Miksi pikkulapsille leikataan tasasia otsatukkia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ysikytluku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Ysikytluku

Vieras
Olenko ainoa jonka mielestä ihan karmean näköistä? Ei sovi yhdellekään lapselle.

1182501_95636276.jpg

Kaunis lapsi otsasta alaspäin.

Mun mielestä taas pitkät etuhiukset pienillä lapsilla on usein epäsiistin ja ruokottoman näköiset kun usein roikkuvat silmillä. Siis siitä huolimatta vaikka jotkut niitä niin kovasti yrittää laittaa pinneillä, pampuloilla tms. kiinni.

[QUOTE="vieras.";29698394]No mikäs logiikka tuossa sitten on?
Tuollainen wt-tukkahan se vasta järkyttävintä hiusmuotia on heti rekkalesbokampausten jälkeen.[/QUOTE]

no katsos kun mulla itselläni on tietysti tuo sun mainitsemasi jälkimmäinen kampaus, niin ei sitten tyttö vaan eroa kastistaan...

Meidän 2,5 vuotiaalla on just tuollainen. Tyttö kun repii kaikki pinnit, pannat ja ponnarit pois kun yritän laittaa. Tuo malli on ainakin siisti eikä tukka roiku silmillä :)

näin tyylikäs potta saatiin omalle taaperolle kampaamossa. itse pidän kuitenkin ulkonäköä tärkeämpänä sitä, että otsan atooppinen ihottuma ei enää haudu hiusten alla..!

no mutta lapsihan on niin suloinen että sama vaikka olis nurmikko hiusten tilalla :D
Sitäpaitsi yli puolet lapsista joiden kanssa minä vietän eniten aikaa on kaljuja,sukupuolesta ja iästä viis.
Ja erittäin kauniitaja komeita ovat :heart:

Ketjua lukematta, veikkaan, että siksi, kun se on niin helppo itse leikata! Laittaa vain taikinakulhon lapsen päähän ja leikkaa alta hapsottavan reunan pois, niin "voilaa", siinä "kaunis", oma tekemä ja helppo hiusmalli niin tytölle kuin pojallekin..

Miksi oi miksi kukaan laittaa lasten kuvia julkisesti nettiin!??? :( eikö teitä pelota että joku kähmänen äijä nytkin hekumoi tuolla suloisen tytön kuvalla... Tuolla on oikeesti petoja!!!

Meillä on 3,5v tytöllä otsatukka ja polkkamalli koska ei suostu yhtään pitämään pinnejä/ponnareita ja hiusten harjauskin on sitä että pakottaen tai perässä juosten kun ei tykkää yhtään.. Pitkä tukka olisi ollut toki ihana, mutta tällä hetkellä ihan mahdoton ajatus kun hiukset takkuuntuu niin herkästi..

Minkälainen sen etutukan pitäisi olla ja saako aikuisella sitten olla tasaiseksi leikattu etutukka, sillä mulla on just tuollaiset etuhiukset mitä ap:n aloituksessa on kuvan tytöllä. Ainoa järkevä ja sopiva malli minulle.

näin tyylikäs potta saatiin omalle taaperolle kampaamossa. itse pidän kuitenkin ulkonäköä tärkeämpänä sitä, että otsan atooppinen ihottuma ei enää haudu hiusten alla..!

Voi kun teillä on samannäköinen tyttö kun meillä! Kaksoisolento suorastaan. Meidän tytöllä on ihan tismalleen samanlainen kampauskin tällä hetkellä.

Mä yritin kasvattaa tytön otsatukkaa pitkäksi, mutta kun ei antanut ollenkaan laittaa pinnejä tai pompuloita, niin aika haastavaksi meni. Tukka roikkui koko ajan silmillä. Jossain vaiheessa sitten otin sakset ja napsaisin lyhyen otsatukan. Jatketaan kasvatusprojektia sitten kun pinnit pysyvät paremmin päässä.

Onhan monella aikuisellakin suora otsatukka. Sellainen rikottu otsatukka ja ohennettu ei ole oikein nuorten ihmisten juttu useinkaan, selkeet linjat on aina kivamman näköiset.

Yhteistyössä