Oletko hyvä tietokoneiden kanssa? ilmottaudu nyt tänne HEP! Näyttöongelma.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinkertainen-pulma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinkertainen-pulma

Vieras
Jota en siis osaa ratkaista.

Mulla on hp:n uusi läppäri. Pavilion merkiltään. Ihan normaalisti tässä koneella olin ja kun tässä koneessa on itsessään se hiiri ja käytän sitä niin sitten olen onnistunut muutamaan kertaan jo suharoimaan tuon hiiren kanssa niin että välillä olen pienentänyt näyttöä, välillä suurentanut, enkä itse edes tajunnut mistä se tulee. En ole tietoisesti siis tehnyt sitä.

Joten, mistä mä onnistun suurentamaan tämän näytön alunperin sille suuruudelle mitä se oli? nyt näkyy hiiren paskan kokoisena kaikki teksti ja tolleesti... näkö on mulla hyvä, mutta joutuu tihrustamaan ihan läheltä lukea kaiken kun on niin pientä.

Kiitos!

En usko että mitään näyttövirusta ois..

Vaan joku ihan yksinkertanen juttu, näyttöongelma, jonka sain aikaan ITSE säheltämällä tämän hiiren kanssa joka on itsessään tässä koneessa...

Joten luulen et sillä sen pitäis kanssa lähteä... mut miten? oon koittanu tota hiirtä pyöritellä tuossa suuntaan ja toiseen.

Aika sairasta jonkun tulla edes pilailumielessä ehdottelemaan jotain kovalevyn formatointia tälläiseen ongelmaan. Voi varmasti kuulostaa hauskalta sellaisesta, joka tietokoneista tietää enemmän, mutta kun kaikki eivät tiedä ja joku voi vielä mennä lankaan ja tehdä tuon formatoinnin. Siinä on sitten kaikki tiedot koneelta bittitaivaassa vain jonkun pösilön takia.

Yhteistyössä