Mitä teillä syödään tänään?

Keittiönoita
Mä en koskaan ikinä saa kesäkurpitsasta makoisaa. Annappa joku takuuvarma vinkki tuon kusipäisen kasviksen valmistamiseen?
Tästä tuli varsin hyvää. Käytin suolana sitruunasuolaa, muut mausteet oli chilijauhe, paprikajauhe sekä valkosipuli. Ja kun nuo maissikanat kypsyivät uunissa kasvisten päällä, niin niistä tuli myös makua kesäkurpitsoihin. Vähän tarkempi ohje löytyy täältä.

• Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Kaapissa oli lohifile ja pari pakettia jauhelihaa. Kaikki lapset seurustelukumppaneineen ilmestyi paikalle ja vielä anoppi ja appiukkokin tulivat käymään, joten laitoin lohen savustuspönttöön ja tein jauhelihasta pihvejä, ison kulhollisen salaattia ja uuniin mitä nyt juureskaapista löytyi. Perunaa, bataattia, porkkanaa, lanttua, selleriä, palsternakkaa.... Kyllä siitä kaikille riitti. Onneksi nuorin tytär oli leiponut valkosuklaamuffinsseja, saatiin kahvin kanssa uunituoretta ja jäätelöä.

Mä tykkään kun tulee tälleen yhtäkkiä talo täyteen elämää ja naurua :heart:

• Tykkää
Reactions: Mamma91 ja StaRR
tänään oli sekalainen setti sapuskoita, kun porukka palloilu kuka missäkin. oli eilistä pitsaa ja poika oli tehnyt jotain juustotäytteisiä lihapullia+perunoita. itse olin peliturnauksessa ja sen jälkeen söin siskonmakkarakeittoa.

Yhteistyössä