Pystytkö käydä ulkohuusissa?

  • Viestiketjun aloittaja Meidän mökki?
  • Ensimmäinen viesti
Sehän on yksi niitä kesän parhaita nautintoja istua rauhassa kesämökin huussissa ovi auki ja katsella lintujen hyppelyä, perhosten poukkoilua. Tirkistellä seinän raosta ja ihan vaan olla.
Mää en oo koskaan käsittäny tätä. Totta kai kesämökillä olon yksi idea on olla rauhassa luonnossa, mutta miksi sen pitää tapahtua just vessassa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Julmis
"Maj"
Meillä on mökillä ulkohuussi, jota ei edes ulkohuussiksi tunnista. Niitähän on joka lähtöön nykyään.
Pystyn käymään. On suorastaan ihanaa istua asialla ja jättää ovi selkosen selälleen. Näkymä on merelle.
 
"mökö"
Alkuperäinen kirjoittaja Kyösti;29728420:
Olet sinäkin paljosta vaille jäänyt. Eikä se ole vessa, vaan ulkohuussi.
Joo, elämä on tosi köyhää kun ei oo istunu hyttysten syötävänä ulkohuussissa.
Itse olen, monesti, eikä se mikään mahtava kokemus ole. me mökkeillään talvellakin, ja paljon mieluummin istun sisällä vessassa ja rentoudun sitten ulkona kuin istun persus paljaana talvipakkasilla ulkohuussissa. Jotain rajaa nyt näihin kommentteihin.
 
  • Tykkää
Reactions: Julmis
.-.-
[QUOTE="Jessica";29728132]Hyh en menisi mökille jossa ei ole normaalia vessaa. Ajatuskin istumisesta jossain puisessa haisevassa kopissa oksettaa! :x[/QUOTE]

Kyllä on lapsellista ja ahdasmielistä ajattelua!
Oikein hävettää teidän hienostelijoiden puolesta.
Teillä jää elämä elämättä monella suunnalla, jos tollai nipotetaan.
 
....
Pystyn käymään, mutta en sellaista mökille haluais. Olis aina iso niiiin iso rasti tyhjentää se, yök! Ja mitä kauemmin odottaa sitä enemän alkaa löyhkäämään ja on vielä kuvottavampaa.

Mut uskoisin että jos alkais miettimään kuinka paljon hämähäkkejä ja muita ötököitä siellä huussissa ja kolossa on, niin vähän tulis ikävä olo. Mut itse en ainakaan muista että koskaan noita miettisin kun joskus harvoin sellaisessa käyn.
 
Eiiiiiii !!!!!!!
Ei mitää ulkohuusia!!!! Ajatelkaas miinusia ja plussa!

Miinuksia - Epähygienisyys, kylmyys, haju, kärpäset ja sekin että joku maalaiskylän peräkammarpoika saattais olla kurkkimassa...

Plussia + Eksoottisuus
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaiken nähnyt ja kokenut;29728357:
Ulkohuussi on luksusta! Viime kesänä olimme perheeni kanssa patikoimassa pohjoisessa. Aina ei ollut huussia lähettyvillä, joten kaivoimme kenttälapiolla sopivan kuopan maahan ja kakat änkesimme sinne.
Niimpä niin...aina jonkun keinon keksii kun ei rupea hienoperseeksi. Meilläkin pohjosen reissuilla käyty ilman huussiakin.
Kyl mää kestän monenlaista mutta muutamasta huussista oon peruuttanu takasin kun ne on olleet aivan mahdottomia käyttää.
 
vierassssssssssss
Ei mitää ulkohuusia!!!! Ajatelkaas miinusia ja plussa!

Miinuksia - Epähygienisyys, kylmyys, haju, kärpäset ja sekin että joku maalaiskylän peräkammarpoika saattais olla kurkkimassa...

Plussia + Eksoottisuus
Sulla saattaa olle epähygieeninen ulkovessa, mutta meidän mökillä ei sellaista ole. Ulkovessan saa pestä koska haluaa.Sisäpinnat voi vahata/ öljytä/lakata/maalata yms ja putsata pinnat. Nykyajan kompostoivat käymälät eivät haise ja vessan oveen voi laittaa ötökkäverhon, jolloin ötököitä ei tule sitä kautta. Samoin alapuolen voi tilkitä.

Ruotsalaisissa mökkilehdissä on hauskoja ideoita ulkohyyskään: kristallikruunuja pitiverhoja, kukka-asetelmia ruukuissa yms. Tässä vain mielikuvitus on rajana, joten en tajua miten tälläkin palstalla vaahdotaan mikä olisi tyylikästä ja sitten ollaan kuin kivakauden pakanat taivastelemassa ulkohyyskän hankaluuksia.

Ja sun haaveissas on se kurkkiva peräkammarin poika. Kaikenlaisia fantasioita ihmisillä onkin :S
 
kjk
Höh, no miksi ei voisi käydä? Minä en ainakaan ole vielä kuollut vaikka mökillämme ei ollutkaan sähköjä saati juoksevaa vettä. Sori vaan mutta kuullostat aika hienohelmalta.
 
Meillä
sukulaisen mökillä millä käydään ei ole mitään mukavuuksia (siis sähköä, juoksevaa vettä tai sisävessaa). Mä inhoon sitä huussia, ei ole siisti tai hajuton, mutta pakkohan siellä on käydä, kun ei ole vaihtoehtoa. Muuten siis ihan tykkään tuolla mökillä käydä.
 
Kyllä pystyn. Mun elämäni ensimmäisistä vuosista muistan sen, että lapsuuden kodissa oli ulkohuussi. Sisävessaa ei ollu, koska asuttiin vanhassa kesämökissä. Sisävessa tuli kuvioihin, kun muutettiin kerrostaloon. Muistan, sen kun isälleni sanoin, että tuntuu hassulta mennä sisävessaan, kun on tottunu ulkovessassa käymään :D. Kesämökilläkin oli meillä ulkovessa ja ukilla ja mummilla ei ukki hyväksyny, että sisävessaa käytettiin oli juostava aina ulkohuussiin.
 
Peyote
Kyllä mä pystyn. Ulkohuussi ei ole lähellekään kauhein vessa joka voi olla olemassa.

Kauhein on lattiassa oleva reikä, jonka ympärille on kustu, niin että siinä joutuu olemaan haara-asennossa. Jos on pitkäkin pissahätä, voi olla että jalat on vähän hapoilla jo ennenkuin on ehtinyt pissata loppuun. Paperia ei tietenkään ole, mutta lattialla on letku, josta tulee vettä, jos haluaa pestä. Ovea ei ole. Haju on järkyttävä.
 
Peyote
[QUOTE="Nadia";29729855]Sinäkin, sinä hieno lady pystyt istumaan ulkopaskolassa? :O Mun mielikuvat romahti! Mäkin olen kaunis enkä pysty! :x[/QUOTE]

Mä en oo hieno lady.
 
000
Kyllä mä pystyn. Ulkohuussi ei ole lähellekään kauhein vessa joka voi olla olemassa.

Kauhein on lattiassa oleva reikä, jonka ympärille on kustu, niin että siinä joutuu olemaan haara-asennossa. Jos on pitkäkin pissahätä, voi olla että jalat on vähän hapoilla jo ennenkuin on ehtinyt pissata loppuun. Paperia ei tietenkään ole, mutta lattialla on letku, josta tulee vettä, jos haluaa pestä. Ovea ei ole. Haju on järkyttävä.
Mites peppus peset?

Ja missä ne kädet putsataan jos ei tule vettä? Empä kylmiä ruokia kyllä söis.
 

Yhteistyössä