Kuljetusfirma nuoret työntekijät ärsyttää

Ketjun luettuani ainoa kommenttini on, että voi luoja. Mä en ihan oikeasti käsitä miksi ap ei ymmärrä miksi tavaroita ei kuljetusliikkeen toimesta kannettu sisälle, ei vaikka rautalangasta väännetään syy niin ei!!
Juu en ymmärrä, enkä haluakaan, koska jos noin isot pk, kyllä pitää olla eri luokan palvelua, jos tilaa tuotteet kotiin ja miksi täälläkin kukaan ei ymmärrä etten pyytänytkään kantaa, pyysin pientä apua, kun yhdelle henkilölle ei se ihan helpoa ole saada sen edes kolmesta rapusta ylös, mä olisin se joka olisi sen nostanut ja hän olisi pikkasen auttanut, vain edes tämä pyysin
 
vvvieras
Juu en ymmärrä, enkä haluakaan, koska jos noin isot pk, kyllä pitää olla eri luokan palvelua, jos tilaa tuotteet kotiin ja miksi täälläkin kukaan ei ymmärrä etten pyytänytkään kantaa, pyysin pientä apua, kun yhdelle henkilölle ei se ihan helpoa ole saada sen edes kolmesta rapusta ylös, mä olisin se joka olisi sen nostanut ja hän olisi pikkasen auttanut, vain edes tämä pyysin
Säännöt on säännöt! Fiksut työntekijät noudattaa niitä ja tyhmät ei. Sä saat just sitä mitä tilaat, turha parkua, jos extraa ei tehdä samaan hintaan.
 
vggf
Työntekijöistä on aika paljon myös kiinni miten se palvelee. Niin kuin sanoin jos joku vanhempi tuo jotain, niin se aina valmis auttamaan, mutta ei nuoret. Mä en pyytä jos luet oikein että se kantaa tavarat sisälle, pyydän vain tukea, kun siellä ei ole mistä ottaa kiinni. Kaikist eniteen ärsytti että se jätti tavarat autotallin vieressä vaikka hyvinkin edes rappusten eteen olisi voinnut tuoda pakeetin, kun sillä on kärry ja minulla ei ole mitään sellaista kotona, mutta firmassa on ja se on hallissa
Et ole nyt Moskovassa kristallipalatsissasi. Lopeta valitus!
 
Toivottavasti et koskaan ole kenenkään työnantaja jos työturvallisuuteen liittyvät seikat ovat sinulle yhdentekeviä ja siten rikottavissa...
Työturvallisuus on tärkeä, mutta täällä se meni jo yli, koht työntekijä ei voi mitään tehdä, mutta maksa pitää sille ja yrityksille huonosta palvelusta, tilasin kuitenkin kotinkuljetus enkä autotallin viereen kuljetusta, koska niin kuin sanoin olisin voinut säästä ja tuoda sen muutenkin itse, jos noin kamala palvelu olisin tiennyt että saan. Sinulla on oma mielipide ja minulla oma, omasta mielestä kuljetusfirmoihin pitäisi lisäätä myös apua nostamisen varten, eikä vaan heitä tavarat mihin vaan jos asiakas tilaa kotinkuljetusta
 
Mitä sä nyt iniset?!
Jos haluat tuotteen kynnyksen yli, sinun pitää maksaa siitä. Mene itkemään sille tavaran sinulle lähettäneelle puljulle äläkä palstalle jos et ymmärrä että aika usein lisäpalvelut tilataan ja laskutetaan erikseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä sä nyt iniset?!;29683369:
Jos haluat tuotteen kynnyksen yli, sinun pitää maksaa siitä. Mene itkemään sille tavaran sinulle lähettäneelle puljulle äläkä palstalle jos et ymmärrä että aika usein lisäpalvelut tilataan ja laskutetaan erikseen.
ja sä et ymmärrä ettei matkahuolossa ole sellaista palvelua? :) Maksat vaikka mitä yli... ja tämä on just se huono palvelu, koska siellä juuri pitäisi olla apua nostamiseen, kun matkahuollon kautta just liiku sen kokoisa tai panoisia tavaroita ja ei kaikki voi nosta mitä vaan ja vielä yksin... en jaksa enää sama jauhata ja muuta oman mielipiden, nyt lähden nukkumaan kun aikaisin aamulla kokous odottaa
 
Taas ihmettelen etten saa valittaa mistään, kaikki muut voi. Yep ehkä valitan turhasta, mutta omasta mielestä tilasin kotinkuljetuksen ja turhaa minun selittää sen enempää tänne näköjään. Kun olen kermaperse ja vaikka mitä, työntekijöissä ei tietysti ole ikinä vikoja, eikä myös työturvallisuus systeemissä
 
"Rea Listi"
Taas ihmettelen etten saa valittaa mistään, kaikki muut voi. Yep ehkä valitan turhasta, mutta omasta mielestä tilasin kotinkuljetuksen ja turhaa minun selittää sen enempää tänne näköjään. Kun olen kermaperse ja vaikka mitä, työntekijöissä ei tietysti ole ikinä vikoja, eikä myös työturvallisuus systeemissä
Niin etkös sä saanutkin sen tuotteen kotiin? Eli mitä sä oikein valitat?
 
