G:Äideille 35-45v joilla pieniä lapsia,kuinka usein biletät?

• Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
"Jenis"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 36;29659441:
en todellakaan tässä iässä mitään enää biletä. Pikkujoulut ja työkykypäivät, häät tms. erikoistilaisuudet, niin joo voin jotain juoda ja istuskella pitkäänkin juttelemassa, mutten mitään biletä. herranjumala tässä enää mitään nuoria olla.
Loppulauseesta olen kyllä eri mieltä. Olen muutaman vuoden sinua vanhempi jos nikissä on ikäsi, enkä todellakaan ole "vanha" ;)

Kännisiä ihmisiä sen sijaan en jaksa katsella/kuunnella, eli baareissa ei tule notkuttua itselläkään yötä myöten.

ihana elämä
[QUOTE="aloittaja";29659455]Kuulostaa surulliselta että pidät itseäsi jo vanhana. Itse vietän elämäni parasta aikaa näin yli nelikymppisenä.[/QUOTE]

Niin minäkin vietän. Siksi ei tarvitse juosta meluisissa baareissa olemattoman perässä. Ne vuodet on aikanaan eletty, eikä niihin ole mitään hinkua takas.

Oma ikä 35v. ja lapsi alle kouluikäinen.

Olen käynyt baarissa tai yökerhossa viimeksi ehkä pari-kolme vuotta sitten? (poislukien sateensuojaan hakeutumisen kaljakuppilaan Berliinissä viime syksynä)

Baarit ja etenkin yökerhot ovat jotenkin masentavia ja huokuvat epätoivon sekaista pakotettua humalahilpeyttä, sekavia harha-aggressioita ja viinanhöyryisiä, itsekorosteisia jänkkäkännitunnedraamoja. En tunne oloani noissa paikoissa niin vapautuneeksi tai turvalliseksi, että haluaisin juopua tai "juhlia" siellä humalikkomassan mukana.

vierassss
Täytyy ihan miettiä, taisi olla pikkujoulut vuonna 2012 viimeksi. Nekin olisin jättänyt väliin, mutta töiden puolesta oli vähän pakko mennä.

En mä ole koskaan erityisesti tykännyt bilettämisestä. Opiskeluaikoina parikymppisenä tuli jonkin verran käytyä, mutta silloinkin kävin mieluummin kotibileissä tms.

"äippyli"
Jos baareilua tässä tarkotetaan, niin varmaan 1-2 krt vuodessa. Ei vois vähempää kiinnostaa. Ystävien kanssa on kyllä mukava iltaa istua sillointällöin muutaman lasillisen kanssa, mutta muualla kun baarissa.

äiti 36
[QUOTE="Jenis";29659475]Loppulauseesta olen kyllä eri mieltä. Olen muutaman vuoden sinua vanhempi jos nikissä on ikäsi, enkä todellakaan ole "vanha" ;)

Kännisiä ihmisiä sen sijaan en jaksa katsella/kuunnella, eli baareissa ei tule notkuttua itselläkään yötä myöten.[/QUOTE]

En tarkoittanut, että olen vanha. Tuo termi 'nuori' oli vaihtohto teinille, mutta tajusin, että en tarkoittanut teiniäkään, joten käytin sanaa 'nuori' tarkoittaen parikymppistä bilettäjää. En siis siten, että sen vastakohta olisi vanha, vaan lähinnä 'aikuinen' :)

nuorinaamanen 4kybänen
Ei huvita enää paikallisessa rampata, istun kotona, kittaan kaljaa yksin, katson elokuvia ja kuuntelen musaa YouTubesta.. Se on mun hauskanpitoa. Joka viikko.

akava
Kauheen tylsiä ihmisiä!! Toinen jalka jo tiukkiksilla haudassa. 1-2/kk, ja siis ei aina baarissa vaan esim jossain mökillä, matkoilla jne. Mutta tuulettua täytyy, homehtua en halua :) j

ehei
Olen 38v ja en biletä, ei ole sellainen kiinnostanut vuosiin. En edes käytä alkoholia lainkaan. Tykkään käydä esim. ruokaravintoloissa, mutta että lähtisin ihan vaan baariin...no ei ole tullut mieleenkään että pitäisi lähteä. Keksin heti sata kivempaa tapaa viettää vapaa-aikaa.

