Siulla on sitten pitkäksi aikaa pöperöt valmiina .Sitä juuri Laitoin pasta-jauheliha -vuokaa ja juures-jauheliha -vuokaa. Mutta sitten juureksia oli liian vähän, niin tein enemmän sitä pastajuttua, ja sitten olikin yhtäkkiä kolme vuuallista evästä ja ne ei mahu kaikki kerralla uuniin. Menee tovi paistellessa.
en ainakaan mää, oon niin kaukana elämäntapataiteilijan sielunmaisemasta kuin vaan on mahdollistaHehhee!! Kumpi tässä on? Ruutis vai AK?
Kattokaa ees 09:00 eteenpäin jos ette jaksa kokonaan katella
[video=youtube;1tcD_gVGUnQ]https://www.youtube.com/watch?v=1tcD_gVGUnQ[/video]
Hauskoja juttuja ja osin kummallisiakin laittanut youtuubiinen ainakaan mää, oon niin kaukana elämäntapataiteilijan sielunmaisemasta kuin vaan on mahdollista
mää muuten nuorena tunsin tuon sällin ja tiiän missä se nyt assuu
Juu mää teen aina enempi kerralla, kun en juuri tykkää ruuanlaitosta.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29722931:Siulla on sitten pitkäksi aikaa pöperöt valmiina .
on kotoperällä kaikkien tuntema persoonaHauskoja juttuja ja osin kummallisiakin laittanut youtuubiin
Ja onhan se taloudellisestikin yleensä järkevämpää.Juu mää teen aina enempi kerralla, kun en juuri tykkää ruuanlaitosta.
Suattaap se olla niinnii. Ostin myös jauhelihan -30%, ja sain käytettyä pakastimeen kertyneet juustonkannat.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29722947:Ja onhan se taloudellisestikin yleensä järkevämpää.
Mie vetelin juustonroippeet pakkasesta pizzaan tänään. Tai korjaan pizzoihin, joita tein tietenkin taloudellisesti ajatellen monta samalla kertaa :xmas:.Suattaap se olla niinnii. Ostin myös jauhelihan -30%, ja sain käytettyä pakastimeen kertyneet juustonkannat.
Ai mää vai?Mikä tää on tää radiossa soiva biisi joka kuulostaa ihan kun toi mies(?) laulais että this is my king kong song.
No mutta siellähän ne on energiat taloudellisesti tallessa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29722966:Mie vetelin juustonroippeet pakkasesta pizzaan tänään. Tai korjaan pizzoihin, joita tein tietenkin taloudellisesti ajatellen monta samalla kertaa :xmas:.
Ja söin kaloreita jo vähän varastoonkin asti :ashamed:.
Otahan kunnolla samantien lääkettä. Ei ehkä pääsisi migreeni kunnolla päälle.onkohan se tää väsymys mikä tekee viluisen olon vaionko tässä tulossa kipeeks...pääkin on kipee,taitaa tehä migreeniä: /
mää kyllä osaisin hoitaa sekä kylmetyksen että päänsärynonkohan se tää väsymys mikä tekee viluisen olon vaionko tässä tulossa kipeeks...pääkin on kipee,taitaa tehä migreeniä: /
Mua ainakin helposti palelee, jos oon väsynyt. Toivottavasti ois vain sitä.onkohan se tää väsymys mikä tekee viluisen olon vaionko tässä tulossa kipeeks...pääkin on kipee,taitaa tehä migreeniä: /
Mie oon siis itse kävelevä taloudellinen paketti :xmas:No mutta siellähän ne on energiat taloudellisesti tallessa :xmas:
Silkkaa säästöä kiireestä kantapäähän :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29722979:Mie oon siis itse kävelevä taloudellinen paketti :xmas:
En jotenkin yllättynyt tästä lainkaanmää kyllä osaisin hoitaa sekä kylmetyksen että päänsäryn
ja siemennesteenpuutoksen
no tämän uskon kyllämää kyllä osaisin hoitaa sekä kylmetyksen että päänsäryn
ja siemennesteenpuutoksen
jos sallitte että pikkasen kehasen niin voin mainita että on aiheista jonniinverran kokemustaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29722983:En jotenkin yllättynyt tästä lainkaan