relaatio 38

nicitus
[QUOTE="Pelaaja";29658498]Voitko siis vinkata aloitusruudusta sen ak... ja kis... sekä suo... välisen 6+7+10
ja Kill Armanista ne kis... lähtevät 10 ja 6+5+8?[/QUOTE]

Kis.. 10 on sellainen kotikissa jolla ei ole kotia
Kis´.. 6+5+8 sanonta lähtösana keksimmäisenä
 
nicitus
[QUOTE="Pelaaja";29658498]Voitko siis vinkata aloitusruudusta sen ak... ja kis... sekä suo... välisen 6+7+10
ja Kill Armanista ne kis... lähtevät 10 ja 6+5+8?[/QUOTE]

ja sen 6+7+10 sain wikistä kun aloin kirjoittaa sen alla olevan sanan sitten sen mitä tuo AGK tekee... aikakausi

Mikä on aloitusruudusta AGK - 11 - tyy...
 
mukana
[QUOTE="Pelaaja";29658498]Voitko siis vinkata aloitusruudusta sen ak... ja kis... sekä suo... välisen 6+7+10
ja Kill Armanista ne kis... lähtevät 10 ja 6+5+8?[/QUOTE]

aikakausi, kuten jo illalla vinkkasin :) ja noihin muihin tulikin jo vinkit

olisiko vinkkiä karhunkierroksen ast.. 8 ja/tai pat.. 15 (yhteen kai menevät jonkun sanan kautta mutta oon nyt koko aamunkin koittanut keksiä noita eikä löydy
 
"Pelaaja"
aikakausi, kuten jo illalla vinkkasin :) ja noihin muihin tulikin jo vinkit

olisiko vinkkiä karhunkierroksen ast.. 8 ja/tai pat.. 15 (yhteen kai menevät jonkun sanan kautta mutta oon nyt koko aamunkin koittanut keksiä noita eikä löydy
Jouduin hakemaan, mutta löysin aikakauden. Kiitos.

Se ast... 8 on roomalaisen sotajoukon nimi
pat... 15 selviää tuon avulla, mutta on sellainen porukka joka niitä astioita aina joulun alla kadunkulmissa pitää

Olisko ne jou... 6 ja 7
Obe... 9
Kar... 8
Vael... 12
 
nicitus
[QUOTE="Pelaaja";29658655]Kiitos. Tuo 11 on suomalainen nimi kyseiselle tyylille plus loppuun se toinen sana. Saksalainen nuoriso voi auttaa.[/QUOTE]

Kiitos vinkkaajille! Kaikkea paitsi juuri tuota olin jo koettanut.

Kis.. 10 lisävinkiksi, sanonnasta "... ja vapaa" :)
 
mukana
[QUOTE="Pelaaja";29658675]Jouduin hakemaan, mutta löysin aikakauden. Kiitos.

Se ast... 8 on roomalaisen sotajoukon nimi
pat... 15 selviää tuon avulla, mutta on sellainen porukka joka niitä astioita aina joulun alla kadunkulmissa pitää

Olisko ne jou... 6 ja 7
Obe... 9
Kar... 8
Vael... 12[/QUOTE]

obe.. 9 löytyi sen wikistä, nams ;)
löytyy ton 9:n jatkon kautta kun laittaa molemmat googleen
vael..12 löytyy kuin kirjoitat vael.. wikin hakuun, siihen tulee se lista, eikä tainnut edes olla kuin yksi jonka kirjainmäärä täsmää (siis ennen enterin painamista listassa)
 
nicitus
[QUOTE="Pelaaja";29658675]Jouduin hakemaan, mutta löysin aikakauden. Kiitos.

Se ast... 8 on roomalaisen sotajoukon nimi
pat... 15 selviää tuon avulla, mutta on sellainen porukka joka niitä astioita aina joulun alla kadunkulmissa pitää

Olisko ne jou... 6 ja 7 -- > 6 syödään silloin
Obe... 9 --> hankkii elantonsa
Kar... 8 --> tutkitaan lihasta
Vael... 12 --> alku sama, loppu kala[/QUOTE]

Onko jollain Da.. 14
 
mukana
saisko rautalankaa tohon kev.. 5.. kas.. (köynnöskasvissa)

ei auttanut se esiintulo vinkki mua.. nuppu, taimi, lehti.. kaikki koitettu, itu ei edes sopisi.. en vaan keksi sitä sanaa :D
 
"Pelaaja"
saisko rautalankaa tohon kev.. 5.. kas.. (köynnöskasvissa)

ei auttanut se esiintulo vinkki mua.. nuppu, taimi, lehti.. kaikki koitettu, itu ei edes sopisi.. en vaan keksi sitä sanaa :D
KAsvin toinen pääosa juurten ohella.

Minulle tuli nyt tenkkapoo siellä Kill Arman -ruudussa, eli lie... hot... lähtevä vihjesana 8 ja toinen 11
ja sitten sinne ylös sanasta lie... se jossa on & merkki.
 
"Pelaaja"
[QUOTE="Pelaaja";29658751]KAsvin toinen pääosa juurten ohella.

Minulle tuli nyt tenkkapoo siellä Kill Arman -ruudussa, eli lie... hot... lähtevä vihjesana 8 ja toinen 11
ja sitten sinne ylös sanasta lie... se jossa on & merkki.[/QUOTE]

Ja saman tien välähti tuo viimeinen, mutta nuo kaksi muuta eivät välähtele...
 
mukana
[QUOTE="Pelaaja";29658760]Ja saman tien välähti tuo viimeinen, mutta nuo kaksi muuta eivät välähtele...[/QUOTE]

onko sulla siellä mainosalan vaikuttajassa vihjesana ja sen viereinen? nää siis menee samalla periaatteella, mutta eri "roinasta" kyse ;)
 
mukana
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;29658828:
sijoitus vaan tippuu :/

mun puutteet:

rajatieto:
in.. 12 entinenin ;)

mainosala:

op.. 8 opaalin wikissä väärässä muodossa tähän, mutta kun sanaa klikkaa niin otsikko oikeassa muodossa :D

ehkty:

se.. 2+7
lam... 9
ar.. 6

eg:

ku..ki... 9 arkku laitettiin tän sisään (sana oli tuttu, löytyi jostain piiiitkien reittien päästä wikissä)

engel:

9+12
muuten puuttuu samat
 

Yhteistyössä