Se on kieltämättä hyvää.Tätä ei oo sattunu sitten sen kun puolikasta odottelin, mutta tekis ihan sikana mieli mustaa makkaraa.
Se on kieltämättä hyvää.Tätä ei oo sattunu sitten sen kun puolikasta odottelin, mutta tekis ihan sikana mieli mustaa makkaraa.
Uu, se on hyvää.Tätä ei oo sattunu sitten sen kun puolikasta odottelin, mutta tekis ihan sikana mieli mustaa makkaraa.
Kyllähän toi välillä olis hyvvee, ehkä kerran vuodessa tulee ostettua, jos sitäkään.Tätä ei oo sattunu sitten sen kun puolikasta odottelin, mutta tekis ihan sikana mieli mustaa makkaraa.
:O ou nou. Minulla on ollut "iloa ja kunnia" tuntea kyseinen tapaus ihan livenä :x. Älkää edes kysykö miksi .Niin, pihvinhän voi vaikka itse paistella mutta vissiin vain edesmennyt Ior Bock pystyi itse tekemään molemmat
Ior Bock Hikipedia
Se oli kersana meikän lemppariruoka, ja olisin syöny sitä vaikka joka päivä jos olisin saanuKyllähän toi välillä olis hyvvee, ehkä kerran vuodessa tulee ostettua, jos sitäkään.
Hmmm.. ettei olisi pikkupikkupuolikkas siellä tuloillaan :heart:.Tätä ei oo sattunu sitten sen kun puolikasta odottelin, mutta tekis ihan sikana mieli mustaa makkaraa.
On vissiin jääny moni lapsuuden herkku unholaan, harvoin tulee tehtyä tai ostettua.Se oli kersana meikän lemppariruoka, ja olisin syöny sitä vaikka joka päivä jos olisin saanu
Ei edes haluta tietää..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29646301::O ou nou. Minulla on ollut "iloa ja kunnia" tuntea kyseinen tapaus ihan livenä :x. Älkää edes kysykö miksi .
kiitos, kieltäydyn kohteliaasti.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29646319:Täällä ei nyt maistu lenkit, lerssit eikä muutkaan tangot. Mutta täällä olisi tarjolla kuumetta, ripulia ja oksennusta |O.
:hug: Parantukaa pian.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29646319:Täällä ei nyt maistu lenkit, lerssit eikä muutkaan tangot. Mutta täällä olisi tarjolla kuumetta, ripulia ja oksennusta |O.
Jaa... ei anteliaisuus kelpaa :snotty:kiitos, kieltäydyn kohteliaasti.
Palatsi parhaillaan potilasvapaa. Parempi pitäytyäkin pöpöttömänä.
:hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29646319:Täällä ei nyt maistu lenkit, lerssit eikä muutkaan tangot. Mutta täällä olisi tarjolla kuumetta, ripulia ja oksennusta |O.
Älä vaan tartuta muhun mitään tautia kun kerrankin meikäläisenkin viikonloppu on täynnä ohjelmaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29646319:Täällä ei nyt maistu lenkit, lerssit eikä muutkaan tangot. Mutta täällä olisi tarjolla kuumetta, ripulia ja oksennusta |O.
Mie oon onneksi ainakin vielä terve .Älä vaan tartuta muhun mitään tautia kun kerrankin meikäläisenkin viikonloppu on täynnä ohjelmaa.
Ilmoitti äsken olevansa kuulemma ihan kunnossa jo huomenna ja mietti jo mitä kivaa tehtäisiin .Alamittaiselle pikaista paranemista.:hug:
Ymmärsin :|Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29646364:Mie en siis itse oo kipeä, mutta ei vaan maistu lerssit nyt. Oksennuksen haju ei oikein herättele ruokahaluja itselläkkään. Oksua on löytynyt tänään muualtakin kuin pöntöstä. Kun ei ehdi sinne asti niin ei ehdi : /.
juu ei lapset aina ehdi. Joskus oli kyllä itku lähellä, kun oli kolmella lapsella vatsatauti osin yhtäaikaa ja limittäin ja se kesti ja kesti. Ja yöaikaan oli monta kertaa yössä kaikkien sängyt täynnä oksennusta. Lakanat oli loppu, ja pyykkikone lauloi tauotta. Ja mies reissussa..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29646364:Mie en siis itse oo kipeä, mutta ei vaan maistu lerssit nyt. Oksennuksen haju ei oikein herättele ruokahaluja itselläkkään. Oksua on löytynyt tänään muualtakin kuin pöntöstä. Kun ei ehdi sinne asti niin ei ehdi : /.
No way José.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29646310:Hmmm.. ettei olisi pikkupikkupuolikkas siellä tuloillaan :heart:.
HimputtiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29646301::O ou nou. Minulla on ollut "iloa ja kunnia" tuntea kyseinen tapaus ihan livenä :x. Älkää edes kysykö miksi .
Mulla ollu sellainen tilanne kun poika oli pieni niin mä olin oksutaudissa. Vaihda siinä sitten vaippaa yms.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29646367:Mie oon onneksi ainakin vielä terve .
Ainakin jollakin tasolla :saint: .