kahvikirahvi
Onko mitään ärsyttävämpää kun se että joku soittaa, soitat takas ja ei vastata. Huoh. Nyt on kuurattu kirahvi vailla päällepantavaa. Sukat sain valittua jo, voiton puollela ollaan!
Sisäfile ei kyllä ole parhaimmillaan grillissä. Noh, makuasioita sano koira kun pallejaan nuolimeillä se alkaa tänään rillikausi, oli cittarissa naudan sisäfile kaks kymppiä kilo :saint:
minusta on, varsinkin kun sen rillaa kolmessa palassaSisäfile ei kyllä ole parhaimmillaan grillissä. Noh, makuasioita sano koita kun pallejaan nuoli
Vaatevalinta oli yllättävä helppo. Farkut, toppi ja neuletakki. 10 minuuttia meni päästä tähän tulokseen. Mutta kas, arvataa irtosko takista sopivasti nappi? Arvatkaa omistanko neulaa ja lankaa?
Fuck it, i'm going naked :kieh:
Tahtoo tämän nähdä..Vaatevalinta oli yllättävä helppo. Farkut, toppi ja neuletakki. 10 minuuttia meni päästä tähän tulokseen. Mutta kas, arvataa irtosko takista sopivasti nappi? Arvatkaa omistanko neulaa ja lankaa?
Kunhan tukka on hyvin ei asulla oo niin väliä :hug:.Vaatevalinta oli yllättävä helppo. Farkut, toppi ja neuletakki. 10 minuuttia meni päästä tähän tulokseen. Mutta kas, arvataa irtosko takista sopivasti nappi? Arvatkaa omistanko neulaa ja lankaa?
Eiku meillä tulee kauhee kiire, bussi lähtee 18.35 ja 17.10 pitää viim olla noutamassa lippuja kun ne on varattu etukäteen. Ja kyllä sen huomaa, musta neuletakki jossa on kahdeksan kullertavaa nappia, ja keskeltä puuttuu yks. Mää ajattelin joskus että ei huomaa, mut jopa ämpäri huomas sen ennen ku ehin kysyä aisiastapidä neuletakki auki,eikai sitä kukaan näe et yks nappi puuttuu. tai sit sanot ämpärille et tuo lankaa ja neulaa mukanaan.
Ilman tukkaa! :OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29725571:Kunhan tukka on hyvin ei asulla oo niin väliä :hug:.
Vaikka menis ilmankin .
Vaatetta... tai no ehkä jotain pitää olla. Mutta vähissä sellaisissa .Ilman tukkaa! :O
No tukka sentään on päässä No, mä pistin toisen neuletakin sitte laukkuun sille varalle jos vilponen tulee, muuten taidan hillua ihan t-paidassa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29725571:Kunhan tukka on hyvin ei asulla oo niin väliä :hug:.
Vaikka menis ilmankin .
Mulle! Mulla ei ole mitään herkkua. :'(Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29725579:Miulla on joku ihme vimma tehdä ruokaa ja leipoa. Nyt leivoin suklaa-banaanikääretortun .
Mutta kuka ihme tuonkin syö kokonaan :snotty:.
:O vähän kylmä on kyllä vielä hillua noin vähissä vaatteissa.No tukka sentään on päässä No, mä pistin toisen neuletakin sitte laukkuun sille varalle jos vilponen tulee, muuten taidan hillua ihan t-paidassa.
Ja kesän ekst vähäpukeiset chicksit bongattu keskustassa, tyttöjä meni minishortseissa ja t-paidoissa. Meikä vetää vielä toppatakki päällä kun en omista kevättakkia
*ojentaa isooooon palan*Mulle! Mulla ei ole mitään herkkua. :'(
KiitsAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29725628:*ojentaa isooooon palan*
Mukavaa iltaa teille.Luitteko te muuten tätä? Miten tyhmiä ihmisiä sitä maan päällä tallustaakaan. Jos mää olsiin poliisi niin olisin varmaan lätkässy tolle muijalle sakot ihan vaan siks että se oli noin typerä
Poliisi ep
Oo, ämpäri soitti että se onkin jo tulossa. Pian koittaa lähtö siis! Jänskää, en oo ikuisuuksiin ollu ihmisten ilmoilla. Varmaan viimeks kesällä alastulon kanssa kävin leffassa.