Pilasiko synnytys seksielämänne? Meillä taisi käydä niin :(

• Viestiketjun aloittaja "www"
  • Ensimmäinen viesti
näinhän se menee
jos mulla olisi seksissä mielessä koko ajan vain että ei siitä varmasti tunnu miltään ei varmasti ei ja kohta se kuitenkin valehtelee, niin en varmasti viittisi harrastaa koko hommaa, kun eihän siitä silloin itselleen mitään saisi muuta kuin itkua ja hammastenkiristystä. Että sikäli ymmärrän.

Mutta kun alkukysymys on se, että miksi pirussa tuollaisia pitäisi ajatella alun perinkään. Pakko myöntää, että muut taitavat olla oikeassa. Vika on liika kireys yläpäässä, ei liika löysyys alapäässä.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
näinhän se menee
[QUOTE="alkup.";29657251]Oon ajatellut jo ennen raskautta ja synnytystä että paikat ei ole tarpeeksi tiukat. Vaikea itse nauttia kun koko ajan miettii sitä että onko ihan kauhea ämpäri. Miehet kirjoittelee netissä vaikka mitä hirveitä juttuja naisten alapäistä. Ois hirveää jos munnmies pohjimmiltaan ajattelis minusta niin :([/QUOTE]

Ei se kyllä yhtä hirveää olisi kuin se mitä nyt itse ajattelet. Sinähän tässä julistat olevasi hirveä ämpäri jo, mitä sitten jos mieskin ajattelisi samoin? Olisittepahan sitten edes samaa mieltä asioista.

Sinä teet samaa kuin niin kauhean moni lopultakin, oli ongelma vähän mikä vain: jakaudut kahtia haukkujaan ja haukuttavaan, ja pelkäät löytäväsi liittolaisia vihakampanjaasi. Käännyt ruumistasi vastaan ja halveksit sitä. Miten ihmeessä se voisi silloin sinulle mitään antaa, tai kenellekään muullekaan?

Onko sinusta ok suhtautua muiden ihmisten ruumiiseen noin vihamielisesti? Miksi luulet, että se on hieno juttu kun omastasi puhutaan? Olet oman itsesi koulukiusaaja.

• Tykkää
Vierasmiess
Alkuperäinen kirjoittaja näinhän se menee;29661510:
Ei se kyllä yhtä hirveää olisi kuin se mitä nyt itse ajattelet. Sinähän tässä julistat olevasi hirveä ämpäri jo, mitä sitten jos mieskin ajattelisi samoin? Olisittepahan sitten edes samaa mieltä asioista.

Sinä teet samaa kuin niin kauhean moni lopultakin, oli ongelma vähän mikä vain: jakaudut kahtia haukkujaan ja haukuttavaan, ja pelkäät löytäväsi liittolaisia vihakampanjaasi. Käännyt ruumistasi vastaan ja halveksit sitä. Miten ihmeessä se voisi silloin sinulle mitään antaa, tai kenellekään muullekaan?

Onko sinusta ok suhtautua muiden ihmisten ruumiiseen noin vihamielisesti? Miksi luulet, että se on hieno juttu kun omastasi puhutaan? Olet oman itsesi koulukiusaaja.
Samaa mieltä ja ihmettelenkin miten suuri osa naisista alentuu tähän ulkonäkönsä jumalointiin ja moittimiseen?
Jos ajatellaan vaikka suoranaisesti nautintoa seksissä, niin luuleeko naiset että kauniimmat ja laihemmat saa suurempaa nautintoa tai voimakkaamman orgasmin? Luulevatko he, että kauniimmilla ja tiukemilla on voimakkaampi rakastamisen tunne?

• Tykkää
Miksi kaikilla muka vain paranee seksielämä synnytyksen jälkeen...
Lähtee nämä jutut korvien välistä. Itse ainakin opin arvostamaan ihan eri tavalla itseäni, miehen kanssa entistä läheisemmät välit tuli, ikää kun tulee niin luottamus kasvaa. Synnytysten jälkeen treenasin lantionpohjaa ja opin ihan eri tavalla tunnistamaan ja käyttämään niitä lihaksia siellä. Uskon että mies saa parempaa tavaraa nyt kuin ennen synnytystä koska minun nähdäkseni (mies kehuu tiukaksi) puristusvoimani siellä on parempi nykyään kuin nuorena.
Lisäksi minusta on tullut alapäästäni tuntoherkempi synnytysten jälkeen, saan orgasmin helpommin kuin aiemmin.
Eniten varmaan merkkaa se tunneside miehen kanssa, hän on nähnyt minusta kaiken ja ollut kanssani kun sitä alapäätäni koeteltiin ja hänen tukensa, kannustuksensa ja kehumisensa niin siinä tilanteessa kuin synnytysten jälkeenkin ovat panneet minut todella ymmärtämään sen arvostuksen ja rakkauden määrän mitä hän minua kohtaan tuntee. En ikinä edes ajattelisi etteikö mieheni pidä minua niin henkisesti kuin fyysisestikin ihanana. Miksi epäillä sellaista?

