G:Äideille 35-45v joilla pieniä lapsia,kuinka usein biletät?

• Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
1978
Biletyksen määritteleminen on asia sinänsä, mutta kavereiden kanssa käyn ulkona tai jonkun luona iltaa istumassa ehkä 2 - 4 kertaa kahdessa kuukaudessa. Baareihin tulee mentyä ehkä 3 - 4 kertaa vuodessa ja silloinkin useimmiten kuskin ominaisuudessa.

Ken guru
Alkuperäinen kirjoittaja toinen äiti 36;29661794:
Pään sisäisiä rajoituksia tarkoitin, en uskonutkaan että joku nelikymppisenä alistuu ulkopuolelta tuleviin rajotteisiin :)

Tarkoitin vaan sitä, että eikö ne ystävätkin vois vaikka tykätä jos joskus jättäis firman bileet väliin ja ehdottais vaikka ystäväporukalla pikkujoulujen viettoa? Varsinkin jos on lapsia, tekee niiiiin hyvää ystävyyssuhteelle välillä nähdä niitä ystäviä ilman niitä lapsia. Enkä siis puhu mistään ryyppäämisestä vaan ihan vaan meillä on tapana mennä johonkin hyvään irkkupubiin turinoimaan ja kertomaan kuulumiset kerran kuukauteen. Ihana hengähdystauko arjen keskellä :)
Niin, mulla on kavereita jotka tuollaisesta tykkää, ja sitten on kavereita jotka ei tykkää ollenkaan. Yksi hyvä ystävä esim. ei ole elämässään ollut yökeroissa kuin max 5 kertaa. On vaan kiinnostunut käymään klassisissa konserteissa, näyttelyissä, museoissa, oopperassa jne. Ihmiset on erilaisia.

Itse en viihdy baareissa enää. Alkoholin juominen ei tuo mielihyvää vaan pahaa oloa. Joskus tulee fiiis että nyt voisin juoda lasillisen jotain jos ollaan jossain reissussa, mutta näinäkin hetkinä olen sitten aina muistanut, että ai niin, mähän oon raskaana, ei käy :D. Eli harvoin näitä oloja tulee.

Mieluiten teen siis asioita selvinpäin, ja muualla kuin baareissa ja yökerhoissa.

vierasss
Niin mistähän tässä oikeen puhutaan. Itse käsitän biletyksen niin että siihen liittyy ainakin musaa, tanssimista, baareilua ja alkoholia maun mukaan. Ulkona käyminen/illanistujaiset yms voi olla myös kosteita mutta en kutsuisi biletykseksi.
Ei myöskään tule juuri käytyä baareissa, ei oikein mahdollisuuttakaan juuri nyt, pieni vauva. Joskus harvoin on kiva tanssia, useimmiten muuten mökkeilyä yms rauhallisempaa.

Yhteistyössä