Neljä viikkoa vanha pesukone on rikki, kyllä ketuttaa! :-/

29.05.2013
192
0
16
Ei vaan mene virrat päälle, ihan mykkä. Olen pessyt ehkä 2 koneellista viikossa, eli 8 kertaa olen sitä käyttänyt. Ja kylppäristä ei ole sulake palanut, lisäksi olen kokeillut kylppärin kahta eri pistorasiaa, mutta mykkä on, ja pysyy. En myöskään ole jättänyt kantta auki tms., kaikki olen tarkistanut tuhat kertaa. Ei vaan toimi. Ei kai auta muu kuin soittaa huoltoon, mutta ottaa päähän, ja rankasti, kuvittelin että tämä toimisi ainakin pari vuotta ilman ongelmia. Eikä edes ollut halvimmasta päästä.

No niin, huoltoon soitettu, siellä kehotettiin boottaamaan kone, eli töpseli seinään, ohjelmavalitsin nollaan, ja sitten ohjelmavalitsin jonkun ohjelman kohdalle, niin koneen pitäisi herätä henkiin. ja niin se heräsikin. Ihme kun tuota ei lukenut käyttöohjeen vianselvityslistassa.

mutta siis, taas toimii!!

No niin, huoltoon soitettu, siellä kehotettiin boottaamaan kone, eli töpseli seinään, ohjelmavalitsin nollaan, ja sitten ohjelmavalitsin jonkun ohjelman kohdalle, niin koneen pitäisi herätä henkiin. ja niin se heräsikin. Ihme kun tuota ei lukenut käyttöohjeen vianselvityslistassa.

mutta siis, taas toimii!!

Kiitos tuhannesti! Tämä auttoi myös oman päältä täytettävän Whirlpool awe 2516/1 koneeni ongelmaan.

Yhteistyössä