äänestysaika on taas tunti.
MIES! maksapatee.
päätön. jauhemaksapihvit
MIES! maksapatee.
päätön. jauhemaksapihvit
Viimeksi muokattu:
No ajoissa ainakin laitoit Eihän vaan päivät ole sekaisin
Mites jos joku tekee huomenna huippumaksasafkan ja haluaa osallistua?
tee sitten sunnuntaille uusi äänestys jos ei miellytä tuo lauantain versio.Ei sitte ap:lle tullu mieleen, että joku olis ehkä voinu huomenna viä laittaa haasteeseen oman ruokansa. Eikä tullu mieleen se, että äänestyksen vois tehdä joku muu.
tämän kerran äänestyksessä ei ole merkintöjä mistään päivämääräsäännöstä.Mennyt kyllä ihan pelleilyksi nämä ruokahaasteet, äänestyskin järjestetään näköjään ihan milloin sattuu, välittämättä mitä säännöissä lukee.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29727093:tämän kerran äänestyksessä ei ole merkintöjä mistään päivämääräsäännöstä.
katotaan sitte illalla kun tuo äänestys nyt ei käy kaikille. tai sitten tuon äänestysaika jatkuu tänäänkin.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29727532:Äänestyksessä ei, mutta haastessa on =)
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2341506-ruokahaaste-vko-13-a/
Mikä on uus aihe?
No siitähän tuleekin iso vahinko!Alkuperäinen kirjoittaja Hämmästynyt;29729336:Nyt kaikki varmistamaan, että päätön ei voita!
Mulla ainakin on palstan kello oikeassa.Alkuperäinen kirjoittaja Hämmästynyt;29729398:Palstan kello on taas väärässä kun äänestyksen olisi pitänyt jo sulkeutua.
Äänestyksen olisi pitänyt sulkeutua klo 19.12 ja kello on nyt 19.24 eli kyllä silloin on palstan kellossa vikaa.Mulla ainakin on palstan kello oikeassa.
Mulla ainakin kerrotaan että äänestys sulkeutuu klo 20.12.Alkuperäinen kirjoittaja Hämmästynyt;29729422:Äänestyksen olisi pitänyt sulkeutua klo 19.12 ja kello on nyt 19.24 eli kyllä silloin on palstan kellossa vikaa.
Laita aiheeksi nautaeläimen kieli niin voit osallistua samalla kuvalla.Tunti vissiin menny jo niin.. askartelen huomiseksi uuden haasteen
Olen ymmärtänyt varmaankin jotain väärin kun kuvittelin tätä ruoka, enkä henkilö äänestykseksi.Alkuperäinen kirjoittaja Hämmästynyt;29729336:Nyt kaikki varmistamaan, että päätön ei voita!
Harmaille kello on väärässä ajassa ja mustille oikeassa.Alkuperäinen kirjoittaja Hämmästynyt;29729422:Äänestyksen olisi pitänyt sulkeutua klo 19.12 ja kello on nyt 19.24 eli kyllä silloin on palstan kellossa vikaa.