Olen vuosia halunnut ostaa bikinit, ja eilen rohkaistuin! Saas nähdä kuika paljon saan naureskeluja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kesätulee!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kesätulee!

Vieras
JES! Olen painanut korkeimmillaan 100kg, ja nyt painan "enää" 79kg. Oma kroppa tuntuu niin kaunilta, että nyt uskalsin ostaa bikinit kun niin kauniit ja ihanan väriset tuli vastaan. Tiedän olevani yhä ylipainoinen ja varmasti jotkut ei-niin-älykkäät yksilöt tulevat naureskelemaan ja ilkkumaan (selän takana) uimarannalla kesällä taikka ennen sitä käydessäni uimahallissa.
Mutta nyt mä päätin että IHAN SAMA, naurakoot ja hävetkööt mun puolesta jos niin haluavat. Mä itse haluan niitä pitää, enkä varmana paina grammaakaan vähemmän jossain uimapuvussa, yhtä lihava mä silti olen. Myös raskausarpia on mahassa lapsen saannin takia, mutta huihai, ei haittaa mua.
Mä vaan olen nyt iloinen kun mulla on bikinit ja tunsin oloni kauniiksi niissä. Ja sitähän ei tiedä paljon sitten kesällä painan, mutta hoikkaa musta ei tule ikinä, joten suht samanlainen pullero niiden bikinien kanssa näkyy kesälläkin.. :D

Löytyykö täältä(kin) niitä, joiden mielestä biksut kuuluu vaan laihoille ja kauniskroppaisille?

Alkuperäinen kirjoittaja Kesätulee!;29677028:
JES! Olen painanut korkeimmillaan 100kg, ja nyt painan "enää" 79kg. Oma kroppa tuntuu niin kaunilta, että nyt uskalsin ostaa bikinit kun niin kauniit ja ihanan väriset tuli vastaan. Tiedän olevani yhä ylipainoinen ja varmasti jotkut ei-niin-älykkäät yksilöt tulevat naureskelemaan ja ilkkumaan (selän takana) uimarannalla kesällä taikka ennen sitä käydessäni uimahallissa.
Mutta nyt mä päätin että IHAN SAMA, naurakoot ja hävetkööt mun puolesta jos niin haluavat. Mä itse haluan niitä pitää, enkä varmana paina grammaakaan vähemmän jossain uimapuvussa, yhtä lihava mä silti olen. Myös raskausarpia on mahassa lapsen saannin takia, mutta huihai, ei haittaa mua.
Mä vaan olen nyt iloinen kun mulla on bikinit ja tunsin oloni kauniiksi niissä. Ja sitähän ei tiedä paljon sitten kesällä painan, mutta hoikkaa musta ei tule ikinä, joten suht samanlainen pullero niiden bikinien kanssa näkyy kesälläkin.. :D

Löytyykö täältä(kin) niitä, joiden mielestä biksut kuuluu vaan laihoille ja kauniskroppaisille?
Hienoa! Mielestäni jokainen saa pukea päälleen millaiset vaatteet itse tahtoo ja missä itse tuntee itsensä kauniiksi, asia ei kuulu muille.

Hieno painonpudotus sinulla takana ja sitä kannattaa juhlistaa uusilla ostoksilla.

Mä ostin kans just joku kk sitte ulkomaanmatkaa varten ekat bikinini nyt aikuisiällä. Olen laihtunut liki 15kg ja päätin et nyt kehtaa. En toki hoikka ole edelleenkään mut painoindeksin mukaan normaalipainon rajoissa sentään. ;) Nautin kyllä olostani bikineissäni mut luultavasti ne tulee toistaiseksi jäämään ulkomaakäyttöön. Siellä meno kun aina niin paljo rennompaa ja ei huolta tuttujen kohtaamisesta. :D

Eli vaikka mun ja osan mielestä kaikki saa pukea mitä haluaa, niin jokainen erimieltä oleva saa laittaa tänne (mieluiten perustelujen kanssa) miksi olette erimieltä. :)

Mä en ole koskaan ymmärtänyt kokouikkareita, bikineitä olen käyttänyt koko ikäni ja ovat mielestäni paljon käytännöllisemmät ja kauniimmat, oli kroppa sitten millainen tahansa. Kokouimapuvut sopivat mielestäni vain ammattiuimareille tms, enkä ole koskaan kaupoissa nähnyt KAUNIITA uimapukuja, vain niitä mustia mummomaisia uikkareita, joissa saattaa olla jotain kukkakuvioita tms...yök! Sen sijaan bikineissä on mistä valita...

Täältä sama vastaus kuin edellä monelta: älä välitä muiden mielipiteistä. Jos joku menee rannalle kyyläämään muita niin sillä henkilöllä ei ole elämää mutta pahoja ongelmia senkin edestä.

Minun mielestäni jokainen laittakoot päälleen mitä tahtoo. Se ei millään lailla häiritse minua.
Minä olen myös ottanut suunnan kohti kesää ja tehtaillut toppeja oikein urakalla. Äsken valmistui sellainen toppi jota tulen varmasti käyttämään kesällä ja paljon :)

Biksut päälle vaan, hittooko sillä on väliä mitä muut ajattelee!
Onnea laihtumisesta ja hyvä kun tunnet olos hyväks:flower:

Älä anna kenenkään lannistaa itseäs! Vaikka kyllä maailmaan mulkvisteja mahtuu, he eivät vain ole edes ajatuksen arvoisia!

• Tykkää
Reactions: krut ja BootyPeppi
No nythän sun just KUULUU laittaa ne bikinit päälle, sinähän tunnet kroppasi kauniiksi, koska olet laihtunut noin paljon :) Ja jos itsellä on sellainen tunne, että näyttää kauniimmalta kuin aiemmin, niin tietysti laitat ne bikinit :)

Sanoo hän, joka on laihtunut 79kg---> 53kg eikä kehtaa niitä bikineitä laittaa vieläkään :D eli hatunnosto sinulle, että ajattelet noin :) se on oikein ajateltu :)

Yhteistyössä