Naisten alastomat raajat kuvottaa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "xxxxxxx"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

"xxxxxxx"

Vieras
Tarkoitan nyt lähinnä hihattomia toppeja. Nykyään käsivarsia joutuu katselemaan talvisinkin. Olen varmaan kauhean outo, mutta minusta se on jotenkin vastenmielistä. Varsinkin ruokapöydässä.
Julkisuudessa ällöttää yksi jolla ei ole ikinä nähty hihoja, baba lybeck, onneksi sen juontamaa ohjelmaa ei tarvitse enää muutenkaan katsoa kun on niin huono. Hirveä katsella niitä valkosia raajoja tv.stä.

Mä en siis vaan ymmärrä. Itselläni on aina hihalliset paidat, kesälläkin lyhythihaiset.

Ehkä tää ajatus avautuu, jos mietitte että kaikki miehetkin kulkis jatkuvasti kädet paljaina. Yök.

Enkä totisesti usko että tästä kukaan ottaa onkeensa, mutta laittaisitte edes ruokailun yhteydessä vaatetta päälle. Muut eivät välttämättä halua tuijottaa lihojanne kun syövät. Täällä on yksi sellanen. Enkä ole edes surkea provo.

Sillä ei ole mitään väliä onko käsivarret lihaksikkaat vai löllöt, ne on kaikki mauttomia jos siten kuljetaan kesät talvet ja jokapaikassa. Mulle sopis hyvin sellanen etiketti että esim ruokailutiloissa, kouluissa, työpaikoilla olla alastonraajaisina.

No en mä kesällä viitsisi nähdä sellaista vaivaa että ottaisin jonkun pitkähihaisen paidan ruokailun takia mukaan, ettei joku herkkähipiä vaihgossa joutuisi katsomaan mun käsivarsiani. On sitä nyt muutakin tekemistä kun raahata monia paitoja mukana.

No en mä kesällä viitsisi nähdä sellaista vaivaa että ottaisin jonkun pitkähihaisen paidan ruokailun takia mukaan, ettei joku herkkähipiä vaihgossa joutuisi katsomaan mun käsivarsiani. On sitä nyt muutakin tekemistä kun raahata monia paitoja mukana.

Kesällä riittää ihan tavallinen lyhythihanen t-paita.
Vituttaa kirjottaa tänne kun kaikki tulkitaan tahallaan väärin ja aletaan vääntää vitsiksi. Kohta on iso joukko hohottamassa miten pukeutuvat kesällä pilkkihaalariin ettei vaan kukaan loukkaannu. Ja on hauskaa, heko heko.

Onko paljas olkapää sulle ongelma, vai minne saakka pitäis peittää?

Eipä ole koskaan tullut mieleen, että normaalissa ruokatilanteessa pitäis käsivarret olla peitettynä, jossain juhlaillallisilla ja kirkossa vaan. Onkohan tämmöinen etiketti peräisin jostain muualtakin kuin sun päästä, ja mitenhän moni lienee samoilla linjoilla?

GreekS23.jpg

Oi kun on nätti!

Minua ei ällötä, mutta muuten olen ap.n kanssa samoilla linjoilla.
Mikä ihmeen perusoletus se on, että naisilla pitää olla raajat paljaina, etenkin juhlatilanteissa? Etsipä hihallinen morsiuspuku tai biletoppi!

[QUOTE="Niin";29682504]Minua ei ällötä, mutta muuten olen ap.n kanssa samoilla linjoilla.
Mikä ihmeen perusoletus se on, että naisilla pitää olla raajat paljaina, etenkin juhlatilanteissa? Etsipä hihallinen morsiuspuku tai biletoppi![/QUOTE]

Ja lisäys: vastaavissa tilanteissa miehillä on moninkertaiset vaatteet, pukua tarkoitan, ja se on komeaa ja seksikästä. Mutta naisen pitää olla mahdollisimman vähillä vaatteilla, että näyttää hyvältä ja seksikkäältä. En ymmärrä.

Yhteistyössä