Mulle lämmin syli kiitos.
Mulle lämmin syli kiitos.
Silläkin pärjää. Hali tekee aina hyvää.silläkö pärjäisit?
Mut tuskin siitä haittaakaan oliställä hetkellä kyllä. sillä pääsis alkuun. kai mä sitten olen sellanen läheisyyden kaipaava,eikä nyt meinaa pelkästään sitä mulkkua.
:OMut tuskin siitä haittaakaan olis
Ei vaan, kyllä mäki tykkään enemmän halimisesta ja kainalosta nukkumista ku nussimisesta.
Aijaa, jos mun pitäis valita elänkö elämäni ilman seksiä vai hellyyttä ja muuta läheisyyttä, niin kyl mä valkkaisin läheisyyden pysyväksi.No tuota, hali ei ole nusasua parempaa. Kumpikin tekee hyvää.
KorneliusOn kyllä kaikkea muuta kuin ihanan tuntuista kun joku alientyylinen otus yrittää puskea läpi vatsanahan. Sattuu ja ärsyttää ja mähän painan takaisin - ja sitten Kornelius potkaisee mua kostoksi oikein mojovasti rakolle ja heti perään puskee taas päällänsä ja sitten mä taas painan sitä että ooppas nyt aloillas ja se vaan jatkaa riehumistaan ja ottaa nyrkitkin käyttöön samalla kun harjoittelee Gagnam Stylen pomppuaskeleita mun vyön alle.
Sentään sitten kun ne tulee ulos ne voi kapaloida liikuntakyvyttömiksi. |O
siis kummastakin tykkään ja kumpaakin pitää olla mut just nyt on nii kurja ja yksinäinen fiilis et pelkkä sylissä olemien riittäis. :'(Mut tuskin siitä haittaakaan olis
Ei vaan, kyllä mäki tykkään enemmän halimisesta ja kainalosta nukkumista ku nussimisesta.
Ymmärrän sua täysin. Mut toi on just noita, jos ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta mikä oli isävainaalle tärkeetä tai mitä isukki on saanut elämässä aikaan niin minkäs sitä sitten. : /Mulle vaan tuli hirveen surullinen fiilis.
Miulla haliminen lisää nusasu haluja ja nusasu lisää halimisen haluja .No tuota, hali ei ole nusasua parempaa. Kumpikin tekee hyvää.
Mä en voi olla ilman seksiä suhteessa. Minusta seksi ja läheisyys ovat 2 eri asiaa.Aijaa, jos mun pitäis valita elänkö elämäni ilman seksiä vai hellyyttä ja muuta läheisyyttä, niin kyl mä valkkaisin läheisyyden pysyväksi.
No, vähän niinkuin näin täälläkin. Kyllä minuu pitää yleensä halia ja huomioida muutenkin että alan hyrräämään..ja sit kaiken liikunnan jälkeen on kiva käydä vielä kainaloon hetkeks. Joskus siihen saattaa ihan nukahtaakinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29729802:Miulla haliminen lisää nusasu haluja ja nusasu lisää halimisen haluja .
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29729802:Miulla haliminen lisää nusasu haluja ja nusasu lisää halimisen haluja .
Niin onkin, siks sanoinkin et jos pitäis valita niiden väliltä.Mä en voi olla ilman seksiä suhteessa. Minusta seksi ja läheisyys ovat 2 eri asiaa.
Sopivan mukava kierre .
Kylmäkisulle pehmosia rapsutuksia :kiss:....voi killinkutaleet sentään, kun ei suju, ni ei suju :snotty:
Tästä lörpöttelemisestä tai sen surkeasta yrityksestä mitään tule. Ei pysty kykenemään eli pois lähtee ja palailee sitten joskus johonkin aikaan :wave:
Halipusirutistuksia ihan jokaiselle :hug: :kiss:, tsemppidraivijaksamista ja hengessä mukana olemista
:hug:...voi killinkutaleet sentään, kun ei suju, ni ei suju :snotty:
Tästä lörpöttelemisestä tai sen surkeasta yrityksestä mitään tule. Ei pysty kykenemään eli pois lähtee ja palailee sitten joskus johonkin aikaan :wave:
Halipusirutistuksia ihan jokaiselle :hug: :kiss:, tsemppidraivijaksamista ja hengessä mukana olemista
Miehissä on hirveesti muutakin kuin mulkku. Vai tarttisko sanoa, et kaikki miehet ei o ainoastaan mulkkuja?tällä hetkellä kyllä. sillä pääsis alkuun. kai mä sitten olen sellanen läheisyyden kaipaava,eikä nyt meinaa pelkästään sitä mulkkua.
Halikaa tiiviisti :Taijan lähteä etsiskelemään iltapalasta..oisin sit valmis ku mies tulee töistä. Halimaan ja silleen
Öitä kaikille!!:kiss::hug: