Teinkö nyt ihan väärin? Siis kun jätin tekemättä :( Näin bussin ikkunasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamaliini"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamaliini"

Vieras
kun muuan äiti leikkipuistossa kuritti taaperoikäistä, selvästi huusi lapselle kovaa, otti kiinni haalarin hupusta ja puisteli,sekä tönäisi itkevän lapsen kovakouraisesti maahan. Bussi seisoi liikennevaloissa ja näin tämän kaiken, mietin, pitäiskö mun painaa stoppia, jäädä pois bussista ja mennä tekemään ls-ilmo asiasta? Eukko kai luuli että kukaan ei nähnyt, kun puistossa ei ollut muita. Jäi vaivaamaan.

[QUOTE="höh";29665858]Tekisitkö sen ilmon tälle äidille, vai miksi jäisit pois bussista? Onko teilläpäin ilmo-kioskeja puistoissa?[/QUOTE]

Siis oisin jääny selvittämään tilannetta ja soittanu sossun kriisipäivystykseen siinä saman tien.
Vai sustako on ok repiä 1-2vuotiasta hupusta ilmaan ja paiskoa maahan? Harmittaa kun en puuttunut.

[QUOTE="mamaliini";29665862]Siis oisin jääny selvittämään tilannetta ja soittanu sossun kriisipäivystykseen siinä saman tien.
Vai sustako on ok repiä 1-2vuotiasta hupusta ilmaan ja paiskoa maahan? Harmittaa kun en puuttunut.[/QUOTE]

Voi härreguud. Eipä ole tuollaista ennen koskaan nähty --- vai onko sittenkin.

Mä teen ilmotuksen ihan saletisti joka ikisestä luuserista joka kaltoinkohtelee avutonta lastaan. Monta olen jo tehnytkin, ja ei todellakaan ls painanu villaisella. Älkää lisääntykö surkimukset jos ette jaksa/osaa mukuloitanne hoitaa kunnialla.

No mielestäni sun olisi pitänyt juurikin nousta bussista ja mennä paikalle, mutta tiiän omazta kokemuksesta että ihminen helposti "jäätyy" tuollaisessa tilanteessa.

Tietty olisit voinut ilmotuksen tehdä!

Hyi mikä tyyppi, PHTYI! (etoo oikeasti todella pahasti!)

Joo joo, varmaan on tää pahoinpitelevä s**a väsynyt ja turhautunut mutta mikä hitto siinä on ettei osata avautua siellä neuvolassa/ystäville/kelle tahansa ja hakea/vastaanottaa apua!

Huooooooooh!

Ja sitten kun ajattelee järkevästi; eihän mielenterveydellisesti sairas ihminen niitä omia vikojaan näe. Tätä kautta ei osaa hakea apuakaan. On varmaan pokerinaama kovassa käytössä neuvolassa ja muualla.
Toivottavasti joku huomaisi perheen ongelman ja tekisi ilmoituksen!

En halua edes kuvitella paljonko tuollaista tapahtuu suljettujen ovien takana!

Yhteistyössä