Vain suomalaiset naiset...

• Viestiketjun aloittaja Maailman matkaaja
  • Ensimmäinen viesti
Meksikossa kans ei näy yhtään naista, en mä ainakaan nähnyt vaikka yritin katsoa että olisi lyhyt tukka, kaikilla siellä pitkä tukka, mutta he ovat kaikki lyhyitä ja todella iso kokoisia naisia, siellä varma jokainen europalainen nainen voisi tuntea itseä yli pitkäksi ja jopa laihaksi, kun vartalon muoton heillä on kans iso. Varma jokaisessa maassa on erilaista, monissa maissa vain pidetään pitkä tukka naisellisena, myös Viro ja Venäjä, ainakin Venäläisillä on harvoin lyhyt tukka. Minulle aivan sama onko pitkä tai lyhyt, on jotkut ihmiset kelle ei vaan sopii pitkä tukka

iu
1. Terveellinen monipuolinen vähärasvainen ruokavalio
2. Riittävä vitamiin saanti
3. Riittävästi proteiinia
4. Riittäväsi gelatiinia
5. Hormoonitasapaino kuntoon
6. Laadukkaat hiustenhoitotuotteet
Vakavissas oot sitä mieltä, että geeniperimän määräämän hiuslaadun voi muuttaa toiseksi noilla konsteilla? Hohhoijjaa... :D

(Joo mulla on tämä kohtuullisen runsasmääräinen mutta ohut ja lasimaisen liukas suomalainen hiuslaatu. Terve ja hyväkuntoinen, kyllä, mutta ei näistä paksuja, karheita, ilmavia ja runsaspigmenttisiä millään poppakonsteilla saa. Tähän ikään ja kaikkea kokeilleena voin jo elää tämän tosiasian kanssa.)

• Tykkää
Reactions: missikirri
Käytin silmälaseja niin kauan kunnes menin laseriin - paljon terveellisempää on käyttää niitä laseja kun kulkea puolisokeana, varsinkin kun tulee paljon ajettua autoa.
Lyhyt tukka mulla on siks et se on mulle sopivampi vaihtoehto kuin pitkä. Jos joku tätä pitää kananpesreenä niin sen kun, mun päässäni se kuitenkin kulkee.

jaaaaaa
1. Terveellinen monipuolinen vähärasvainen ruokavalio
2. Riittävä vitamiin saanti
3. Riittävästi proteiinia
4. Riittäväsi gelatiinia
5. Hormoonitasapaino kuntoon
6. Laadukkaat hiustenhoitotuotteet
Ei ohuesta hiuksesta saa paksua millään keinolla. Kiiltävän ja liukkaan ja hyväkuntoisen saa kyllä näillä keinoilla mutta ei hiuslaatua paksummaksi eikä hiusten määrää kasvatettua.

Mutku se kananperse on niin pirtee! Vielä semmonen toisen silmän päällä roikkuva otsatukka joka on hauskasti värjätty pinkiksi tai siniseksi kun muu kananperse on punanen!

Tukka ja taika
Ei ohuesta hiuksesta saa paksua millään keinolla. Kiiltävän ja liukkaan ja hyväkuntoisen saa kyllä näillä keinoilla mutta ei hiuslaatua paksummaksi eikä hiusten määrää kasvatettua.
Ei varmaan saa paksua tukkaa, mutta saa terveen ja hyvin voivan hiuslaadun joka näyttää sekä tuntuu paksummalta. Ohuempaa hiuslaatua on muuten todella paljon helpompi muotoilla näyttäviksi kampauksiksi kuin paksuja ja raskaita hiuksia. Hyvin voivat suomalaiset hiukset ovat kampaajan kannalta oikein hyvä lähtökohta.

Just tän asenteen takia suomalaiset naiset kulkee lyhyessä hiiritukassa verkkarit jalassa ja silmälasit päässä. Ei kiinnosta pätkääkään miltä itse tai muut näyttää!
Mitä sitte? Mitä se sulle kuuluu?

