Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

  • Viestiketjun aloittaja pienitissi
  • Ensimmäinen viesti
mies1
[QUOTE="poikia3";29656740]Huonolla pohjalla on kenen tahansa elämä, jos onni perustuu vain parisuhteeseen. Ihminen voi olla onnellinen ja tyytyväinen yhteen osa-alueeseen elämässään ja tyytymätön toiseen. Mutta onnellisuus lähtee ihan aina ihmisestä itsestään. Jos siihen, että on onnellinen tarvitsee jonkun toisen, ollaan aika pahasti hukassa.[/QUOTE]

Totta.

Mutta en voi ymmärtää sitä, että joku on pahantuulinen ja onnellinen/tyytyväinen. Se ei vaan ole mahdollista yhtä aikaa. Kun on tarpeeksi voimakas se hyvän olon tunne niin se täyttää koko ihmisen ja näyttää kivalta ulospäinkin ihan sukupuolesta riippumatta.
 
Hämmentävää.. Luin koko ketjun, välillä oksetti, välillä kiehutti ja välillä nauratti ihan kunnolla :D
Ei tähän oikeastaan pysty muuta sanomaan kuin, hämmentävää.
Että vielä runoilemaan pitäisi alkaa ollakseen naisellinen :D
 
iu
No kyllä toi hämmentää niin paljon. Ja ihmettelisin, jos aivan yleisesti pidettäisiin tällaista naisten viestintää hyväksyttävänä kuin täällä lukee. Eikös moni vakkarikin ole sanonut ettei tunne ketään tällaisia naisia eikä naiset näin viesti rakkailleen?

Musta kellekään ei pitäisi viestiä niin, että negatiivisuus on se hallitsevin tunne.
Mutta kun kyllä muakin hämmentää niin paljon toi sun viestintäsi, josta paistaa läpi yksisilmäinen naisten kategoriointi ja objektointi. Ja ihmettelisin, jos aivan yleisesti pidettäisiin tällaista miesten viestintää hyväksyttävänä kuin mitä sun teksteistäsi saa lukea. Eikös moni vakkarikin ole sanonut, ettei tunne ketään tuollaista miestä eivätkä miehet näin kyllä TODELLAKAAN viesti rakkailleen?

Musta kenellekään ei pitäisi viestiä niin, että lima suorastaan tihkuu läpi. :(

(PS: Olen kyllä todella hyvin runollinen ihminen, nikissänikin on Iiris Uurron nimikirjaimet! <3 )
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo
"poikia3"
Totta.

Mutta en voi ymmärtää sitä, että joku on pahantuulinen ja onnellinen/tyytyväinen. Se ei vaan ole mahdollista yhtä aikaa. Kun on tarpeeksi voimakas se hyvän olon tunne niin se täyttää koko ihmisen ja näyttää kivalta ulospäinkin ihan sukupuolesta riippumatta.
No ei pidä paikkaansa. Esim työpaikkakiusatun koko muu elämä voi olla ihanaa, vaan se kiusaaminen rupeaa syömään muunkin ilon hänen elämästään.

Lisäksi me ihmiset olemme erilaisia. Minä olen peruspositiivinen optimisti, silti minäkään en ole aina tyytyväinen ja onnellinen. Juuri tällä hetkellä minulla on kaikki hyvin, silti näen useat viesteistäsi erittäin ällöttävinä.
 
mies1
Eli kun mieheni ei tee mua sokeeksi niille arjen jutuille, jotka eivät mitenkään edes liity kyseiseen mieheen niin se olis eron paikka? Olen siis pettänyt itseäni ja mies on myös pettänyt itseään kuluneet 12 vuotta - huomenna siis eropapereita tekemään.
Ei sokeaksi (oudostipa asian käännät kyyniseksi...), mutta arjen pitäis olla kakkosena ja sen hyvän fiiliksen ykkösenä.

Eihän toista oteta siksi, että pahan olon, vaikeuksien ym. määrä lisääntyisi yhdessä, vaan siksi, että toinen toisi kokonaisuuteen ja kokonaisuutena jotain sellaista positiivista lisää, mitä ei yksin voi kokea. Eihän olisi järkevää ehdoin tahdoin vaikeuttaa elämäänsä kokonaisuutena alkamalla suhteeseen tai perustamalla perheen vaan näitä asioita tehdään siksi että se elämänlaatu ja tyytyväisyys kasvaisivat määrällisesti - muuten kannattaa jättää väliin ellei masokisti ole.
 
mies1
Ei ne pinnalla olekaan, mut ei se tarkoita etteikö niitä olisi tai etteikö niitä syntyisi. Onnellisuus ei tarkoita muiden tunteiden katoamista
Kyllä se tarkoittaa siinä, että asennoituminen koko ulkomaailmaan muuttuu valoisammaksi kun ihminen on onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä isosti. Vihan tunne kutistuu, samoin katkeruus ja kateus. Eivät ehkä häviä täysin, mutta tosi pieneksi menevät.

