häh!
Tarkoitti varmaan sitä omaa ukkoaan ei sun.Älä puhu paskaa.
Tarkoitti varmaan sitä omaa ukkoaan ei sun.Älä puhu paskaa.
OkAlkuperäinen kirjoittaja häh!;29649505:Tarkoitti varmaan sitä omaa ukkoaan ei sun.
En napannut. Oltiin molemmat jo erottu silloin.miehen vaimo kaa? Olet siis napannu ystäväsi ukon?
Juu, kun elää täällä meidän tyttöjen keskellä niin taitaa itsekin tulla aika pehmikseksiTuo paakarimies oli aika hellyyttävä mitä siitä näkyi. Varmaan tosi lutuinen ja kiltti.
En laita omaani, sain luvan tai en.
Mutta mukavahan noita on katsoa.
Aikas voimamies tuo ensimmäinen
Great!Luvan saisin ihan varmasti, mutta sitä päivää ei tule, että jossain muualla kuin omassa profiilissa facebookissa ois kuvia nähtävissä..
Katsos vaan,meillä on sama miesTässähän tämä. :heart:
Katsoin että Keke Rosbergihän se siinäMitä tykkäätte miehestä?
Ei tod. Olen tavannut scarletin jotain vuosia sitten Helsingissä keittiksen kanssa.Siis onko nimimerkki LIEN yhtä kuin Scarlett o harava?!
Scarletilla ei koskaan tule olemaan mies.Siis onko nimimerkki LIEN yhtä kuin Scarlett o harava?!
Eiks tää oo kauhee läski nykyää?Tässähän tämä. :heart:
Ja mihin perustat tällaisen väitteen?Scarletilla ei koskaan tule olemaan mies.
Scarlettin sanaan. Ei osaa eika halua elää miehen kanssa.Ja mihin perustat tällaisen väitteen?
Riittää, kun katsoo tätä. Älä koskaan laitakaan ukkosi kuvaa tänne!Ei varmaan mies tykkäis, vaikka mulla on kyllä siitä muutama tosi kiva kuva joita oon pitänyt puhelimen taustakuvana.
On muuten hiton hyvää leipää <3Joo voin mä laittaa
Onkohan tää sallittu, vai meneekö mainostamisesta
Ei vaan, onkai niitä blogissakin silti esillä vaikka kuinka, jos vuosien varsilta selais.