Nyt loppu noitte miehen lasten mielyttäminen.

  • Viestiketjun aloittaja uus vaimo
  • Ensimmäinen viesti
uus vaimo
Mikään ruoka ei kelpaa, kaikkeni olen yrittänyt. Tästä lähtien teen just sitä ruokaa mitä haluan ja laitan siihen mitä haluan. On sitte ilman ruokaa tai tuokoo omat eväänsä tänne tulessa. Nyt loppu nirsoilu.
 
"vieras."
Talo tavallaan. Tuskin lapsen äitikään ruokaa laittaa täysin lasten mieltymysten mukaan. Anna nirsoilee. Perhepalaveri, jossa sanot, että homma toimii siten kuten kokki sanoo ja olkaa hyvä saa laittaa ruokaa muutkin.
 
"aapee"
[QUOTE="vvieras";29656028]Jaa että "miehen lasten"... meillä kaikki on vain lapsia, eikä tuollaisia erotteluja tehdä.[/QUOTE]

Onko naapurin lapsetki sun lapisia vai mitä sä meinaat? Eihän noi mun ole niin miksi niin sanoisin?
 
halipupu harmaana
Miksi et kysy lapsilta mistä ruuasta tykkäävät ja ota heidät mukaan ruuanlaittoon? Miksi ihmiset ylipäänsä perustavat uusperheen, jos asioista sopiminen myös uusien lasten kanssa on noin vaikeaa?
 
"akka"
Miksi et kysy lapsilta mistä ruuasta tykkäävät ja ota heidät mukaan ruuanlaittoon? Miksi ihmiset ylipäänsä perustavat uusperheen, jos asioista sopiminen myös uusien lasten kanssa on noin vaikeaa?
Esimerkki, viisi omaa biologista,kolme miehen biologista. Joka helvetin pentu haluaa eri ruokaa. Kyllä se asia menee niin että kakarat tekee mitä aikuset sanoo ja jos ei kelpaa ni olkoot ilman.
 
Olen samaa mieltä apn ja akan kanssa. Tiukka linja vaan, ei mitään välipaloja ennen seuraavaa ruoka-aikaa ja jos nirsoilee pois pöydästä. Yllättävän nopeesti oppivat kyllä.
 
Vierasss
[QUOTE="akka";29656151]Esimerkki, viisi omaa biologista,kolme miehen biologista. Joka helvetin pentu haluaa eri ruokaa. Kyllä se asia menee niin että kakarat tekee mitä aikuset sanoo ja jos ei kelpaa ni olkoot ilman.[/QUOTE]

Onpas sulla kiree tunnelma... Jos laitttaisit sen ihanan äijäs laittaan ruokaa.
 
"aapee"
Onpas sulla kiree tunnelma... Jos laitttaisit sen ihanan äijäs laittaan ruokaa.
Harvemmin vika on itse ruuassa, asennevammasta on enemänkin kyse, kun lapsista puhutaan.
Mulla on menny totallisesti hermot. Olen jättäny ruuista mausteita pois, kasvikset ja sipulin.., kun sellasesta tykkää. Sitten ne maistaa ja on "en tykkää, ei oo nälkä" "jos ois jotain muuta niin söisin" vaikka just tästä ruuasta sanovat, että on lempparia. Sitten seuraavalla kerralla teen sitä mitä edellisellä kerralla sano et on hyvää ja sit ei maistukkaa.
Nyt riitti mulle tää sirkus, on sitte ilman. Viimeks pidin puheen siitä, että meillä ei ruokaa heitetä pois. Saattaa välipalalla haluta jugurtin ja ottaa puoli lusikallista ja sanoo ettei haluukaa.grrrr!!!
No heidän isänsä saa syödä aina kaikki mitä niiltä jää lautaselle, koska jos sitä alettas roskii laittaa niin mulla räjähtäis ihan kunnolla.
 
hahah
[QUOTE="vvieras";29656028]Jaa että "miehen lasten"... meillä kaikki on vain lapsia, eikä tuollaisia erotteluja tehdä.[/QUOTE]

Ei miehen lapset pidä sua niitten äitinä vaikka kuinka yrittäisit.
 
meillä syödään sitä mitä äiti tekee. tai siis ei syödä, nirsoillaan ihan kunnolla. kuitenkin aina kun kysyn että mitä haluavat niin eivät tiedä.
niinä päivinä kun eivät tykkää niin ovat sitten syömättä. monesti jo seuraavalla ruualla kelpaa..
 

Yhteistyössä