Jösses
Olen 29 ja en silti hyväksy miten nuoret hoitavat työt, en puhuu pelkästään nyt tästä, mistä tein aloituksen
Lähetän vuodessa noin 1000 lähetystä painoltaan 5 - 1000 kg ja vastaanotan noin 200 lähetystä samoilla painoilla.

Nuoret ovat todella palvelualttiita ja kohteliaita kaikissa käyttämissäni kuljetusmuodoissa. Poikkeuksia toki aina on, muttEI PIDÄ YLEISTÄÄ.

Oman työterveytensä puolesta EI TODELLAKAAN OTETA RISKEJÄ, eikä kanniskella ILMAN NOKKAKÄRRYÄ TAI TRUKKIA YLI 50 KG PAINOISIA pakseja noin hartiavoimin!!!

Tajusitko???
 
"harmaa"
AP, sanoit jo aloituksessa, että työntekijät eivät saa nostaa yli 50 kg pakettaja ja että pakettisi painoi 80 kg. Entä jos kävisi vahinko ja kuljettaja loukkaisi vaikkapa selkänsä. Työnantaja ei kustantaisi sairaskuluja. Kustantaisitko sinä? Korvaisitko ylimääräisen ystävällisyyden ottamalla vastuun aiheuttamastasi vahingosta?
 
"Tsiisus"
Alkuperäinen kirjoittaja Jösses;29683842:
Lähetän vuodessa noin 1000 lähetystä painoltaan 5 - 1000 kg ja vastaanotan noin 200 lähetystä samoilla painoilla.

Nuoret ovat todella palvelualttiita ja kohteliaita kaikissa käyttämissäni kuljetusmuodoissa. Poikkeuksia toki aina on, muttEI PIDÄ YLEISTÄÄ.

Oman työterveytensä puolesta EI TODELLAKAAN OTETA RISKEJÄ, eikä kanniskella ILMAN NOKKAKÄRRYÄ TAI TRUKKIA YLI 50 KG PAINOISIA pakseja noin hartiavoimin!!!

Tajusitko???
Tässä on 5 sivua jankattu samaa asiaa, että en usko että tajuaa.
 
"rrrrrr"
[QUOTE="harmaa";29683877]AP, sanoit jo aloituksessa, että työntekijät eivät saa nostaa yli 50 kg pakettaja ja että pakettisi painoi 80 kg. Entä jos kävisi vahinko ja kuljettaja loukkaisi vaikkapa selkänsä. Työnantaja ei kustantaisi sairaskuluja. Kustantaisitko sinä? Korvaisitko ylimääräisen ystävällisyyden ottamalla vastuun aiheuttamastasi vahingosta?[/QUOTE]

Sepä se, tuskinpa maksaisi. Ja omituista ikärasismia, nuoret sitä ja nuoret tätä, ehkä ei kannattaisi niin kovasti yleistää.
 
pakettikuskin vaimo
Työturvallisuus on tärkeä, mutta täällä se meni jo yli, koht työntekijä ei voi mitään tehdä, mutta maksa pitää sille ja yrityksille huonosta palvelusta, tilasin kuitenkin kotinkuljetus enkä autotallin viereen kuljetusta, koska niin kuin sanoin olisin voinut säästä ja tuoda sen muutenkin itse, jos noin kamala palvelu olisin tiennyt että saan. Sinulla on oma mielipide ja minulla oma, omasta mielestä kuljetusfirmoihin pitäisi lisäätä myös apua nostamisen varten, eikä vaan heitä tavarat mihin vaan jos asiakas tilaa kotinkuljetusta
Varmasti sellaisen palvelun saa, jos tilaat sen etukäteen ja myös maksat sen toisen kaverin palkan. Eihän tässä ole kysymys kuin rahasta. Voit myös hankkia nostaja-apulaisen vuokratyöfirmasta ja maksaa heille. Elämä on helppoa, kun sen osaa.
 

Yhteistyössä