Tiedän omasta kokemuksesta, enkä ole ainoa tässä vaan aika perinteinen katsomuksellinen asia.
 
Aika kova vaatimus on se että jos on asiat hyvin, niin sit pitäisi olla turpa kiinni jos kohtaa jotain joka vie hermot.

Ei se toimi läheskään aina. Vaikka mä aloittaisin aamuni kuinka harmonisesti, niin jos koululainen lojuu sohvalla pukematta ja 10 min. on aikaa kouluun, niin saatan hänelle jopa -hui kauhia- ärähtää, jos nätti puhe ei ole mennyt perille. Silti perusvire mulla on onnellisuus.
Jos mä menen töihin ja edessä menee letka jonka edessä on traktori joka ei päästä pysäkillä letkaa ohi, niin saatan tuskastua. Silti mulla on perusvireenä onnellisuus.
Jos mun mies on mun poissaollessa porsastellut eli katsonut leffaa ja paikat on kotia tullessa sotkussa, niin sanon asiasta. Silti, olen onnellinen.

Mä oikeasti haluisin nähdä mies1:n vastaavan työjuttujen, lastenhoidon ja kodin hoitamisesta. Pistetään vielä muutama huonostinukuttu yö niin vot, vot!
 
"poikia3"
Todellinen idealisti olet Mies.

Sun pitää elää edes yksi pitkä parisuhde ja pitkä tarkoittaa tässä vähintään 7 vuotta. Parisuhteessa on aina ylä- ja alamäkiä. Siinä pitää olla myös tahtoa saada asiat toimimaan, kykyä keskustella ja tpki myös rakkautta, mutta myös halua rakastaa vielä sittenkin kun ne rakastumisen vaaleanpunaiset silmälasit on riisuttu pois.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
"vieras."
Kyllä se tarkoittaa siinä, että asennoituminen koko ulkomaailmaan muuttuu valoisammaksi kun ihminen on onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä isosti. Vihan tunne kutistuu, samoin katkeruus ja kateus. Eivät ehkä häviä täysin, mutta tosi pieneksi menevät.

Tiedän omasta kokemuksesta, enkä ole ainoa tässä vaan aika perinteinen katsomuksellinen asia.
Mikä susta on tehnyt noin epävarman mielipiteissäsi, kun lähes jokaiseen täytyy erikseen lisätä tuo "enkä ole ainoa tässä ja aika moni muukin mies näin ajattelee ja useat miehet sanovat kyllä samoin kuin minä"?

Vaikutat todella hämmentyneeltä, epävarmalta, muita arvostelevalta ja onnettomalta ihmiseltä. Onko sinulla ystäviä?
 
Ei sokeaksi (oudostipa asian käännät kyyniseksi...), mutta arjen pitäis olla kakkosena ja sen hyvän fiiliksen ykkösenä.

Eihän toista oteta siksi, että pahan olon, vaikeuksien ym. määrä lisääntyisi yhdessä, vaan siksi, että toinen toisi kokonaisuuteen ja kokonaisuutena jotain sellaista positiivista lisää, mitä ei yksin voi kokea. Eihän olisi järkevää ehdoin tahdoin vaikeuttaa elämäänsä kokonaisuutena alkamalla suhteeseen tai perustamalla perheen vaan näitä asioita tehdään siksi että se elämänlaatu ja tyytyväisyys kasvaisivat määrällisesti - muuten kannattaa jättää väliin ellei masokisti ole.
Kyyniseksi? Kuka täällä kyyninen on?
 
mies1
[QUOTE="vieras.";29656754]Eli et ole ikinä onnellinen? Mitä olet ajatellut tehdä oman onnellisuutesi eteen? Muuttaa palstan naiset vai keskittyä omaan elämääsi? Varmasti raskasta koko ajan arvostella muita? Ehkä se kannattaisi lopettaa nyt ensimmäiseksi? Ajatella vähän positiivisemmin.[/QUOTE]

Minähän juuri tahtoisin ajatella positiivisesti mutta palsta lyö silmille aika kielteistä sanomaa ja keskustelutapaa, tästä ollaan varmaan yhtä mieltä.

Näiden ihmisten pitäisi olla valtavan onnellisia rakkaidensa kanssa, mutta ei se hirveästi vaan näy palstalla. Pitkä suhde ja lapset eivät ole mikään selitys: eihän näissä olisi siis mitään järkeä jos vitutus vaan kasvaisi kun suhde pitkittyy ja lapsia tulee.
 
