:heart:on jo paluumatkalla, oli, joo
vitsi, meikä otti kertalaakista kantaa 3 asiaan
Tässä videossa huomion vie kopiokone ja eihän siinä ole kantta eli sillä ei voi kopioida! Huijausta...Iiiiihan just!!!!!
[video=youtube_share;z8_uAIv1Pyc]http://youtu.be/z8_uAIv1Pyc[/video]
Todellakin huijataan taas helppouskoisia |OTässä videossa huomion vie kopiokone ja eihän siinä ole kantta eli sillä ei voi kopioida! Huijausta...
Evoluutio on totta. Putkiaivosta moniajoon ympäristön pakottaeesa :flower:on jo paluumatkalla, oli, joo
vitsi, meikä otti kertalaakista kantaa 3 asiaan
no mitäpäs luulet?Onko tämä joku hävytön juttu taas :stick:
No todellakin on![video=youtube_share;2NQIPVqLMUg]http://youtu.be/2NQIPVqLMUg[/video]
Aina on oikea hetki Journeylle.
Kyllä mulla omat epäilykseni on. No kerro jo!no mitäpäs luulet?
Vaan kuulostaa vallan mukavalta. Miekin hipsin tavallista aikaisemmin pois. Tekasin sitä pizzaa ja nyt on sitten ähky :ashamed:. Koneet saa odotella huomiseen. Eli velttoilua loppu illaksi tiedossa täälläkin.Ja moi vaan! Lipesin duunista jo kahdelta, ajoissa kotiin ja koneet suihkimaan puhdasta. Nyt velttoillaan sohvalla.
Semmoiseksi mie oon aina siut ajatellut . Ja sen on hyvä juttu.irl mä oon mitä melekosin hölöttäjä ja leukailija
Kuulostaa monimutkaiselta, jospa ostan sille vaan remowaxia.no katoppako
juuri ennen siemensyöksyä mies vetää kesken pois ja nainen lyö just makkeimmalla hetkellä kämmenkupilla tatinpäähän
vastapaine pullauttaa vaikut
Ai kauhia :O. Tuommoset toimenpiteet mie jätän suosiolla väliin.no katoppako
juuri ennen siemensyöksyä mies vetää kesken pois ja nainen lyö just makkeimmalla hetkellä kämmenkupilla tatinpäähän
vastapaine pullauttaa vaikut
Mulla on sitä, ei tarvi mennä apteekkiin. Senkus tökkäsee sitä korvaan.Kuulostaa monimutkaiselta, jospa ostan sille vaan remowaxia.
Mahtaako se mies tykätä jos tökkäset sitä korvaan :snotty:Mulla on sitä, ei tarvi mennä apteekkiin. Senkus tökkäsee sitä korvaan.
hahMahtaako se mies tykätä jos tökkäset sitä korvaan :snotty:
Ehkä se tykkää, jos saa antaa samalla mitalla takasinMahtaako se mies tykätä jos tökkäset sitä korvaan :snotty:
Jäämme jännityksellä odottamaan kokeilun tulosta :xmas:.Mahtaako se mies tykätä jos tökkäset sitä korvaan :snotty:
eks muista että korvaan ei saa laittaa mitään kyynärpäätä ohkasempaa?Ehkä se tykkää, jos saa antaa samalla mitalla takasin
Onkohan tällä muuten jotain tekemistä sen sanonnan kanssa että pananmpa korvan taa?
Vai onkstää se mistä lauletaan lastenlaulussa, siis se "..häntä pannaan korvan taakse,.."?Ehkä se tykkää, jos saa antaa samalla mitalla takasin
Onkohan tällä muuten jotain tekemistä sen sanonnan kanssa että pananmpa korvan taa?
Meinaakko muka että Liebuskalla ois pieni?eks muista että korvaan ei saa laittaa mitään kyynärpäätä ohkasempaa?