Etsin vieläkin, kohta neljättä vuotta, yhtä biisiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja etsii etsii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

etsii etsii

Vieras
Olen etsinyt yhtä tiettyä biisiä jo useamman vuoden ajan. Tuloksetta. Kyseessä ei ole suomalainen kappale. Olen googlettanut sanoja, ei vaan löydy... ei youtubesta eikä mistään. Luulen että se on joku tuttu artisti, en vain saa päähäni kuka... jääköhän ikuiseksi arvoitukseksi.

Kyseessä on 80-luvun biisi, arvelen että se on julkaistu 1984. Ihan varma en tietenkään voi olla. Mieslaulaja, sellainen nopea popbiisi. Sanat menee mm. näin: "...it could be hope yet in my heart, in my heart.. there are streets inside my heart, take a car, drive my blood...... How can I be sure, I've never seen your face before. I want to tell you something that makes me feel... it could be hope yet in my heart..."

Arvatkaa olenko googlettanut jokusenkin kerran. Että nyt ei pääse kukaan sanomaan että "jos vähän vaivautus itse etsimään..."

Olen etsinyt yhtä tiettyä biisiä jo useamman vuoden ajan. Tuloksetta. Kyseessä ei ole suomalainen kappale. Olen googlettanut sanoja, ei vaan löydy... ei youtubesta eikä mistään. Luulen että se on joku tuttu artisti, en vain saa päähäni kuka... jääköhän ikuiseksi arvoitukseksi.

Kyseessä on 80-luvun biisi, arvelen että se on julkaistu 1984. Ihan varma en tietenkään voi olla. Mieslaulaja, sellainen nopea popbiisi. Sanat menee mm. näin: "...it could be hope yet in my heart, in my heart.. there are streets inside my heart, take a car, drive my blood...... How can I be sure, I've never seen your face before. I want to tell you something that makes me feel... it could be hope yet in my heart..."

Arvatkaa olenko googlettanut jokusenkin kerran. Että nyt ei pääse kukaan sanomaan että "jos vähän vaivautus itse etsimään..."

Laulaako nainen vai mies?

muoks oho, olipa hyvin luettu alotusviesti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä soitin joskus lähes 20 vuotta sitten yleisradioon ja sieltä yksi musiikkitoimittaja etsi mulle yhden kappaleen. Tää oli siis aikana ennen nettiä, mutta pointtina on, että jotkut musiikkialan ammattilaiset tuntee todella hyvin kappaleita ja varmasti joku tonkin tietää.:-)

Onko noi ainoat sanat muuten, jotka muistat? Kirjoita kaikki, myös epämääräiset muistikuvat, vaikket osaisikaan kirjoittaa ihan oikein. Täällä voisi sitten arvailla, miten meni oikeasti.

Oot näköjään 2011 viimeks koittanu etsii tän kautta :)

Mut hei, mitäs jos kännykällä nauhotat sitä biisiä. Jokaisessa kännykässä on puhemuistio tai vastaava. Sit lataat kännykältä sen biisin nettiin jos joku tunnistais?

Yhteistyössä