Virheostokset Huutiksesta, taas tuli ostettua huono vaate

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Haluaisin suosia kierrätystä niin taloudellisista syistä kuin sen takia, että käytetyissä vaatteissa ei ole kemikaalijäämiä - mutta tuntuu kierrättäminen olevan välillä vaikeaa. Olen nyt onnistunut tekemään monta virheostosta (lähinä lastenvaatteita) Huutiksesta. Usein Huutiksessa olevasta valokuvasta syntyy ihan vääränlainen mielikuva tuotteesta. Liian usein sorrun uskomaan kuvaa ja postissa putkahtaessaan vaate onkin ihan erinäköinen kuin kuvittelin, esim. väri voi poiketa kokonaan kuvan väristä. Tästä pitäisi mielestäni mainita myyntitekstissä mutta usein maininta tuntuu puuttuvan. Negatiivista palautetta pitäisi varmaan antaa enemmän... Hinnat huutiksessa on aika korkeat ja näillä virheostoksilla olisi jo hankkinut vaatteita uusina. Ärrin purrin. Oletteko antaneet helposti negatiivista palautetta, onko vastaavia kokemuksia?

Ostan huutiksesta vain jos sattuu halpa paketti kohdalle, niistä yleensä löytyy edes jotain päällepantavaa. Yksittäisitä vaatteista ostan vain jos tiedän vaattemerkin mitat, istuvuuden jne. Esim meidän tyttö on sen verran hoikka että kaikki housut ei pysy päällä ja paidatki voi olla liian leveitä jne. Paljon helpompi on ostaa kirppiksiltä.

sinun tietokoneesi näytön tasoa joten kuva voi myyjällä näyttää aivan oikealta ja sinulla erilaiselta, että älä nyt kohtuttomia ja mahdottomia vaadi.

Olen antanut Megan kun vaate oli luvattu uudenveroiseksi eikä se tod. sitä ollut. Eikä ollut halpa! No, sain kostonegan vaikka itse maksoin tuotteen n. 3 min kaupan sulkeutumisen jälkeen.
Sitten on tullut kyl pari väriylläriä, mutta vaate niin halpa että ihan sama.
Eniten kärsin siitä, että jotkut vaatteet on haissut niin voimakkaalle pesuaineelle, ettei löyhkä lähde monessakaan pesussa!

En oo ikinä ymmärtäny kuka jaksaa kattoa jotain vaatteita huutonetistä. Kirppareilla käyn kyllä ja fb kirppareitakin jonkin verran. Huutiksesta ostanu kyllä jotain muuta kuin vaatetta. Ja ihan naurettavaa tuo koko huutiskulttuuri. En oo monestikaan muistanu palautetta antaa ja sit vingutaan spostissa jälkeenpäin että käytkö antamassa, no en tod jaksa sen takia kirjautua.

Mua ärsyttää kun monet myy ihan pokkana ehjinä esim. kenkiä joissa on pohjassa reikä. Sit sateella saat huomata että menee vesi kengästä sisään. "Joo kyl se oli ehjä kun mä sen lähetin" joopa joo :headwall:

En oo ikinä ymmärtäny kuka jaksaa kattoa jotain vaatteita huutonetistä. Kirppareilla käyn kyllä ja fb kirppareitakin jonkin verran. Huutiksesta ostanu kyllä jotain muuta kuin vaatetta. Ja ihan naurettavaa tuo koko huutiskulttuuri. En oo monestikaan muistanu palautetta antaa ja sit vingutaan spostissa jälkeenpäin että käytkö antamassa, no en tod jaksa sen takia kirjautua.

Joo se kirjautuminen huutikseen onkin ihan kauhean työn ja vaivan takana, siis huh huh.

Yhteistyössä