Mitä teillä on sängyssä päällä ja mistä miehesi tykkää?

• Viestiketjun aloittaja Pitkäpaita
  • Ensimmäinen viesti
palelija
Miten te voitte nukkua alasti? Minä palelen nukkumaan mennessä ihan hillittömästi. Talvella kiskon päälleni pitkät kalsarit ja pyjamahousut, t-paidan ja pitkähihaisen paidan, mahdollisesti vielä villatakin. Jalassa ainakin villasukat, ehkä siellä alla tavallisetkin sukat. Yön mittaan toki tulee riisuttua päällimmäinen kerros, mutta alasti en kyllä voi edes kuvitella nukkuvani. Kesällä pärjään sentään t-paidalla ja pikkuhousuilla, villasukat kyllä pitää olla silloinkin. Todella harvoin minulla on yöllä kuuma.

"Wieras"
Meillä on makuuhuoneen lämpötila 18 astetta, joka on mulle liian vähän, mutta mies ei voi kuumemmassa nukkua. Mulla on siitä johtuen aina aamutakki päällä kun nukun, sen alla tietenkin yöpaita, ja joskus vielä villasukat. Enpä tiedä mistä mies tykkäisi, enkä ole kysynyt.

palelija
Alkuperäinen kirjoittaja mäpäsäpä;29662677:
Ei kai siinä kylmä tule kun lusikassa saman peiton alla miehen kanssa nukkuu? Meillä tykätään lämpimästä nukkumahuoneesta.
No en kyllä nuku lusikassa kenenkään kanssa. Minä tahdon tilaa ympärilleni nukkuessa, samoin mies. Meillä on sisällä lämmintä 20-22 astetta ja miehellä on nukkuessaan kuuma.

nakunaku
Meillä ei ole koko talvena ollut makkarissa lämpöjä, jotain 17-18 astetta kai ja ihan alasti olen nukkunut ja silti välillä on ollut kylmäkin. Peitto riittää ihan hyvin ja mies tunkee välillä iholle niin, että ei meinaa pystyä olemaan kun on kuuma. En saa nukuttua kuin viileässä, muuten tulee heti unihäiriöt, painajaiset ja ties mitkä ongelmat.

"Wieras"
Minulla on kylmä ja miehellä kuuma. Ei nukuta saman peiton alla ikinä, koska kumpikaan ei saa unta, jos on toinen ihan iholla. Edes seurustelun alkuaikoina ei kyhnätty toistemme vieressä.
Tehän olette kuin me.

Lisäksi me ei koskaan mennä yhtäaikaa nukkumaan, mä en jaksa valvoa niin pitkään kuin mies, ja mies ei voi tulla aikaisemmin sänkyyn kun ei saa unta.

Meillä koko sänky on varmaan kodin paras paikka. Siellä me syödään iltapala ja katotaan leffaa/jotain sarjaa (iso telkkari makkarissa). Tai mitä nyt ikinä tehdäänkin ;) Siinä sitten ruvetaan nukkumaan, ei kai me koskaan yhtä aikaa nukahdeta mutta ollaan totuttu siihen et toinen katsoo vielä jotain ohjelmaa ja toisen kainaloon on hyvä nukahtaa. Mennään siis sänkyyn yhtä aikaa.

"Heidi"
Miten te voitte nukkua alasti? Minä palelen nukkumaan mennessä ihan hillittömästi. Talvella kiskon päälleni pitkät kalsarit ja pyjamahousut, t-paidan ja pitkähihaisen paidan, mahdollisesti vielä villatakin. Jalassa ainakin villasukat, ehkä siellä alla tavallisetkin sukat. Yön mittaan toki tulee riisuttua päällimmäinen kerros, mutta alasti en kyllä voi edes kuvitella nukkuvani. Kesällä pärjään sentään t-paidalla ja pikkuhousuilla, villasukat kyllä pitää olla silloinkin. Todella harvoin minulla on yöllä kuuma.
Sama juttu mulla. Talvella mulla on fleece-housut, pitkähihainen paita ja paksut sukat. Kesällä saatan tarjeta t-paidalla ja pikkareilla tai olkaimellisella mekolla.

yök!!
Meillä koko sänky on varmaan kodin paras paikka. Siellä me syödään iltapala ja katotaan leffaa/jotain sarjaa (iso telkkari makkarissa). Tai mitä nyt ikinä tehdäänkin ;) Siinä sitten ruvetaan nukkumaan, ei kai me koskaan yhtä aikaa nukahdeta mutta ollaan totuttu siihen et toinen katsoo vielä jotain ohjelmaa ja toisen kainaloon on hyvä nukahtaa. Mennään siis sänkyyn yhtä aikaa.
Lapsellista!

Alkuperäinen kirjoittaja yök!!;29662905:
Lapsellista!
Meidän tapa ja me kyllä tykätään. Lasten mentyä sänkyyn tehdään nopeasti loput iltatoimet ja sitten nauttimaan. Olkoot lapsellista mutta meistä niin ihanaa että joka ikinen ilta hykerrellään tyytyväisyyttä kun päästään pehkuihin :)

Yhteistyössä