Mistä voi ostaa lentolippuja ton yhtiön koneeseen...
Mistä voi ostaa lentolippuja ton yhtiön koneeseen...
Ämpäri oli niin tyytymätön illan leffatarjontaan ja esitysajankohtiin niin lähemmäki syömään ja keilaamaanSirahvi darling, elokuvissa on pimeää :hug:
Damn! Hohtokeilausta ja hämärä tunnelmaravintola? :xmas:Ämpäri oli niin tyytymätön illan leffatarjontaan ja esitysajankohtiin niin lähemmäki syömään ja keilaamaan
Nyt en uskalla sanoa enää mitään, hiton MIEHET, siis mies, kun vaihtaa mieltänsä nopeemmin ko minä |O En tiiä mihin mennänDamn! Hohtokeilausta ja hämärä tunnelmaravintola? :xmas:
Yllätysilta!Nyt en uskalla sanoa enää mitään, hiton MIEHET, siis mies, kun vaihtaa mieltänsä nopeemmin ko minä |O En tiiä mihin mennän
Miehet yllätys luvassaNyt en uskalla sanoa enää mitään, hiton MIEHET, siis mies, kun vaihtaa mieltänsä nopeemmin ko minä |O En tiiä mihin mennän
En ole. Pitää joskus maistaa.Ooteko muuten maistaneet sambalonkeroa ?
Mie ostin tänään 2 maisteltavaksi.
Vai kimppakivaa..Mulla kans. Mennäänkö kimpassa? :xmas:
Nih.. :saint:Vai kimppakivaa..
Mie kans, mie kans! Mistä tässä puhuttiinkaan? :snotty:Vai kimppakivaa..
Tinkulla on loma ens kuussa ja käy sirahvin luona. Mullakin on lomaa.Mie kans, mie kans! Mistä tässä puhuttiinkaan? :snotty:
No kyllä nyt joskus saa herkutella ensviikolla sit takasin ruotuun.Voi hemmetin hemmetti,viikon syönyt muka paremmin ja jättänyt namit ja muut herkut pois ja mitä tein kaupassa...ostin alkomahoolia,irttareita pikkusen pussin ja yhen mikropoppari pussin...voe rähmä!
Aijaa..Tinkulla on loma ens kuussa ja käy sirahvin luona. Mullakin on lomaa.
Herkkupäivä viikossa saa olla.No kyllä nyt joskus saa herkutella ensviikolla sit takasin ruotuun.
katteli kaupas mutten uskaltanut ostaa..se sombrero vai olikaan niin en tykännyt siitäkään.nyt ostin greippi lonkkua ja leguanaa ja yhen halppis lonkeron,maistan miltä se maistuu.Ooteko muuten maistaneet sambalonkeroa ?
En oo, enkä varmaan ihan lähiaikoina ostelekaan...ois nimittäin sen verran "tuhottavaa" alkoholia kotonakinOoteko muuten maistaneet sambalonkeroa ?
Juu, nii saa, tosin nyt lomalla on tullut herkuteltua normaalia enemmän.Herkkupäivä viikossa saa olla.
Piittää kohta maistaaEn oo, enkä varmaan ihan lähiaikoina ostelekaan...ois nimittäin sen verran "tuhottavaa" alkoholia kotonakin
Mut kuhan maistelet niin kerro mielipitees...laitan korvan taa ja ostan mahdollisesti sit joskus
Leguana on hyvää, samoin greippikatteli kaupas mutten uskaltanut ostaa..se sombrero vai olikaan niin en tykännyt siitäkään.nyt ostin greippi lonkkua ja leguanaa ja yhen halppis lonkeron,maistan miltä se maistuu.