H
"Hmh"
Vieras
1920-1930 luvun Amerikassa olisin halunnut elää, naisena kaupungissa. Naisille alkoi pikku hiljaa avautua uusia mahdollisuuksia ja työssä käymistäkin. Jazz-sukupolvi, ihanat polkkatukat ja kirkas huulipuna...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sulta puuttuu pitkä klyyvari, arjalaisilla oli oikein mittatikut jolla porukkaa arvioitiin.![]()
Se on se mun saksalainen puoli![]()
Siis...oikeestiko sussa on saksalaista verta vai tarkoitatko että muutoin vaan olisit säästynyt nenänmittailuissa, joutumasta Aatun suihkuun tai paistiksi?
(kysyn tyhmiä)
Mun isän suku on puoliksi saksalaista ja puoliksi inkeriläistä.
Vau! Varmasti riittää sun suvussa mielenkiintoisia tarinoita.![]()
No jaa...mutta isoäitini piilottettiin Suomeen väärillä henkilötiedoilla, vieläkään emme tiedä oikeaa henkilöllisyyttä. Tiedetään joitain kaukaisia sukulaisia mutta ei heistäkään apua ole, suurin osa kuoli keskitysleireillä.
Tämä nyt saattaa kuullostaa karmivalta mutta minua kiinnostaa Saksa ja etenkin natsi-Saksan nousu. Olen aina miettinyt millaiset fiilikset siellä on ollut silloin elää ja kuinka niin suuri ihmisjoukko on saatu sellaiseen joukkopsykoosiin. Olen myös miettinyt kuinka itse siellä olisin silloin käyttäytynyt.
Tämä nyt saattaa kuullostaa karmivalta mutta minua kiinnostaa Saksa ja etenkin natsi-Saksan nousu. Olen aina miettinyt millaiset fiilikset siellä on ollut silloin elää ja kuinka niin suuri ihmisjoukko on saatu sellaiseen joukkopsykoosiin. Olen myös miettinyt kuinka itse siellä olisin silloin käyttäytynyt.
Suomen muinaishistoria, Romanovien aikainen Venäjä ja samurai -aikainen Japani.