N
"nanna"
Vieras
Hehno jos mä ens "reenikerralla" jätän verhoa vähän raolleen, niin kurkit sit sieltä salaa, että kuinka reenit sujuu
![]()
Ok
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hehno jos mä ens "reenikerralla" jätän verhoa vähän raolleen, niin kurkit sit sieltä salaa, että kuinka reenit sujuu
![]()
Mulla on toi sama ja toimii todellakin! Säännöllisesti oon käyttänyt ja reiluksi parikytsenttiseksi on toi "venähtänyt" ja mikä parasta kestävyyttä tullu ton jälkeen myös lisää...
Kunhan muistaa säännöllisesti reenata, niin voi helposti ylläpitää "pikkusen" isompaa kokoa![]()
Mulla on toi sama ja toimii todellakin! Säännöllisesti oon käyttänyt ja reiluksi parikytsenttiseksi on toi "venähtänyt" ja mikä parasta kestävyyttä tullu ton jälkeen myös lisää...
Kunhan muistaa säännöllisesti reenata, niin voi helposti ylläpitää "pikkusen" isompaa kokoa![]()
Toki myös paksuutta on lisää sillä tullut suunnilleen samassa suhteessa kun pituuttakin ja on muutenkin hyvällä tapaa semmosen "treenatun" näköinen![]()
Tärkeää ton käytössä on se, että treeniä pitää sillä tehdä säännöllisesti, että voi helposti ylläpitää suurempaa kokoa.
Vähän niinkuin minkä tahansa lihaksen treenissä, pitää olla säännöllisyyttä.
Ja jos sulle 17cm on jo liikaa, niin eihän sitä tarvi pohjaan asti tietty survoaonhan sit pikkusen vielä reservissä, jos paikat siihen tottuu
![]()
Osta lasidildo. Lämmitelkää kunnolla. Työnnä käsissä lämmitetty lasidildo ensin pimppiin ja mies työntää peniksensä samaan reikään !Normi munan kans kokeiltu avioliitossa ja Avot ! Kumpikin tykkää. Vastaaja nainen.
Mitä jos se menee rikki, AUTS.
Tietysti jokainen saa tykätä ihan mistä tahtoo. Paitsi miehet eivät tietenkään saa tykätä isoista tisseistä, koska se on junttia ja väärin.
Mittanauhan kanssa sängyssä / armoton arviointi kyky ? Jännää...13,77 cm on keskimääräinen, keskimittainen siten vielä 10 cm - 18 cm
Netti RUNKKARI tuppikulli olet, Sinut tunnetaan.Moi vaan "kata", sulla huono päivä vai![]()
Eikös se ole kuitenkin ihan hyvä, että ihmiset pitävät huolta itsestään, kyllähän jotkut naisetkin harjoittavat lantionpohjalihaksia ja minusta se on ihan ok. sinä varmaankin olet sitä mieltä, että se löysyys mikä on joillekkin luotu saa kelvata![]()
Tai jos jollain miehellä on kaljamaha, niin sillekään ei tarvi tehdä mitään, koska se saa kelvata...
No ei kuule tosiaankaan!!
Ihmiset saa pitää itsensä kunnossa, jos se on luonnollisesti mahdollista, näin ainakin minä teen.
toi on juuri tyypillinen itsekäs vastaus..itse oot tyytyväinen pieneen hiplaukseen siellä ja ei väliä tunteeko jäbä mitään.ehkä kunnon nuolenta saa sut tulemaan,mutta mitä jäbä saa,,,,hieronnan kenties....