toinen äiti 36
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 36;29659441:
en todellakaan tässä iässä mitään enää biletä. Pikkujoulut ja työkykypäivät, häät tms. erikoistilaisuudet, niin joo voin jotain juoda ja istuskella pitkäänkin juttelemassa, mutten mitään biletä. herranjumala tässä enää mitään nuoria olla.
Herranjumala onneksi meitä on muunlaisiakin ja mihinkä se mieli vanhenisi kun virkeänä pitää?

Minä en diskoillut nuorenakaan, mutta pystiksessä käyn kyllä turisemassa ystävien kanssa noin kerran kuukaudessa, kesällä terasseilla useamminkin. Lapsia kaksi, 4v ja 1v.

Ken guru
Alkuperäinen kirjoittaja toinen äiti 36;29660080:
Sitten sulla on tylsiä ystäviä tai olet sellainen itse. Mun mielestä missään ei ole tylsää, jos seura on hauskaa.
Ahaa, no sitten näköjään olen tylsä tai ystävät on tylsiä.

Tai sitten ihmiset on erilaisia ja tykkää eri asioista...hmmm...:confused:

"miumau78"
En koskaan. Tai ehkä muutaman vuoden välein kerran, jos jonkun tilaisuuden vuoksi on "pakko". Täysi-ikäisyyden molemmin puolin tuli niin paljon notkuttua tuolla baareissa ja biletettyä muidenkin puolesta, ettei vois vähempää enää kiinnostaa. Yök tunkkaiset baarit ja humaltuneet ihmiset!! Mielummin harrastelen ihan muita juttuja :)

"saana"
Olen 37v. Bilettämässä pitkän kaavan mukaan 2-3xvuodessa, baarissa yhdellä tai kahdella, keikoilla tai jossain illanistujaisissa n 1x kk. Ja ihan vaan kavereita tapaakseni ja mielen virkistykseksi, alkoholia ei paljon kulu, kun ei toi kuuppa enää kestä ;)

Ken guru
Alkuperäinen kirjoittaja toinen äiti 36;29660149:
Edelleenkin; jos seura on hauskaa niin paikalla ei ole mitään väliä.
Osaan kyllä nauraa baarissakin, mutta silti en viihdy siellä. Vaikka se kuinka tuntuu mahdottomalta ajatukselta joillekin.

"Jenis"
Alkuperäinen kirjoittaja toinen äiti 36;29660149:
Edelleenkin; jos seura on hauskaa niin paikalla ei ole mitään väliä.
Okei, mutta mikä onnen auvomaa se baari on? Mä en jaksa sitä kännistä örvellystä ympärillä, vaikka seura ois minkälaista. Ja mä tykkään jutella niiden ihmisten kans kenen kans olen liikenteessä, joten esim. keikoilta lähdetään suoraan jonnekin rauhallisempaan paikkaan kun musa loppuu. Monesti siis vietetään iltaa kaveriporukalla tai perheittäin niin, että käydään ensin syömässä ja mennään sen jälkeen jonkun luo saunomaan ja "jatkoille", joiden mitta riippuu siitä, paljonko lapsia on messissä ;)

vieras_
Itse käyn muutaman kerran vuodessa hyvässä kaveriporukassa. Alkoholia ei juurikaan kulu, tanssimisesta tykätään. Joku mainitsi, että bilettämässä käydään olemattoman perässä viitaten ilmeisesti miehiin/naisiin. Itse en osaa ajatella baarissa käyntiä yhtään tuolta kannalta. Itselläni siihen ei liity toinen sukupuoli millään tavalla. Hyvää seuraa, musiikkia ja tanssia pikkutunneille. Mieli virkistyy kummasti. Jos en tykkäisi tanssimisesta, niin tuskin tulisi käytyä baarissa juuri koskaan.

Yhteistyössä