en, mä tiiän että sillä on ISOTMeinaakko muka että Liebuskalla ois pieni?
en, mä tiiän että sillä on ISOTMeinaakko muka että Liebuskalla ois pieni?
Korvatko :xmas:en, mä tiiän että sillä on ISOT
Tai kyynärpäätAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29721667:Korvatko :xmas:
kyllähän myö arvattiin mistä se Ruutis puhuu.715517
Matikkahan se on usein insinöörillä mielessä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29721690:kyllähän myö arvattiin mistä se Ruutis puhuu.
Ammattitauti lienee .Matikkahan se on usein insinöörillä mielessä.
Selvisitkö hyvin reissusta?Nyt on hammas kunnossa ja pää bentsoista pehmee
Vähän itketti mut sain nyt paremmat lääkkeet ku aiemmin. Minua ei parit pamit kummosesti rauhoita. Nyt taisin nukkua osan reissusta. Em oikein muista... Mies sanoi kun haki minut että olin tuumannut hlääkärille hänen olevan kaunis ja ihana ihminenAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29721710:Selvisitkö hyvin reissusta?
fysiikka pikemminkinMatikkahan se on usein insinöörillä mielessä.
Mitä sulle tehtiin kun tollaset tropit annettiin?Vähän itketti mut sain nyt paremmat lääkkeet ku aiemmin. Minua ei parit pamit kummosesti rauhoita. Nyt taisin nukkua osan reissusta. Em oikein muista... Mies sanoi kun haki minut että olin tuumannut hlääkärille hänen olevan kaunis ja ihana ihminen
Nuku hyvin :hug:.Nyt iski väsy, moikka!
Kokeiltu on.Kokeilkaapa joskus panna, nami maiskis.
Kolme tuntia kuulostaa kyllä näännyttävältä, mää en jaksais :|Kokeiltu on.
Hetken tuntuu hyvältä, mut ei maailma siitä parane.
Kauhee kolmen tunnin duuni parin sekunnin nautinnon vuoksi.
:wave: :kiss:..uuuh...en mä pystykään koneella olemaan nyt, joten se onkin nyt moikandeerukset teille kaikille :wave:
Tarpeeksi kun vuosia sekoilee samassa puljussa niin ne alkaa tarjoilla parempia lääkkeitä. Pamit ei auta. Itken, oksennan ja pyörtyilen. Nyt oli kivan rento fiilis. Itkeä tuhrustin hiljaa ja torkuin jossain unen ja hereilläolon välimaastossa.. Ja taidan olla vähän torkuissa vieläkin..Mitä sulle tehtiin kun tollaset tropit annettiin?