The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mää nukuin kuin tukki mut jos en olis puhelinta laittanut äänettömälle niin en olis nukkunut silmällistäkään koko yönä,sen verran monta soittoa ja tekstaria yöllä tullut. onneks ei oo pää kipee kun illalla oli ja vilukin on poissa,ehkä se tosiaan johtui väsymyksestä.

Suunta kauppaan pikkuletun kanssa, jos sitä ostais vaikka parin päivän safkat ja aineksia vaahtokarkki-Rice Krispies patukoihin. Sit vois miettiä aurinkoista kävelylenkkiä, mikäli lonkka ja selkä sellaisen kestää vielä kauppareissun päälle. Ja jos ei, niin sit vähän myöhemmin.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee ja LIEN
meijän äit soittaa ainakin mulle vaikka ei olis asiaakaan ja välillä joka päivä vaikka asuvat lähellä ja käynkin viikottain siellä.välillä en jaksa vastata tai käydä,tälläkään viikolla en ole sinnepäin katsonutkaan kun ei vaan jaksa.
Mä en soittele huvikseni kellekään. Vanhemmat asuvat lyhyen kävelymatkan päässä. Äiti soittaa mulle joka viikko.

Vaan kylläpä tekee hyvää kun vetäsee yhdeksän tunnin yöunet. Nyt kahvia nassuun ja sitten voisi painella ulkoilemaan. On sen verran upea ilma täälläpäin. Ai niin, jonkun pitäisi siivotakkin :kieh:.

Mitäs teillä suunnitelmissa?

• Tykkää
Reactions: LIEN
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29723961:
Vaan kylläpä tekee hyvää kun vetäsee yhdeksän tunnin yöunet. Nyt kahvia nassuun ja sitten voisi painella ulkoilemaan. On sen verran upea ilma täälläpäin. Ai niin, jonkun pitäisi siivotakkin :kieh:.

Mitäs teillä suunnitelmissa?
Siivousta ainakin kun sitä ei jaksa työpäivinä. Ulos vois mennä kävelemään mutta ei taaskaan huvita.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä