Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

  • Viestiketjun aloittaja pienitissi
  • Ensimmäinen viesti
Mies1.
Mä pyydän nöyrimmästi. Puhu edes suomea. Yritä edes pari viestiä kirjoittaa ei-filosofisesti, ajattele meitä tyhmyreitä edes sen verran.
Osaatko puhua niin kuin muut, sillein selkeästi ja napakasti?
 
mies1
[QUOTE="vieras.";29655312]Kuka mitenkin määrittelee. Sinä määrittelet omasi ja olet ihan vapaa olemaan viehättymättä siitä. Mutta muista puhua vain omalla suullasi, kun kyse on omista totuuksista.[/QUOTE]

Tuo totuuteni koskien sukupuolten eriyttä sekä naisen ei-miehenomaisuuden suotavuutta saa kuitenkin vahvistusta esim. tuntemiltani miehiltä sekä historiasta, kirjallisuudesta, antropologiasta ja taiteista. Ei se nyt aivan tyhjän päällä ole.
 
"vieras."
[QUOTE="Nadia";29655374]Miksi Echo jankkaat, mitä väliä sulle on mitä mies ajatelee naisista? Käyttäydyt aika pimahtaneesti kun kirjoitat tuollaisia juttuja... :O[/QUOTE]

Tämä on keskustelupalsta ja täällä keskustellaan erilaisista näkemyksistä.
 
[QUOTE="Nadia";29655374]Miksi Echo jankkaat, mitä väliä sulle on mitä mies ajatelee naisista? Käyttäydyt aika pimahtaneesti kun kirjoitat tuollaisia juttuja... :O[/QUOTE]

Syy: siirapin vähentäminen ja tähän maailmaan herättely.
 
Peyote
[QUOTE="Nadia";29655374]Miksi Echo jankkaat, mitä väliä sulle on mitä mies ajatelee naisista? Käyttäydyt aika pimahtaneesti kun kirjoitat tuollaisia juttuja... :O[/QUOTE]

Moi Nadja. Kerro terveisiä Honeylle, pinkbabylle, Ranskattarelle, Julialle ja Sleeplessheartille.
 
mies1
[QUOTE="vieras.";29655342]Ei se, että ihminen viehättyy toisista ihmisistä ole imelän seksististä noin lähtökohtaisesti. Mutta kun sinun persoonasi puskee sieltä mukaan, siitä tulee limaista ja hikisen etovaa.[/QUOTE]

Ehkä noin, jos henkilö on seksuaalisesti traumatisoitunut tai vahvan feministinen. Mutta varmaankin harvoin muuten. Niin luonnollisesta asiasta kyse on.
 
"hmh"
Tämän palstan hämmästyttävyyksiä, suvaitsevaisuuden ilmauksia ja ihmisen hyvyyttä todistavia asioita on nyt esimerkiksi tuo, että tämä 13-vuotiaan tasolla psyykkisesti toimiva nimimerkki mies1 (moro taas, Riku) saa ymmärrystä ja kritiikkiä ja anteeksiantoa ja kiukkupäähänpotkuja.

Jee palsta jee.
 
"vieras."
Tuo totuuteni koskien sukupuolten eriyttä sekä naisen ei-miehenomaisuuden suotavuutta saa kuitenkin vahvistusta esim. tuntemiltani miehiltä sekä historiasta, kirjallisuudesta, antropologiasta ja taiteista. Ei se nyt aivan tyhjän päällä ole.
Mutta kun edelleen sinun määritelmäsi asiasta on sinun määritelmäsi. Muilla on omansa. Vähän niinkuin että todella moni ei pidä pahasta ruoasta. Se on totuus. Määritelmä pahalle ruoalle on sitten taas kokijasta kiinni.
 
mies1
[QUOTE="vieras.";29655354]Mutta et aio tehdä asialle mitään, vaan jatkat liibalaaban suoltamista tietoisena siitä, että tavoitat sillä..et ketään? Miksi edes vaivaudut keskustelupalstalle? Eikö oma päiväkirja olisi otollisempi yleisö sinulle?[/QUOTE]

Olet vähän liian mustavalkoinen ja (ilmeisesti) naiseksi yllättävän karkea tässä. Siitä, että en esittele uskomuksiani kattavasti tai oppineesti, ei tarvitse seurata, etten voi käydä keskustelua tai että kukaan lukija ei tajua yhtään mitään.
 
"Rea Listi"
Happygirlin ajatukset ovat useimmiten järkevän kuuloisia, hän osaa käyttäytyä, ja hänellä on kaunis ajattelutapa rakkaudesta ja tunteista.

Kyllä jos asiaa gallupoidaan, hänen tyylisensä nainen on uskoakseni paljon hienompi ja tavoitellumpi naisena kuin töykeäkäytöksinen/epäkunnioittava, miehinen, liian epäkypsä tai kyynikko nainen miesten keskuudessa.
Hänen ajatuksen eivät nimenomaan ole järkeviä, hän ei osaa käyttäytyä ja hänen ajattelutapansa rakkaudesta ja tunteista ei ole kaunista. Mutta sähän nyt kehut aina niitä naisia jotka nuolevat sun persettä etkä siedä eriäviä mielipiteitä. Jos nainen on eri mieltä sun kanssa, niin hän on mielestäsi heti töykeä, epäkunnioittava, miehekäs yms. vaikka et edes tunne ketään meistä.

Olet sovinisti. Nyt sä ryntäät tähän kommentoimaan takaisin, että mä olen feministi yms. muuta niin ennalta arvattavaa, puuduttavaa, mukafiksua lässytystä jota kukaan ei jaksa lukea eikä varsinkaan haluaisi tuollaista kuunnella.
 
"vieras."
Olet vähän liian mustavalkoinen ja (ilmeisesti) naiseksi yllättävän karkea tässä. Siitä, että en esittele uskomuksiani kattavasti tai oppineesti, ei tarvitse seurata, etten voi käydä keskustelua tai että kukaan lukija ei tajua yhtään mitään.
Eri mieltä kanssasi = karkea nainen. Somaa :)

Voit käydä keskusteluja, totta kai. Mutta älä keuli asioilla joista et ole valmis esittämään näyttöä. Äläkä vaadi muilta jakamaan sellaista jonka itse haluat pitää piilossa. Ei se tämän vaikeampaa ole.
 
mies1
Mies1.
Mä pyydän nöyrimmästi. Puhu edes suomea. Yritä edes pari viestiä kirjoittaa ei-filosofisesti, ajattele meitä tyhmyreitä edes sen verran.
Osaatko puhua niin kuin muut, sillein selkeästi ja napakasti?
Toi nyt on aika rasistinen tai sovinistinen lähestyminen sulta. Me muut = hyvä vs. sä = huono.

Alkaa tuntua, että seurakunnassasi osa voi kokea sinut kiusaajana, jos olet myös ihmisenä tällainen. Tuollaiset puheet sekä "maailman terveet naiset vs. sä" on aika huolestuttavia taas.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Olet vähän liian mustavalkoinen ja (ilmeisesti) naiseksi yllättävän karkea tässä. Siitä, että en esittele uskomuksiani kattavasti tai oppineesti, ei tarvitse seurata, etten voi käydä keskustelua tai että kukaan lukija ei tajua yhtään mitään.
Mutta mulla on joku alkeellinen käsitys että ei tämä maailma ja sen ilmiöt sen vaikeampia selittää ole? Mihin niitä hienoja sivistyssanoja tarvitaan?

Harjoitellaan, mä olen nyt kuin sä.
"Naisten emansipoituminen synnyttää aggressiivista käytöstä postmodernissa kulttuurissa ja voimasuhteet miesten kanssa ovat vääristyneet. Tämä on feministinen lähestymistapa eikä naisellista."

Sama suomeksi:
"Naiset on voimissaan ja ovat liian karskeja nykyään, yrittävät päästä niskan päälle miesten kanssa. Se ei ole naisellista."

Eikö ollut selkeää suomea?
 
Viimeksi muokattu:
mies1
[QUOTE="hmh";29655395]Tämän palstan hämmästyttävyyksiä, suvaitsevaisuuden ilmauksia ja ihmisen hyvyyttä todistavia asioita on nyt esimerkiksi tuo, että tämä 13-vuotiaan tasolla psyykkisesti toimiva nimimerkki mies1 (moro taas, Riku) saa ymmärrystä ja kritiikkiä ja anteeksiantoa ja kiukkupäähänpotkuja.

Jee palsta jee.[/QUOTE]

Mistähän tämän pitäisi kertoa? :)

Kyllä on noloja argumentteja nää. Yrittäkääs nyt leidit kovemmin ;)
 
"vieras."
Olet oikeassa että nämä on niitä Raamatun mukaisia "turhia väittelyjä". Siinä olet väärässä että eikkarit pitää kiertää kaukaa, jos eivät käänny.

Uskovakin voi sanoa jonkun eikkarin käytöksestä että se ei ole suotavaa. Vai pitäisikö olla aina hiljaa ja hyristä vaan? Ettei saa missään keskusteluissa tuoda omaa näkökulmaa esille?
Sananlaskut:

14:7 Menet pois tyhmän miehen luota: et tullut tuntemaan tiedon huulia.

13:20 Vaella viisasten kanssa, niin viisastut; tyhmäin seuratoverin käy pahoin.

23:4 Älä vastaa tyhmälle hänen hulluutensa mukaan, ettet olisi hänen kaltaisensa sinäkin.

26:9 Älä puhu tyhmän kuullen, sillä hän katsoo ymmärtäväiset sanasi ylen.

Sananlaskut (1:22, 18:2) ja Psalmit 4 määrittelee tyhmän (fool) henkilönä joka vastustaa uskoon tulemista.
 
[QUOTE="Rea Listi";29655419]Hänen ajatuksen eivät nimenomaan ole järkeviä, hän ei osaa käyttäytyä ja hänen ajattelutapansa rakkaudesta ja tunteista ei ole kaunista. Mutta sähän nyt kehut aina niitä naisia jotka nuolevat sun persettä etkä siedä eriäviä mielipiteitä. Jos nainen on eri mieltä sun kanssa, niin hän on mielestäsi heti töykeä, epäkunnioittava, miehekäs yms. vaikka et edes tunne ketään meistä.

Olet sovinisti. Nyt sä ryntäät tähän kommentoimaan takaisin, että mä olen feministi yms. muuta niin ennalta arvattavaa, puuduttavaa, mukafiksua lässytystä jota kukaan ei jaksa lukea eikä varsinkaan haluaisi tuollaista kuunnella.[/QUOTE]

Mene nyt sinne peilin eteen ja mieti oletko tyytyväinen itseesi? Onko se niin kiva ja hauska arvostella tuiki tuntemattomia ihmisiä? Mikä sä olet sanomaan toiselle, että "vaikka et edes tunne ketään meistä" Kun et itsekään tunne KETÄÄN meistä :D :D Ihan sama arvostele mua miten vain tahansa, mutta asetelma tuhat vastaan yksi on jo niin ala-aste aikainen, että jätetään mielummin ne kiusaamiset sinne. ;)
 
Peyote
[QUOTE="vieras.";29655439]Sananlaskut:

14:7 Menet pois tyhmän miehen luota: et tullut tuntemaan tiedon huulia.

13:20 Vaella viisasten kanssa, niin viisastut; tyhmäin seuratoverin käy pahoin.

23:4 Älä vastaa tyhmälle hänen hulluutensa mukaan, ettet olisi hänen kaltaisensa sinäkin.

26:9 Älä puhu tyhmän kuullen, sillä hän katsoo ymmärtäväiset sanasi ylen.

Sananlaskut (1:22, 18:2) ja Psalmit 4 määrittelee tyhmän (fool) henkilönä joka vastustaa uskoon tulemista.[/QUOTE]

Hetkinen, sananlaskut ja psalmit on vanhempia kuin käsite uskoontulosta.
 
mies1
[QUOTE="vieras.";29655396]Mutta kun edelleen sinun määritelmäsi asiasta on sinun määritelmäsi. Muilla on omansa. Vähän niinkuin että todella moni ei pidä pahasta ruoasta. Se on totuus. Määritelmä pahalle ruoalle on sitten taas kokijasta kiinni.[/QUOTE]

Totta. Siksi en uskokaan, että tuota voisi määritellä tarkoin. Enhän ole missään kattavaa miesmäisyyden määritelmää antanutkaan. Mutta kovin hämmästyisin, jos heteromies tahtoisi toisen miehen kumppanikseen. Tällaisia miehiä en tunne.
 
33333
Pukeutumalla antavilla ja ihonmyötäisillä paidoilla.
Pitäisikö mun pukeutua johonkin kauluksellaan kurkun peittäviin poolopaitoihin? Ei kiitos. Mulla on isot rinnat, enkä todellakaan halua niitä korostaa, päinvastoin. Mutta kun normaalit paidat on nekin monesti jo "antavia", esim topit tms. Ahdistaa jos pitää sellaista paitaa, jonka kaula-aukko kiertää vaan kaulan viertä. Löysiä vaatteita en halua pitää kuin nukkuessa, tai näytän tankerolta, kun tissit vetää sen paidan ylös niin, että sitten näyttää siltä että sivusta on tosi paksu, vaikka olen kropaltani muuten normipainoinen ja sirokin vyötärön alueelta.

Enemmän näkyy niitä pikkutissisiä, jotka puskee push-upilla hinkit kohti kattoa luonnottomiin asentoihin ja hilaa vielä jonkun tissivyön ryntäidensä alle korostamaan maitokannujaan.
 
Toi nyt on aika rasistinen tai sovinistinen lähestyminen sulta. Me muut = hyvä vs. sä = huono.

Alkaa tuntua, että seurakunnassasi osa voi kokea sinut kiusaajana, jos olet myös ihmisenä tällainen. Tuollaiset puheet sekä "maailman terveet naiset vs. sä" on aika huolestuttavia taas.
Et taaskaan tajunnut. Täällä palstalla on akateemisia jotka voisivat puhua akateemista diibadaabaa mutta eivät puhu, sille on oma paikkansa ja tämä ei ole se paikka. He puhuvat tavallista kieltä joka helpottaa muilla lukemista ja ymmärtämistä.

Tällä palstalla on uskovia jotka voisivat puhua ns. kaanaankieltä. Mäkin voisin kirjoittaa sulle nää kaikki kristillisin termein höystettynä mutta en tee, koska niitä eivät kaikki tajua. Vaan samat asiat ilmaistaan yleisesti ymmärrettävillä termeillä.

Mä voisin kirjoittaa sulle ammattini jargonilla, mä voisin kirjoittaa sulle omalla murteellani mutta en sitä tee, koska se olisi muille työlästä lukea.

Armahda meitä.
 
mies1
[QUOTE="vieras.";29655410]Tai ihan vain ihminen. Kyllä limaisuus on aika usein ihmisistä äklöä. Ja se tekee luonnollisesta asiasta vastenmielistä.[/QUOTE]

Itse asiassa naisen rintojen kehumisen ymmärtäminen limaisuudeksi on kyllä enemmän lukijan kuin kehujan virhe, jos ko. aktiviteetti on normaalia, jopa suotavaa noin yleensä. Eli kyseessä ei ole normaali reaktio asiaan, joka on aivan luonnollinen ja arkinen.
 
mies1
[QUOTE="Rea Listi";29655419]Hänen ajatuksen eivät nimenomaan ole järkeviä, hän ei osaa käyttäytyä ja hänen ajattelutapansa rakkaudesta ja tunteista ei ole kaunista. Mutta sähän nyt kehut aina niitä naisia jotka nuolevat sun persettä etkä siedä eriäviä mielipiteitä. Jos nainen on eri mieltä sun kanssa, niin hän on mielestäsi heti töykeä, epäkunnioittava, miehekäs yms. vaikka et edes tunne ketään meistä.

Olet sovinisti. Nyt sä ryntäät tähän kommentoimaan takaisin, että mä olen feministi yms. muuta niin ennalta arvattavaa, puuduttavaa, mukafiksua lässytystä jota kukaan ei jaksa lukea eikä varsinkaan haluaisi tuollaista kuunnella.[/QUOTE]

Onpas siinä sivistynyttä ja naisellista tekstiä :) Selvitä itsellesi edes se, mistä sovinismissa on kyse.
 

Yhteistyössä