Kyllä se tarkoittaa siinä, että asennoituminen koko ulkomaailmaan muuttuu valoisammaksi kun ihminen on onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä isosti. Vihan tunne kutistuu, samoin katkeruus ja kateus. Eivät ehkä häviä täysin, mutta tosi pieneksi menevät.

Tiedän omasta kokemuksesta, enkä ole ainoa tässä vaan aika perinteinen katsomuksellinen asia.
Tämä on totta, onnellinen ihminen ei puhu jatkuvasti toisista alentuvasti ja loukkaavasti, eikä etenkään nauti siitä että pääsee porukalla haukkumaan yhtä tyyppiä Se on raukkamaista minusta.

Mulla on huono muisti tai jotain, mutta en muista sun juttujasi juurikaan (!) toisin kun muut naiset. En tiedä miksi ovat niin käärmeissään sulle, mutta ilmeisesti he tulkitsevat loukkaavaksi sun tavan puhua naisista? Tavallaan että niputat naiset yhdeksi pieneksi ryhmäksi, joissa joko on naisellinen, ihana ja viehättävä - tai sen vastakohta. Siinä ymmärrän hyvin, ettei palstan(kaan) naiset pidä siitä. En sanoa arvostellen vaan yrittäen ymmärtää tämän eripuran mitä tässä on meneillään :D

Voi olla että tosielämässä olet mitä huomaavaisin, empaattisin ja tunneälykkäin, joten tuo se täälläkin esille!! Erilaisuus naisissakin on rikkautta - eikös?! Kaikki ollaan omanlaisia persoonia =) En ole varma ymmärsinkö pointin, mut ajattelin kokeilla!
 
Kyllä se tarkoittaa siinä, että asennoituminen koko ulkomaailmaan muuttuu valoisammaksi kun ihminen on onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä isosti. Vihan tunne kutistuu, samoin katkeruus ja kateus. Eivät ehkä häviä täysin, mutta tosi pieneksi menevät.

Tiedän omasta kokemuksesta, enkä ole ainoa tässä vaan aika perinteinen katsomuksellinen asia.
Niiiiiin??
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Tai: voin kuvitella mies1:n vaikka 100 vuotta sitten sanomassa usean lapsen perheenäideille jossain torpassa että "juu se poikiva lehmä vei sun yöunet ja vauvakin valvotti mut ärähtää et saa mun jutuista, muuten olet karski".
 
Peyote
Minähän juuri tahtoisin ajatella positiivisesti mutta palsta lyö silmille aika kielteistä sanomaa ja keskustelutapaa, tästä ollaan varmaan yhtä mieltä.

Näiden ihmisten pitäisi olla valtavan onnellisia rakkaidensa kanssa, mutta ei se hirveästi vaan näy palstalla. Pitkä suhde ja lapset eivät ole mikään selitys: eihän näissä olisi siis mitään järkeä jos vitutus vaan kasvaisi kun suhde pitkittyy ja lapsia tulee.
etkö ymmärrä, ettei meitä vituta meidän suhteet ja elämä vaan sinä ja sun typerät juttus. urpo.
 
mies1
Mutta kun kyllä muakin hämmentää niin paljon toi sun viestintäsi, josta paistaa läpi yksisilmäinen naisten kategoriointi ja objektointi. Ja ihmettelisin, jos aivan yleisesti pidettäisiin tällaista miesten viestintää hyväksyttävänä kuin mitä sun teksteistäsi saa lukea. Eikös moni vakkarikin ole sanonut, ettei tunne ketään tuollaista miestä eivätkä miehet näin kyllä TODELLAKAAN viesti rakkailleen?

Musta kenellekään ei pitäisi viestiä niin, että lima suorastaan tihkuu läpi. :(

(PS: Olen kyllä todella hyvin runollinen ihminen, nikissänikin on Iiris Uurron nimikirjaimet! <3 )
Mut nyt sä taas käänsit piikikkääksi ton. Jotenkin katkeraa ja sarkastista sanomasi on. Surullista, jos se on suomalaisnaisten yleinenkin totuus.

Kyllä miehet voivat kirjoittaa tunteista nykypäivänä, ehkä vanhemmille naisille tämä tulee yllätyksenä. Olen toki aika eroottinen mies.
 
"vieras."
Minähän juuri tahtoisin ajatella positiivisesti mutta palsta lyö silmille aika kielteistä sanomaa ja keskustelutapaa, tästä ollaan varmaan yhtä mieltä.