Mulla ei oo lyhyttä hiiritukkaa enkä käytä verkkareita ku joskus todella harvoon. Koita jo ny tajuta, että silmälaseis ei oo mitää vikaa ja nykyään on paljo hyvännäköösiä sankoja. Jotkut (jopa nuoret) käyttää laseja ihan imagolaseina vaikka eivät laseja edes tarvitte.

Maailmalla ei ilmeisesti sitten muilla huonoa näköä ole??? Johtuisikohan siitä että suominaiselle on ihan yksi lysti miltä näyttää.
Luuleks aivan tosissas, että ulkomailla ei kukaa käytä silmälaseja ja kellää ei oo huonoa näköä. :LOL: :LOL:

Kuulostaa joltaki 80-luvun peruskoulun kiusaajameiningiltä tuo sun silmälasikammos. :D

Njet njet
Varma jokaisessa maassa on erilaista, monissa maissa vain pidetään pitkä tukka naisellisena, myös Viro ja Venäjä, ainakin Venäläisillä on harvoin lyhyt tukka.
Suahan on täällä palstalla aina haukuttu kun olet yrittänyt näyttää hyvältä ja pukeutua viehättävästi. Suomalaiselle naiselle on kaunis ulkonäkö niin vastemielinen asia, että kauneuteen pyrkiviä naisia voi haukkua vapaasti.

minnee
Totta kai jokaikisessä asiassa pitää toimia just, niinkuin kaikki muut kaikkialla muualla maailmalla. Toimitaan niinkuin afroamerikkalaiset naiset, jotka maksavat itsensä kipeiksi saadakseen hiuksensa samanlaisiksi, kuin valkoisilla naisilla ajatellaan olevan. Japanilaisetkin naiset permanenttaavat hiuksensa afroamerikkalaisten tyyliin piikkisuoriksi, koska toki sen hiuksen pitää olla sileä ja suora. Toisaalla maailmassa naiset myyvät hiuksiaan ryöstöhintaan että toisaalla saadaan sitten pitää päässä näitä naisten elintasokruunuja. Kirurgisestihan ei korjata pelkästään likinäköä, vaan silmien muotoa ja väriäkin. Ollaan me suomalaiset naiset tyhmää ja junttia porukkaa, kun ei tajuta tähän junaan nousta mukaan: jos tukka ei kasva, leikataan se ja näkongelmatkin korjataan silmälaseilla. Miten me kehdataan kutsua itseämme edes naisiksi?

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
On leikattu...
Alkuperäinen kirjoittaja No hö!;29663526:
Piilareita tai laser-leikkausta ei ole ilmeisesti keksitty...
On toki, mutta luultavasti suurimmalla osalla palstalaisista ei varmaan ole varaa maksaa sitä leikkausta tuosta noin vain, esim. ilman perintöä tai lottovoittoa.

Just tän asenteen takia suomalaiset naiset kulkee lyhyessä hiiritukassa verkkarit jalassa ja silmälasit päässä. Ei kiinnosta pätkääkään miltä itse tai muut näyttää!
Ei se lyhyt tukka ja silmälasit muuten ole mikään semmoinen yhdistelmä mikä kieltää kauniit ja istuvat vaatteet, korkokengät ja meikin. Toki stereotypioissahan näin on, mutta jos ihan todellisuutta nyt kuitenkin mietitään

vierass
Yksi amerikkalainen työkaveri oli aivan onnessaan aina päästessään Suomeen työmatkalle, kun täältä sai niin hienoja silmälaseja, joita USA:sta ei löytänyt. Asui ihan isossa kaupungissa siellä. Hamstrasi joka kerta ainakin yhdet kakkulat.

Eli amerikkalaiset naiset eivät käytä julkisesti usein silmälaseja siksi, että tarjonta ainakin silloin oli niin järkyttävän rumaa.

Yhteistyössä