Mä tiedän mitä voit paljastaa. :saint:Minkähän puolen sitä seuraavaksi paljastais
Mä tiedän mitä voit paljastaa. :saint:Minkähän puolen sitä seuraavaksi paljastais
Mullakin vois olla muutama idea mitä Myttynen vois paljastaa :saint:Mä tiedän mitä voit paljastaa. :saint:
Vissiin puhumista.No, mikä osa siinä on se rasittava niin sitä koittaa lyhentää
Mä tiedän mitä voit paljastaa. :saint:
Taidan olla liian ujo teille säädyttömille tädeille :snotty: :xmas:Mullakin vois olla muutama idea mitä Myttynen vois paljastaa
Niin siis noin lyhyeen repliikkiin ei kyllä saa montaa tuntia tuhrattua.Vissiin puhumista.
Aina on hirveen helppo sanoa, et - "tulin jo".
Tee niinku taavetti, uu niinku ulla, vai olikos se sittenkin ursula. Äl niinku lauri... jne. Kyllä siihenkin tovin voi käyttää jos kovasti yrittääNiin siis noin lyhyeen repliikkiin ei kyllä saa montaa tuntia tuhrattua.
:OTaidan olla liian ujo teille säädyttömille tädeille :snotty: :xmas:
Mut mää oon kuullu että partneri todennäkösesti loukkaantuu, jos alkaa sängyssä luetteleen toisten nimiä. Siis että ketä nämä lauri ja ursula oikein on?!?Tee niinku taavetti, uu niinku ulla, vai olikos se sittenkin ursula. Äl niinku lauri... jne. Kyllä siihenkin tovin voi käyttää jos kovasti yrittää
: /Naapurillakin kuulostaa olevan perjantai.............
Sit täytyy koittaa hämätä ja ottaa rallienglanti käyttöön.Mut mää oon kuullu että partneri todennäkösesti loukkaantuu, jos alkaa sängyssä luetteleen toisten nimiä. Siis että ketä nämä lauri ja ursula oikein on?!?
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29721932:Mullakin vois olla muutama idea mitä Myttynen vois paljastaa :saint:
Tai ottaa kuvan paidasta.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29721984::O
Ja mie vaan aattelin, että jos vaikka valokuvaa vilauttaisit hiuksistasi :saint:.
Sit täytyy koittaa hämätä ja ottaa rallienglanti käyttöön.
erinomainen ajatus, suosittelenTai ottaa kuvan tissipaidasta.
Tai housuistaTai ottaa kuvan paidasta.
alkkareistaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29722085:Tai housuista
...takaapäinalkkareista
Mielellään, kiitos :xmas:...takaapäin
ketä nyt on otettu takaapäin? se on aika...takaapäin