Näiden ihmisten pitäisi olla valtavan onnellisia rakkaidensa kanssa, mutta ei se hirveästi vaan näy palstalla. Pitkä suhde ja lapset eivät ole mikään selitys: eihän näissä olisi siis mitään järkeä jos vitutus vaan kasvaisi kun suhde pitkittyy ja lapsia tulee.
Tahtoisit, mutta et osaa? No voi. Positiivisuutta voi opetella. Vähennät tuota muiden arvostelua, se vaan lisää sitä negatiivisuutta sisälläsi. Se antaa sitten tilaa onnellisuudelle. Kokeilisit edes?
 
anteeksi mutta
Mut nyt sä taas käänsit piikikkääksi ton. Jotenkin katkeraa ja sarkastista sanomasi on. Surullista, jos se on suomalaisnaisten yleinenkin totuus.

Kyllä miehet voivat kirjoittaa tunteista nykypäivänä, ehkä vanhemmille naisille tämä tulee yllätyksenä. Olen toki aika eroottinen mies.
:D Ihan oikeasti, taidat kuvitella, että maailma pyörii sinun ympärilläsi. Ethän nyt järkyty, kun kerron, ettei se tee niin. Ei vaikka olet aika eroottinen mies.
 
Peyote
Mut nyt sä taas käänsit piikikkääksi ton. Jotenkin katkeraa ja sarkastista sanomasi on. Surullista, jos se on suomalaisnaisten yleinenkin totuus.

Kyllä miehet voivat kirjoittaa tunteista nykypäivänä, ehkä vanhemmille naisille tämä tulee yllätyksenä. Olen toki aika eroottinen mies.
jännä että kun sä sanot muille saman, niin olet vaan runollinen ja onnellinen ja jotenkin ylempänä mutta kun sulle sanotaan sama, ihan sun omia juttujas mukaillen, niin se on mustaa ja katkeraa.
 
"vieras."
Mut nyt sä taas käänsit piikikkääksi ton. Jotenkin katkeraa ja sarkastista sanomasi on. Surullista, jos se on suomalaisnaisten yleinenkin totuus.

Kyllä miehet voivat kirjoittaa tunteista nykypäivänä, ehkä vanhemmille naisille tämä tulee yllätyksenä. Olen toki aika eroottinen mies.
Toki olet. Varsinainen erotiikan ylipappi :D Nyt menee taas niin käsille tää.
 
mies1
[QUOTE="poikia3";29656788]No ei pidä paikkaansa. Esim työpaikkakiusatun koko muu elämä voi olla ihanaa, vaan se kiusaaminen rupeaa syömään muunkin ilon hänen elämästään.

Lisäksi me ihmiset olemme erilaisia. Minä olen peruspositiivinen optimisti, silti minäkään en ole aina tyytyväinen ja onnellinen. Juuri tällä hetkellä minulla on kaikki hyvin, silti näen useat viesteistäsi erittäin ällöttävinä.[/QUOTE]

No tuo nyt johtuu sun asenteistasi, jossa miehen naisen rintojen kehuminen ja palvonta on tosi ällöä. Ei se silti oikein yleinen asenne ole.

Mulle tuollainen ällötys ei voisi tulla kyseeseen. En oikeastaan koskaan ajattele ihmisistä kielteisesti lähtöjään, vaikka toki en pidä kaikkea nättinä tai tavoiteltavana. Koen elämän olevan aika kepeää, mutta silti pidän haasteista ja vastuunkannosta.
 
"poikia3"
Minähän juuri tahtoisin ajatella positiivisesti mutta palsta lyö silmille aika kielteistä sanomaa ja keskustelutapaa, tästä ollaan varmaan yhtä mieltä.

Näiden ihmisten pitäisi olla valtavan onnellisia rakkaidensa kanssa, mutta ei se hirveästi vaan näy palstalla. Pitkä suhde ja lapset eivät ole mikään selitys: eihän näissä olisi siis mitään järkeä jos vitutus vaan kasvaisi kun suhde pitkittyy ja lapsia tulee.
Ensinnäkin on ihmisiä, joiden lasi on puoliksi täynnä ja toisilla se on puoliksi tyhjä, ihan sama lasi molempien edessä. Osa ihmisistä löytää aina kaikesta jotain valitettavaa, osa löytää mahdollisuuden.

Minun lasini on puoliksi täynnä, silti minäkään en ole sina onnellinen. Siihen voi vaikuttaa vaikkapa jokin asia töissä tai puoliso tai lapset.

Ja kuule ihan perusjuttu - mikään ei ikinä tuntuisi yhtään miltään, jos aina olisi onnellinen. Minä suorastaan säteilen tällä hetkellä; syy on useammassa mukavassa asiassa töissä, kotona asiat ovat tavallisesti ei mitrnkään loistokkaasti.
 

Yhteistyössä