyy kaikkiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29745675:
No, jos nyt vaikka aloitetaan päästä kasvojen kanssa .
Eikö pääsis helpommalla ku ottais vaan kokovartalokuvan jossa näkyy kaikki
Mää oon tuo tuossa enemmän oikealla.Eikö pääsis helpommalla ku ottais vaan kokovartalokuvan jossa näkyy kaikki