K
Ken guru
Vieras
[QUOTE="Riine";29689355]Mä taas olen luullut että about joka lapsella on se vaihe kun käydään toiseen käsiksi? Ensimmäisenä kai äitiin, revitään hiuksista, raavitaan tai läpsitään.
Mä olen omilleni ihan pienestä pitäen ollut hyvin tiukkana siitä että minua ei läpsitä tms. edes leikillään. Lasten isä piti mua ihan tiukkapipona "kun eihän tuo yksivuotiaan lyönti edes satu, sehän on vaan hassua..." Joo-o, mutta ei se lapsi sitä koon muutosta tajua, se vaan oppii että lyöminen on hassua. Ja sallittua.
Vaikeampi se myöhemmin on kitkeä pois. Eivätkä jotkut kitkekään, olen myös hiekkalaatikolla saanut huomata. Ketuttaa ne "nooh, Jamiiiii, hei" narisijat jotka eivät edes yritä toden teolla saada kakaraansa kuriin.[/QUOTE]
Meillä on kiltti rauhallinen tyttö, mutta silti on 1v:nä tullut tuota läpsimistä, kynsimistä ja puremista. Ja voin taata ettei ole mistään esimerkkejä sellaiseen saanut. Ei meiltä, ei siskoiltaan, eikä muiltakaan ikäisiltään. Puree kun tuntee valtavaa rakkauden tunnetta minua tai miestäni kohtaan, läpsii kun ajattelee että se on hauskaa. Nauraa vielä päälle. Hiuksistakin on repinyt...KAIKKI nämä kielletään AINA, ja nyt 1v5kk on jo lopettanut 95% nämä kaikki.
Pari pv sitten yritti taas nukutustilanteessa purra minua käteen, mutta jätti puoleen väliin kun aloitin taas sen napakasti sanomisen, että nöööööööyyyyyy.
Mä olen omilleni ihan pienestä pitäen ollut hyvin tiukkana siitä että minua ei läpsitä tms. edes leikillään. Lasten isä piti mua ihan tiukkapipona "kun eihän tuo yksivuotiaan lyönti edes satu, sehän on vaan hassua..." Joo-o, mutta ei se lapsi sitä koon muutosta tajua, se vaan oppii että lyöminen on hassua. Ja sallittua.
Vaikeampi se myöhemmin on kitkeä pois. Eivätkä jotkut kitkekään, olen myös hiekkalaatikolla saanut huomata. Ketuttaa ne "nooh, Jamiiiii, hei" narisijat jotka eivät edes yritä toden teolla saada kakaraansa kuriin.[/QUOTE]
Meillä on kiltti rauhallinen tyttö, mutta silti on 1v:nä tullut tuota läpsimistä, kynsimistä ja puremista. Ja voin taata ettei ole mistään esimerkkejä sellaiseen saanut. Ei meiltä, ei siskoiltaan, eikä muiltakaan ikäisiltään. Puree kun tuntee valtavaa rakkauden tunnetta minua tai miestäni kohtaan, läpsii kun ajattelee että se on hauskaa. Nauraa vielä päälle. Hiuksistakin on repinyt...KAIKKI nämä kielletään AINA, ja nyt 1v5kk on jo lopettanut 95% nämä kaikki.
Pari pv sitten yritti taas nukutustilanteessa purra minua käteen, mutta jätti puoleen väliin kun aloitin taas sen napakasti sanomisen, että nöööööööyyyyyy.