Samaa mieltä ja ihmettelenkin miten suuri osa naisista alentuu tähän ulkonäkönsä jumalointiin ja moittimiseen?
Jos ajatellaan vaikka suoranaisesti nautintoa seksissä, niin luuleeko naiset että kauniimmat ja laihemmat saa suurempaa nautintoa tai voimakkaamman orgasmin? Luulevatko he, että kauniimmilla ja tiukemilla on voimakkaampi rakastamisen tunne?
Olen samaa mieltä. Se ulkoinen kauneus ei edes välttämättä näy itsevarmuutena sängyssä vaan sielläkin pohtii että miltä just tästä kulmasta näytän.
Onneks en oo mikään klassisen kaunis nainen niin saan irvistellä ja jo olla ihan missä asennossa vain ja ei tarvii miettiä että kauheeta jos tuo minun mies nyt tuossa näkee jonkun unohtuneen karvan tai tuo reva ei nyt silmää miellytä eppariarpineen.
Tuollainen estoisuus pilaa seksielämän.

Ei se minunkaan mies jonkun toisen naisen silmiin ole täydellinen mutta minusta hän on ihanin, seksikkäin ja kiihottavin ja ahmin häntä myös silmilläni vaikka varmaan niitä standardivikoja hänessä on. Puhumattakaan minun valuvirheistäni. Silti tuo ukkoseni minua haluaa katsoa, tuntea, koskea, haistella ja maistella.

Lisään vielä että en siis tarkoittanut että kaikki klassisen kauniit naiset olisivat estoisia sängyssä vaan sitä että ulkonäöllä (olkoon se huippu tai sitten välttävä) ei ole itseluottamuksen ja itsevarmuuden kanssa sängyssä mitään tekemistä.

"Eikku"
Mitäs jos synnytyksessä tulee gynekologinen laskeuma? Kuten itselläni peräsuolen laskeuma.. en usko että se jumpalla paranee.. :/ Muttei ole varmaan niin paha että leikkaukseen lähtisin. Seksiin ei näytä olevan fyysisesti vaikutusta, itsetuntoon kyllä!!

"tellervo"
Mulla oli yhdyntäkipuja synnytyksen jälkeen niin kauan, että menkat alkoi (9 kk). Onko sulla alkanut vielä? Silloin tapahtuu paljon palautumista, hormonitasolla ja muutenkin. Yriteltiin silloin tällöin miehen kanssa siihen asti, mutta ennen sitä ei oikein ollut kivaa, kun aina oli kipua.
Gyne on mulle sanonut, että synnytys kyllä muuttaa toosaa (ei hänen käyttämä sana) ja hieman erilaiseksi se jää, mutta ei huonoksi. Mun mies on sanonut, että yhtä hyvältä tuntuu kuin ennen (ei kyllä raukka ehkä muista kunnolla) eli tarpeeksi hyvä on.

Koittakaa vaikka jotain seksuaaliterapiaa, jos ei asia ala korjaantua?

"alkup."
[QUOTE="tellervo";29661967]Mulla oli yhdyntäkipuja synnytyksen jälkeen niin kauan, että menkat alkoi (9 kk). Onko sulla alkanut vielä? Silloin tapahtuu paljon palautumista, hormonitasolla ja muutenkin. Yriteltiin silloin tällöin miehen kanssa siihen asti, mutta ennen sitä ei oikein ollut kivaa, kun aina oli kipua.
Gyne on mulle sanonut, että synnytys kyllä muuttaa toosaa (ei hänen käyttämä sana) ja hieman erilaiseksi se jää, mutta ei huonoksi. Mun mies on sanonut, että yhtä hyvältä tuntuu kuin ennen (ei kyllä raukka ehkä muista kunnolla) eli tarpeeksi hyvä on.

Koittakaa vaikka jotain seksuaaliterapiaa, jos ei asia ala korjaantua?[/QUOTE]

Ei ole alkanut menkat vielä. Noin 1,5 kk sitten alkoi ihan vähän tulla valkovuotoa, joten ei ole enää ihan niin inhottavan kuiva tunne alapäässä. Tuntui että kaikki hankaa ja raapii alapäätä, ja tuntui että sieltä reijästä pullottaa jotain ja se hankautuu. No se pullotuksen tunne on hävinnyt ja nyt alapää tuntuu lähes entiseltä.

Yhteistyössä