The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
onkohan mun vatta pienentynyt sisältäpäin? elikkäs vattalaukku...Väkisin taas ruokaa tungin alas mut en jaksanut paljon pa*kaakaan kun tuli ihan täys olo. töinamit oon jättänyt kokonaan ja kotonakin yritän olla ilman. Mut mun tekis niin mieli irttareita!!

Kaikki suurinpiirtein. Opinnot, työ, oma saamattomuus. Ja kevät on mulle aina huonoa aikaa ylipäätään.

Mutta sitä en usko, että sua mistään rankaistais. Vaikka itestä ainaki ois joskus melkein kivempi uskoo niin, kuin hyväksyä se, että paskaa vaan tapahtuu : / :hug:
välillä oon mielessäni veemäinen erästä kohtaan,sen tässä pitäs kärsiä ja tuntea kokevansa rangaistusta eikä mun. silti musta tuntuu siltä.

onko sulla stressiä?

toi saamattomuus on niin tuttua....

Voi että, kun joku keksis oikeesti sen vaihtopään, niin oisin heti ensimmäisten joukossa sitä itselleni varaamassa. Samalla reissulla vois ottaa tietysti useamman varapään vähän niin kuin tilanteeseen sopivan.

Vois vaikka ottaa semmosen hapatuksellisen murehtimismärehtimiseen keskittyvän pään, mikä olis toiminnassaan vain jonkun tietyn päivän ajan ja sen jälkeen vois kevyesti siirtyä käyttämään niitä muita huomattavasti light headempiä versioita :rolleyes:

Mulla meinas päivän aikana tulla eteeni kyllä jo lähes ahdistuksen puolelle menevää tilannetta, olihan toki siinä sitten lennonjohtotorni hyvinkin varattuna ja varakäämitkin paukkuivat, mutta onneksipa tilanne sitten ymmärsi laueta, mistä olen enemmän kuin kiitollinen.

Mutta tämä elämä vaan on tämmöstä. Toisinaan se muutuu semmoiseksi rämpimiseksi ja tahmasuossa lillustamiseksi ja se aurinko energioineen on singonnut perimmäisimpään avaruudelliseen nurkkaan. Joskus se pienoisessa apatiassakin oleminen tekee vain hyvää...tarpeeksi syvällä kun käy, niin kuitenkin tajuaa että loppujen lopuksi ne omatkin asiat ovat hyvin. Ja siihen uuteen aamuun ja päivään voi turvautua ja heittäytyä huoletta.

Vuoristorataahan tämä on. Mieluummin menen aallon harjalta toiselle kuin vain pysyisin paikallani tyvenessä vedessä. Tunnen silloin paljon enemmän :). Ja opinkin.

Kyllä FC tuo on just paras tuo sun oma ihana karvakorvapörröpää, josta kumpuaa kaikki nuo monimutkallisen runollisen kiemuraiset jutut :heart:

Kevyempää päätä sun iltaan :hug:
Kiitos sinä ihuna :kiss: :heart:

Ja kuulepas - tartuinpa jälleen tänään saksiin ja niin rempseenä poistatin jälleen taakkaa harteiltani :D

Tosin tällä vauhdilla taijanpa saada kohta aikaiseksi kesäsängin päähäni mutta olisinpahan samassa karvakuosissa poikieni kanssa :D

• Tykkää
Reactions: Mythago
mää oon routakisun kanssa eri mieltä noista vuoristoradoista

mää tykkään tämmäsestä että melotaan soutuvenettä ihan verkalleen pitkin rasvatyynen järven pintaa kohti auringonlaskua
Tiiätkö, mussa on valuvika tuossa kohtaa :snotty:...mä en osaa määrääni enempää tuollaisesta tasaisesta etenemisestä nauttia :O kun tämä eloni on ollut tällaista nopealiikkeistä ja tilannerikasta.

Soisin sitten paaaljon paljon vanhempana, että elo olisi verkkaista ja seesteistä...mutta miten mulla vaan on semmonen tutina, että osaisin rollaattorini kanssa järjestää kipakoita villasukkahiihtoja sekä draamankaarta sitä tasaista menoa vain korostaakseni :D

Tiiätkö, mussa on valuvika tuossa kohtaa :snotty:...mä en osaa määrääni enempää tuollaisesta tasaisesta etenemisestä nauttia :O kun tämä eloni on ollut tällaista nopealiikkeistä ja tilannerikasta.

Soisin sitten paaaljon paljon vanhempana, että elo olisi verkkaista ja seesteistä...mutta miten mulla vaan on semmonen tutina, että osaisin rollaattorini kanssa järjestää kipakoita villasukkahiihtoja sekä draamankaarta sitä tasaista menoa vain korostaakseni :D
no me ollaan tästä kohti erilaisempia, mää tykkään siitä kun asiat soljuu tasaisena virtana

ehkä se valuvika on mussa

kahvikirahvi
Meikä tykkää kans semmotteesta rauhallisesta arjesta ja elämästä enempi, mut mää oon joku draamamagneetti eikä se elämä turhan kauaa oo ikinä seesteistä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä