Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

  • Viestiketjun aloittaja pienitissi
  • Ensimmäinen viesti
mies1
mies1:

Olet kova kritisoimaan palstan naisia ja väität heitä karkeiksi etc.
Olisiko aika katsoa peiliin?

Palstan miehet eivät puolla ajatuksiasi, vaikka kovasti kirjoittelet kaikkien miesten "äänellä".

Itseasiassa yksikään tuntemani mies ei puolla ajatuksiasi.
Voin rehellisesti sanoa että tunnen paljon miehiä!

Vaikutat hyvin herkältä ja naiselliselta, et kovin miehekkäältä.
Tästä syystä ilmeisesti koet ihan normaalin naisen karkeana.
Kyllä aika karkealla tasolla liikutaan näissä jutuissa sekä tavassa kirjoittaa, ja samat ihmiset pettävät itseään sanomalla, että ovat onnellisia!! Nää ihmiset ei näköjään tiedä oikeasta onnen tunteesta mitään. Siihen ei yksinkertaisesti kuulu pahat ajatukset, ahdistus ja paha olo. Rakkaudessa ei ole minkäänlaista pelkoa.

Kyllä minä edelleen väitän puhuvani rinta- ja naisen äijämäisyys -kysymyksistä miesten enemmistön äänellä niin historiassa, biologiassa, kulttuurissa kuin nykypäivässäkin.

Olen kyllä herkkä persoona toisinaan. Mutta et kai esitä, että ne tekstit ja se sanankäyttö, mitä täällä esiintyy niin paljon, olisi _ihan normaalia naisen viestimistä_? Ei helvetissä!
 
Peyote
Kyllä aika karkealla tasolla liikutaan näissä jutuissa sekä tavassa kirjoittaa, ja samat ihmiset pettävät itseään sanomalla, että ovat onnellisia!! Nää ihmiset ei näköjään tiedä oikeasta onnen tunteesta mitään. Siihen ei yksinkertaisesti kuulu pahat ajatukset, ahdistus ja paha olo. Rakkaudessa ei ole minkäänlaista pelkoa.

Kyllä minä edelleen väitän puhuvani rinta- ja naisen äijämäisyys -kysymyksistä miesten enemmistön äänellä niin historiassa, biologiassa, kulttuurissa kuin nykypäivässäkin.

Olen kyllä herkkä persoona toisinaan. Mutta et kai esitä, että ne tekstit ja se sanankäyttö, mitä täällä esiintyy niin paljon, olisi _ihan normaalia naisen viestimistä_? Ei helvetissä!
No eipä toi sun lässytyspiperryskään mikään normaali miesten tapa ole viestiä. Lähinnä vaikutat ihan kuohitulta jos muiden palstan ukkojen juttuihin vertaa.
 
"madame"
Ai, filosofiretkun nokkiminen jatkuu. On kyllä aika huolestuttavaa, kun mies1:n kommentit ovat ketjun asiallisinta ja ymmärrettävintä antia :O
Varsinkin Echon purkaukset alkavat olla sellaista huttua, että nyt jäitä hattuun! Ja kaikki tämä siksi, että mies, joka ei puhu jääkiekosta, ei käy raksalla töissä eikä omista tavisvaimoa, erehtyi sanomaan TISSIKETJUSSA, että villapaidan alla liikkuvat rinnat näyttävät kivalta???

No, popparit esiin, odotellaan sitä juristia :D

mies1, voisit kyllä lopettaa Peyoten nokkimisen, jooko? Se on vähän akkamaistakin ja lisää palstan negatiivista energiaa.
 
Kyllä aika karkealla tasolla liikutaan näissä jutuissa sekä tavassa kirjoittaa, ja samat ihmiset pettävät itseään sanomalla, että ovat onnellisia!! Nää ihmiset ei näköjään tiedä oikeasta onnen tunteesta mitään. Siihen ei yksinkertaisesti kuulu pahat ajatukset, ahdistus ja paha olo. Rakkaudessa ei ole minkäänlaista pelkoa.

Kyllä minä edelleen väitän puhuvani rinta- ja naisen äijämäisyys -kysymyksistä miesten enemmistön äänellä niin historiassa, biologiassa, kulttuurissa kuin nykypäivässäkin.

Olen kyllä herkkä persoona toisinaan. Mutta et kai esitä, että ne tekstit ja se sanankäyttö, mitä täällä esiintyy niin paljon, olisi _ihan normaalia naisen viestimistä_? Ei helvetissä!
Ja taas koet olevasi pätevä määrittelemään muiden onnellisuutta? Aika tyyppi :D
 
mies1
Tottakai voi ja pitääkin olla, mutta ei sitä onnellisuutta tarvi erikseen esiin tuoda tai hehkuttaa ja ei se onnellisuus parisuhteessa silti tee ihmistä niin autuaaksi etteikö ulkopuoliset ärsykkeet voisi ärsyttää. Oli sitten parisuhteessaan kuinka onnellinen, tyytyväinen tai haaveileva tahansa
Kyllä se tekee, jos on tarpeeksi hyvä olla toisen kanssa. Ei silloin huomiota riitä mihinkään ärsyttäviin juttuihin. Kaikki on siinä. Kun ihminen on tyytyväinen, siltä häviää kateuden ja katkeruuden tunteet sekä kielteiset ennakkoasenteet. Ihan ihmiselämän perustotuuksia.

Eihän muulta pohjalta kannata edes vakavasti seurustella mun mielestä kuin siltä, että sun on tosi hyvä olla sen toisen kanssa.
 
mies1
Ja taas koet olevasi pätevä määrittelemään muiden onnellisuutta? Aika tyyppi :D
No se nyt vaan on ihan yleinen lainalaisuus, että kun sulla on sisimmässä tai sielussa tarpeeksi hyvä olla, niin ei ole niitä harmistuksen kohteita eikä tunteita niin pinnalla vaan ihminen "säteilee" ja se näkyy ulos naisessakin hyvin kauniina, ja miehessä naiselle viehättävänä.

Ei kai tää hirveän uusi asia pitäisi olla? Ihan klassinen teema.
 
Peyote
Kyllä se tekee, jos on tarpeeksi hyvä olla toisen kanssa. Ei silloin huomiota riitä mihinkään ärsyttäviin juttuihin. Kaikki on siinä. Kun ihminen on tyytyväinen, siltä häviää kateuden ja katkeruuden tunteet sekä kielteiset ennakkoasenteet. Ihan ihmiselämän perustotuuksia.

Eihän muulta pohjalta kannata edes vakavasti seurustella mun mielestä kuin siltä, että sun on tosi hyvä olla sen toisen kanssa.
äSiis sä tosissaan luulet että sulle ollaan jostain kateellisia? Mistä muka? Eihän sun kanssa ees tuu kukaan toimeen...
 
No ni, sieltä lähti taas aika äkäistä ja äijämäistä tekstiä :)

Jos sä pidät itse tuollaista tekstiä onnellisen ihmisen tekstinä niin sä et tiedä, mitä onni on, vaikka sä voit itse luulla tietäväsi.
Huomasimpa sellaisen, että ei sinuakaan kovin tarvitse tökkiä kun sieltä sinun näppikseltä alkaa lennähdellä kovin kiivastuneen oloista, jopa törkeää tekstiä.:whistle:
Sanoisin että sinun on kovin tekopyhää jeesustella jostakin alatyylisestä tekstistä.
 
"vieras."
Kyllä se tekee, jos on tarpeeksi hyvä olla toisen kanssa. Ei silloin huomiota riitä mihinkään ärsyttäviin juttuihin. Kaikki on siinä. Kun ihminen on tyytyväinen, siltä häviää kateuden ja katkeruuden tunteet sekä kielteiset ennakkoasenteet. Ihan ihmiselämän perustotuuksia.

Eihän muulta pohjalta kannata edes vakavasti seurustella mun mielestä kuin siltä, että sun on tosi hyvä olla sen toisen kanssa.
Sä et taida olla sitten ikinä onnellinen, kun jaksat kiinnittää huomiota palstan naisten karskiuteen ja miesmäisyyteen ja shokeeraantua niistä. Mikä sut tekisi onnelliseksi? Jos keskittyisit välillä siihen?
 
Kyllä se tekee, jos on tarpeeksi hyvä olla toisen kanssa. Ei silloin huomiota riitä mihinkään ärsyttäviin juttuihin. Kaikki on siinä. Kun ihminen on tyytyväinen, siltä häviää kateuden ja katkeruuden tunteet sekä kielteiset ennakkoasenteet. Ihan ihmiselämän perustotuuksia.

Eihän muulta pohjalta kannata edes vakavasti seurustella mun mielestä kuin siltä, että sun on tosi hyvä olla sen toisen kanssa.
Eli kun mieheni ei tee mua sokeeksi niille arjen jutuille, jotka eivät mitenkään edes liity kyseiseen mieheen niin se olis eron paikka? Olen siis pettänyt itseäni ja mies on myös pettänyt itseään kuluneet 12 vuotta - huomenna siis eropapereita tekemään.
 
"Rea Listi"
[QUOTE="vieras.";29656680]Sä et taida olla sitten ikinä onnellinen, kun jaksat kiinnittää huomiota palstan naisten karskiuteen ja miesmäisyyteen ja shokeeraantua niistä. Mikä sut tekisi onnelliseksi? Jos keskittyisit välillä siihen?[/QUOTE]

:flower:
 
No se nyt vaan on ihan yleinen lainalaisuus, että kun sulla on sisimmässä tai sielussa tarpeeksi hyvä olla, niin ei ole niitä harmistuksen kohteita eikä tunteita niin pinnalla vaan ihminen "säteilee" ja se näkyy ulos naisessakin hyvin kauniina, ja miehessä naiselle viehättävänä.

Ei kai tää hirveän uusi asia pitäisi olla? Ihan klassinen teema.
Ei ne pinnalla olekaan, mut ei se tarkoita etteikö niitä olisi tai etteikö niitä syntyisi. Onnellisuus ei tarkoita muiden tunteiden katoamista
 
mies1
[QUOTE="vieras.";29656680]Sä et taida olla sitten ikinä onnellinen, kun jaksat kiinnittää huomiota palstan naisten karskiuteen ja miesmäisyyteen ja shokeeraantua niistä. Mikä sut tekisi onnelliseksi? Jos keskittyisit välillä siihen?[/QUOTE]

No kyllä toi hämmentää niin paljon. Ja ihmettelisin, jos aivan yleisesti pidettäisiin tällaista naisten viestintää hyväksyttävänä kuin täällä lukee. Eikös moni vakkarikin ole sanonut ettei tunne ketään tällaisia naisia eikä naiset näin viesti rakkailleen?

Musta kellekään ei pitäisi viestiä niin, että negatiivisuus on se hallitsevin tunne.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29656706:
muistakaa nyt tästälähtien kaikki naisihmiset kirjottaa ja puhua runollisesti. :rolleyes:














mun puolesta ihan sama.
:LOL::LOL:
ai tälleen:


Hihii, oh, ette uskone, mutt näin kadulla uroon, joka käänsi mun sukat! Hihii, olen niin hupsunen, että jättänen tämänhetkisen eloni, lapset ja miehen, hihii!!! Muutan Turkkiin tämän ihanan oriin kanssa, oh, kuinka hupsu ja tyhmeliini olenkaan, en osaa ajatella, olen vain nainen,hihii! ps katsoin äsken peilistä, että olenpa täydellinen, oikea juhannusruusu!
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
"poikia3"
Kyllä se tekee, jos on tarpeeksi hyvä olla toisen kanssa. Ei silloin huomiota riitä mihinkään ärsyttäviin juttuihin. Kaikki on siinä. Kun ihminen on tyytyväinen, siltä häviää kateuden ja katkeruuden tunteet sekä kielteiset ennakkoasenteet. Ihan ihmiselämän perustotuuksia.

Eihän muulta pohjalta kannata edes vakavasti seurustella mun mielestä kuin siltä, että sun on tosi hyvä olla sen toisen kanssa.
Huonolla pohjalla on kenen tahansa elämä, jos onni perustuu vain parisuhteeseen. Ihminen voi olla onnellinen ja tyytyväinen yhteen osa-alueeseen elämässään ja tyytymätön toiseen. Mutta onnellisuus lähtee ihan aina ihmisestä itsestään. Jos siihen, että on onnellinen tarvitsee jonkun toisen, ollaan aika pahasti hukassa.
 
mies1
[QUOTE="Rea Listi";29656714]Herää todellisuuteen.[/QUOTE]

Kyllä se vaan noin on, todellisesti.

Ehkä sun tunteet ei oo kovin isoja olleetkaan kun nimimerkkisikin on aika maanläheisesti "realisti". Nimittäin kun se tunne on vahva, niin et sä ala silloin sählätä mitään muuta siinä. Eikä sulla myöskään ole mitään harmistuksia mielessä.

Tuota kannattaa tavoitella esim. parisuhteessa kun on. Hyvin yksinkertaisia asioita, onnen lähteitä, jotka ei ikinä tavallaan katoa täysin. Vaikka ainahan niitä haasteitakin ja vaikeuksia eteen tulee niin eivät ne lopullista pääosaa saa kun suhde voi hyvin.
 
"vieras."
No kyllä toi hämmentää niin paljon. Ja ihmettelisin, jos aivan yleisesti pidettäisiin tällaista naisten viestintää hyväksyttävänä kuin täällä lukee. Eikös moni vakkarikin ole sanonut ettei tunne ketään tällaisia naisia eikä naiset näin viesti rakkailleen?

Musta kellekään ei pitäisi viestiä niin, että negatiivisuus on se hallitsevin tunne.
Eli et ole ikinä onnellinen? Mitä olet ajatellut tehdä oman onnellisuutesi eteen? Muuttaa palstan naiset vai keskittyä omaan elämääsi? Varmasti raskasta koko ajan arvostella muita? Ehkä se kannattaisi lopettaa nyt ensimmäiseksi? Ajatella vähän positiivisemmin.
 
Peyote
Kyllä se vaan noin on, todellisesti.

Ehkä sun tunteet ei oo kovin isoja olleetkaan kun nimimerkkisikin on aika maanläheisesti "realisti". Nimittäin kun se tunne on vahva, niin et sä ala silloin sählätä mitään muuta siinä. Eikä sulla myöskään ole mitään harmistuksia mielessä.

Tuota kannattaa tavoitella esim. parisuhteessa kun on. Hyvin yksinkertaisia asioita, onnen lähteitä, jotka ei ikinä tavallaan katoa täysin. Vaikka ainahan niitä haasteitakin ja vaikeuksia eteen tulee niin eivät ne lopullista pääosaa saa kun suhde voi hyvin.
alkaakin raottua nyt muille mikä on sun moottori tähän provoamiseen. Sä olet kateelliinen siitä, että joku on parisuhteessa. Sitähän tää on ollut, koko matkan ajan. Sitä en tiedä, oletko mies tai nainen, mutta selvispä sun polttoainees.
 

Yhteistyössä