Mulla on ollut 1,5 viikon aikana kolme eri rakastajaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hannele"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mei";29713082]Siehän oot siveä.

Kaverilla on PÄIVÄSSÄ kolme rakastajaa. Yleensä vielä nämä miehet ovat kaveruksia keskenään.[/QUOTE]

Varmaan samaan aikaan sängyssäkin. Kaksi telakoituu sillä välin kun yksi kirnuaa.

Kuten eilenkin totesin, provojen taso on laskenut huimasti.

Ei sillä, etteikö tuo ap:n tapaus olisi täysin mahdollista, mutta provon nyt vain tunnistaa. Älä harkitse kirjailijan uraa, ap.

[QUOTE="Pettynyt";29713234]Kuten eilenkin totesin, provojen taso on laskenut huimasti.

Ei sillä, etteikö tuo ap:n tapaus olisi täysin mahdollista, mutta provon nyt vain tunnistaa. Älä harkitse kirjailijan uraa, ap.[/QUOTE]

Sun taso ei ainakaan ole kovin korkea, jos luulet tätä provoksi.

[QUOTE="Utelias";29713145]Otatko maksua?[/QUOTE]

En ota maksua, koska silloin miehet tuskin antaisivat naiselle tyydytystä, vaan ajattelisivat vain itseään. Nyt saan parasta mahdollista seksiä.

[QUOTE="mutsi";29714225]Melkein kateeksi käy- mulla on ollu 1,5 VUODEN aikana kolme eri panoa.[/QUOTE]

Olin pahimmillaan 4,5 vuotta kokonaan ilman miestä. Lopulta päätin, että nyt alkaa tämä nainen nauttimaan elämästä ja hankin elämääni muutaman ilostuttajan netin kautta. Enkä ole katunut päivääkään. Ihanaa on ollut.

[QUOTE="mutsi";29714225]Melkein kateeksi käy- mulla on ollu 1,5 VUODEN aikana kolme eri panoa.[/QUOTE]

Mulla on ollut yksi ja sama rakastaja jo 15 vuotta, mutta ei käy kyllä yhtään kateeksi..

Mulla on ollut kanssa parhaimmillaan 3 rakastajaa yhden päivän aikana. Eivät olleet kaveruksia tai tunteneet toisiaan. Oi niitä aikoja, elämä oli ihanaa ja täynnä seikkailuja :)

Yhteistyössä