Miksi valokuvaisit tuntemattomien ihmisten taloa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zurp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen joskus kuvannut asumattomia vanhoja rakennuksia niiden sielukkuuden vuoksi. Olen myös joskus ottanut kuvan, kaukaa, jos minulla on ollut kamera mukana ja olen nähnyt miellyttävän rakennuksen. En paljon, kuitenkaan. Enkä ole mennyt huomattavan lähelle asuttuja paikkoja tähtäilemään ja mahdollisesti häiritsemään.

wolf_13.jpg

Onpa komia susi.

Mulla tulee ekana mieleen kyllä, että ryöstöliigan joku jäsen kuvaa taloja, johon mahdollisesti kannattaisi murtautua. Se, mikä talossanne houkuttelee, en tiedä. Onko securitaksen tarra portinpielessä? Jos ei, niin se voi olla syy, miksi taloonne suunnitellaan murtoa. Minkätasoinen auto oli? Siis citymaasturi, uudehkö perheauto vai 90-luvun japanilainen tai saksalainen?

[QUOTE="verso";29678307]Mulla tulee ekana mieleen kyllä, että ryöstöliigan joku jäsen kuvaa taloja, johon mahdollisesti kannattaisi murtautua. Se, mikä talossanne houkuttelee, en tiedä. Onko securitaksen tarra portinpielessä? Jos ei, niin se voi olla syy, miksi taloonne suunnitellaan murtoa. Minkätasoinen auto oli? Siis citymaasturi, uudehkö perheauto vai 90-luvun japanilainen tai saksalainen?[/QUOTE]

se kyllä kertoo että onko ryöstäjiä kun että minkälainen auto?Että kuvattas iso talo rikkaalta näyttävä ja mitä häläreitä...(aika kaukaa haettu)

Auto oli Audi A3 hatchback, mutta pidän kyllä ryöstöliigaa epätodennäköisenä :D No eipä ne kyllä mitään mielenkiintoista meiltä löytäisi, karmee remppahävitys eikä edes televisiota ole.