Taas raskaana!! :,(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hajalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hajalla

Vieras
Tää ei ole enää todellista!! Meni yhtenä iltana kumi puhki ja seuraavana aamuna kipitin apteekkiin hakeen jälkiehkäsyn!! Nyt tein tästä huolimatta positiivisen raskaustestin!! :,( Mitä mää teen?!? En halua lasta enkä pysty tekeen aborttia!! Tupla ehkäsy ja mun säkällä se on juuri minä joka kuuluu tähän prosenttiin jotka raskautuu huolimatta ehkäsystä!!!

No joko sä pakottaudut tekemään abortin tai sitten synnytät lapsen ja päätät pidätkö vai etkö. Mitä tämän syvällisempää apua luulet täältä saavasi?

Tuntuu kyllä uskomattomalta... Meillä vauvaa yritetty vaikka ja kuinka, eikä vain tulee :(
Onnea sinulle ja voimia päätökseesi. Tasan ei mene onni täällä.

Mulla oli täysin sama tilanne reilut neljä vuotta sitte. Kumi hajosi myöhään illalla, aamulla (9h sen jälkeen) söin jälkiehkäisypillerin ja kaksi viikkoa siitä tein positiivisen raskaustestin. Siinä vaiheessa veteli avioliitto viimeisiään ja olin väsyneempi kuin koskaan koska edellinen lapsi oli vasta vuoden ikäinen (vanhempi 4) ja olin imettänyt häntä syntymästään saakka kahden tunnin välein yötä päivää. Olin aina ajatellut että kaksi lasta riittää minulle. En voinut kuitenkaan tehdä aborttia, se ei oluut edes vaihtoehto, ja ensimmäiset kuukaudet olin shokissa ja hoin vaan itselleni että en pärjää. Olin ihan rikki.

Nyt pieni ihanuus on pian neljä vuotias enkä voisi kuvitellakaan elämääni ilman häntä. Elämä on raskasta toisinaan edelleen koska olen ollut jo yli kaksi vuotta pääasiassa yksin lasten kanssa, mutta kokoajan mennään helpompaan suuntaan.

Kuuntele mitä sydämesi sanoo. Itse tiedät parhaiten mitä sinun pitää tehdä. Mieti kumpaa vaihtoehtoa tulisit katumaan jälkikäteen. Voimia sulle tulevaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kolmen onnellinen äiti;29660731:
Siinä vaiheessa veteli avioliitto viimeisiään ja olin väsyneempi kuin koskaan koska edellinen lapsi oli vasta vuoden ikäinen (vanhempi 4) ja olin imettänyt häntä syntymästään saakka kahden tunnin välein yötä päivää.

Naida kuitenkin huvitti?

Halaus ap:lle! täällä ootellaan viimesillään seitsemättä ja viimeistä... jos mä oisin sinä, ei mulla olis vaihtoehtoja. Niinpä taisit itsekkin tuumata ette aborttiin pystyis. Voimia siis sinulle! :)

Mulla melkein sama tilanne kun ap:llä, kerran oli seksiä eikä edes lauennut, mulla kierto 14-56pvää, eli olin varma etten ole voinut raskautua. Nyt sitten kävi ilmi ihan toisessa yhteydessä että HCG-arvo 1200, eli raskaana ollaan. Tämän kuitenkin olen jo päättänyt pitää, en kyllä ole vielä kellekään asiasta kertonut, edes raskaudesta....... Meille siis kolmas tulokas.

[QUOTE="vieras.";29662066]eikös siitä voi tulla vauvalle jotain pahoja häiriöitä jos jälkiehkäisystä huolimatta raskaus jatkuu, eli abortti olis varmaan ainoa järkevä vaihtoehto[/QUOTE]

Ei voi.. Olen ollut tänään yhteydessä nevolaan..

[QUOTE="vieras.";29662066]eikös siitä voi tulla vauvalle jotain pahoja häiriöitä jos jälkiehkäisystä huolimatta raskaus jatkuu, eli abortti olis varmaan ainoa järkevä vaihtoehto[/QUOTE]

Ei voi. Ei ole.

Itse ollut samassa tilanteessa- laps syntyi sittenavioeron jälkeen.Eksä,lapsen isä,ei halunut edes tietää kumpi tämä tuokas oli,kunnekka eksän sisko oli "ravistellut" tätä.
Nyt tuo pojan viikari on jo 9v.Tapaa isäänsä siinä missä muutkin sisaruksensa,on ihan yhtä hyväksytty ja rakas isälleenkin.

Kaikesta loasta,jota täällä sataa niskaan-älä piittaa!

Eihän kumi ole mikään luotettava ehkäisykeino! Ärsyttää mammat, jotka ei edes ehkäise kunnolla ja sitten märisee pentulaumansa kanssa. Missä järki? Kuka lapset elättää?

[QUOTE="Vieras.";29665928]Anna adoptioon.
Erään kansanedustajan tyyppisiä henkilöitä on paljon jotka haluavat lapsia.[/QUOTE]

Kaikkosen rouva on nyt vain hiljaa siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ääääh;29670353:
Eihän kumi ole mikään luotettava ehkäisykeino! Ärsyttää mammat, jotka ei edes ehkäise kunnolla ja sitten märisee pentulaumansa kanssa. Missä järki? Kuka lapset elättää?

Käyttäkää kumia JA e-pillereitä/kierukkaa, jos raskaus on katastroofi.